K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2009, 12:23   #1
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Vi har brug for en forening for flexjobber

Vi er mange som går rund og slogs med dvs. jobkonsulenter i vores daglig dag, hvert især men måske skulle vi have en forening i stil med ældre sagen.

Jeg tro desværre at det er det eneste vej vi kan få orden i sagerne. Men også at vi kan arbejde for at få beder forhold til alle handycape, syg og svag i Danmark,

Og vi der ud fra kan få ordlinge sikkerhed for at tingen går rigtig til, på dvs kommunere. Så vi hvert især ikke skal går rund med så meget stress og usikkerhed i hverdagen.

Der er jo nok af problemmer som bliver beskrevt her på K10 som kunne blive anlyseret og en proffecionel sagsbehandler kunne, på vores side kan arbejde ud fra men også dvs sagføre kunne være med i arbejde for at skabe beder vilkår for os alle.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:30   #2
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej Ulla.

Godt forslag. Hvis jeg med tiden bliver visiteret til et flexjob, er jeg med på den.

Jørgine.
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:31   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den findes skam



http://www.fleksjobber.dk/

Og nej dette er ikke som Lafs der bare leger anden aktør..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:36   #4
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Jeg kender godt til http://www.fleksjobber.dk/

Men jeg kan ikke se hvor meget aktiv de gør. Den side virkere mere som en info side. Og der er heller ikke mange som skriver i deres forum.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 12:39   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej men det er også svært at få et forum op og stå og være aktivt..specielt med syge mennesker..

Jeg ved dog heller ikke hvor aktive de er...men jeg har kendskab til en af dem der er med derovre...

Men ellers kan du jo prøve at skrive til dem og høre dem af...evt hvor mange medlemmer de er osv..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 14:08   #6
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Har lige luret" på den side, for mig at se, er den en slags efterligning" af k10?

Ikke at ,det ikke er godt at vi kan hente/ søge hjælp flere steder, men jeg holder mig nu til k10.

Ellers bliver det for uoverskueligt for mig.

fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 14:20   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er nu ikke en efterligning...

Forskellen er at den ene er en forening og det er K10 ikke..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 22:18   #8
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Nå ok web... ja jeg er sq ikke så klog, men holder mig nu hertil, knus fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 23:49   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det er vi da glade for at du gør Helle ;-)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2009, 15:05   #10
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Når jeg starte denne tråd var det fordi hvad hjælp det at vi sidder her på K10 og brokker os. Og søger hjælp hos hinaden. I det jo er sådan, at det jo er individuel hjælp.

Hvis det skal batte noget for os alle er vi nødtil at være sammen i en stor gruppe. Fordi en gruppe er ikke lige sådan at over se for både politiker og sagsbehander m.fl.

Hvis vi skal være syndlige i gade billed er vi desvære nødtil at være mange om det.

eks. kunne vi jo skrive ind til kontant på DR1. Så kommer vores sag ud til alle dansker i danmark. Også selv om man kan få kaffen i galde hals.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må man være aktiv i en forening når man er FP'er? logikeren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 15-11-2011 22:31
Forening: støtte til Handicapbil buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 20:05
PTSD - ny forening zuza Et godt link! 1 05-11-2009 11:19
Forening for fleksere og førtidspensionister. Stella Et godt link! 5 02-10-2008 10:15
Forening af fejlbehandlede zuza Et godt link! 4 01-03-2008 21:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension