K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2011, 13:51   #1
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Exclamation Gode råd søges....

Hejsa.

Jeg har et par måneder kigget med på side linien, og nu vil jeg gerne høre om i kan hjælpe mig.

Jeg har 2 kroniske diagnoser, den første har jeg haft i mange år, var først i 20'erne da jeg fik diagnosen endometriose som er en underlivssygdom, de første mange år kunne jeg klare mit fuldtidsarbejde (med en §56 aftale), var i medicinsk behandling og var igennem forskellige operationer.

For 2 år siden var jeg igennem en stor operation for at få fjernet cyster og væv i underlivet, under denne operatoin fik jeg desværre et hul på min urinleder som ikke blev opdaget. Blev først opdaget efter udskrivelse, og jeg var igennem en akutoperation. Derefter gik det kun den gale vej.....

En lang historie kort er, at jeg nu har været igennem et utal af operationer, haft stomi og er desværre ikke blevet smertefri. Alt dette fremprovokeret nok en sygdom morbus menieres, som har betydet hørenedsættelse, tinnitus, svimmelhed, lydøverfølsomhed anfald af opkasning mv.

Under hele forløbet har jeg formået at arbejde på deltid, har dog været fuldtidssygemeldt efter operationerne (været i narkose 6 gange det sidste år). Min arbejdsplads har været super, har accepteret mit fravær og arbejdstidsnedsættelse. Har fundet nye arbejdsopgaver til mig, er blevet flyttet så jeg kan klare støj mv. Alt i alt gjort meget for jeg kunne blive på arbejdspladsen med de hensyn jeg har brug for.

Kommunen har været inde over hele tiden, har været tæt på at miste mine dagpenge (var faktisk taget fra mig - men de fortrød), fik forlænget i 2 år til fuld selvforsøgelse sidste efterår.

Jeg har haft forskellige sagsbehandlere og skal nu til at have en ny igen. Den sidste arbejdede kraftigt hen mod fleksjob, noget jeg kan få på min nuværende arbejdsplads.

Min arbejdsplads er blevet vurderet af en ergo.tep., og jeg har været igennem en jobkonsulent. De har begge vurderet, at jeg ikke kan arbejde mere end 15 timer ugentligt, og de kan ikke komme med forslag til en anden placering, hvor jeg skulle kunne arbejde mere, da min arbejdsplads i samarbejde med mig og andre (center for kommunikation) har lavet så mange tiltag og ændringer i arbejdsfunktion.
De mener hellere ikke jeg kan omskoles, og har udtalt det ikke hjælper at lave flere vurderinger.

Min sag har været ved lægekonsulent mange gange, han har udtalt, at jeg helt sikkert har en nedsat arbejdsevne dog ikke til det ubetydelige. Men samtidig er han i tvivl om jeg er stationær.

Med den ene diagnose er min tilstand stationær, men mit problem er, at jeg skal igennem nok en stor operation til efteråret. Nu mener kommunen, at de vil afvente denne operation, idet jeg måske kan få det lidt bedre efter denne, og måske kan klare en eller 2 timer mere derefter (mener at jeg måske ikke er så træt).

Hvad skal jeg gøre? De har jo accepteret at min arbejdsevne er nedsat, sygehuset siger næste operation er nok et forsøg, og arbejdsgiver er faktisk ved at være lidt utålmodig (hvilket jeg syntes er fuldforståeligt).

Håber ikke mit indlæg er for langt, og glæder mig til jeres svar.

Hilsen
Pia

Sidst redigeret af PiaTT; 28-07-2011 kl. 14:34. Årsag: Tilføjelse
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2011, 22:58   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Kære PiaTT!

Velkommen til!

...umiddelbart tror jeg, at du må afvente indstilling til flexjob til efter din operation, da det er det stationære, din kommune har behov for at være sikker på...

...men bliv hængende her i din tråd, så kommer sikkert flere til med svar :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2011, 17:24   #3
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Hej Carmen.

Takker for dit svar, jeg er godt klar over kommunen vil have jeg skal være stationær. Problemet er jo bare at min sygdom er kronisk og ingen kan sige hvornår jeg har været igennem den sidste operation.

Min sagsbehandler har udtalt, at de ikke forventer jeg nogensinde får fuld arbejdsevne, og gav mig ret i at jeg på baggrund af den ene diagnose (som er stationær) kunne få bevilget fleksjob.

Problemet er bare at jeg måske kan komme til at arbejde 16 timer efter næste operation istedet for 15 timer (effektivt arbejde)

Kan man ikke blive bevilget et fleksjob fx. 15-17 timer, for senere at lave en revurdering af antal faktiske timer??
De har jo accepteret at min arbejdsevne er nedsat!?

Jeg er bare ved at være ret frustreret, kæmper med at holde mig på arbejdsmarkedet samt holde sammen på min familie (som er under kraftig pres efter så mange års sygdom).

Syntes jo også det er i kommunens interesse jeg kan forblive på min nuværende arbejdsplads - jobbene hænger jo ikke lige frem på træerne. Arbejdsgiver vil dog gerne snart have en afklaring.....

Håber flere har nogle gode råd
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2011, 18:57   #4
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
dette her kan slåes op på nettet og er ikke mine meninger, men når en sagsbehandler trorat en sygdom nemt kan gøres til en mindre lidelse og kureres. så er det det de vælger at tro på.de læser lægebøger som fanden læser biblen!!!!!

Forløb og komplikationer
Nogle har et mildt forløb af relativt kort varighed. Det typiske er dog et årelangt forløb, og nogle oplever voldsomme og invaliderende forløb af Ménières sygdom. Anfaldene vil efter en periode som regel mildnes, således at særligt svimmelheden bliver sjældnere og mindre voldsom.
Der vil med tiden opstå et udtalt høretab, og der kan være store gener forbundet med tinnitus. ( det er ikke i dette budget år/ mit bord)

Forholdsregler og diagnose
Hvis man oplever ovenstående symptomer, bør man søge læge. Under anfald er det en god ide at lægge sig ned, da der pga. den voldsomme svimmelhed er risiko for, at man kan falde.
Da sygdommen kan forværres af stress , må man så vidt muligt forsøge at undgå dette. (for kommunen gratis foranstaltninger)

Diagnosen kan ofte stilles ud fra den karakteristiske sygehistorie. Lægen vil desuden undersøge hørelsen og finde denne nedsat, særligt i bassen.
Endvidere undersøges funktionen af buegangene ved en såkaldt kalorisk prøve, hvor der sprøjtes vand med bestemt temperatur (varmt og koldt) ind i øregangen. Dette udløser normalt karakteristiske øjenbevægelser (kaldet nystagmus). Disse kan mangle eller være abnorme ved Ménières sygdom som udtryk for, at buegangene ikke fungerer optimalt.

Behandling af Ménières sygdom Medicinsk:
antihistaminer som f.eks. cinnazerin eller betahistin. Disse er nok bedre kendt som søsygepiller.
Man skal være opmærksom på, at disse lægemidler kan være sløvende og er forsynet med en advarselstrekant. Man bør således ikke køre bil eller betjene farlige maskiner efter indtagelse.

Beroligende medicin har en vis effekt på den ubehagelige oplevelse, det er, at have anfald af Ménières sygdom. Man bør dog ikke anvende disse stoffer gennem længere tid, da der er risiko for, at man bliver afhængig. Beroligende medicin er ligeledes forsynet med advarselstrekant.

Kirurgisk:
Kemisk labyrintektomi: I lokalbedøvelse åbnes trommehinden, hvorefter der sprøjtes et stof, der er giftigt for det indre øre (gentamycin), ind i mellemøret. Dette udslukker funktionen af buegangene, mens hørelsen hos ca. 90% bevares. Ofte udføres behandlingen 2 dage i træk.( I lokalbedøvelse så er det ikke så slemt)

Labyrintektomi: Dette er en operation, hvor man ødelægger det indre øre, således at det ikke længere kan give anledning til symptomerne. Det betyder desværre også, at hørelsen på det givne øre går tabt, hvorfor man kun udfører denne operation, hvis der er god hørelse på det modsatte øre.

Overskæring af balancenerven: Ved denne operation skærer man nerven (nervus vestibularis), der fører balancesignalet fra buegangene til hjernen, over. Hørelsen kan bevares, men det er en vanskelig operation, da det er svært at komme ind til nerven uden at beskadige omkringliggende strukturer.


der er med andre ord hele 4 muligheder for at du kan få det bedre, bare synd for dig at det går ud over dit liv og hørelse, men så er du over i en anden forvaltning og ikke mere sb bord

undskyld ikke for at skræmme dig men det er skrevet med min slet skjulte mistro til sagsbehandlere så ved du hvorfor de ikke vil forstå dit problem.

du skal have din egen læge til klar og tydeligt forklarer, at dine 2 sygdomme hver for sig er invaliderende og tilsammen meget invaliderende og din funktionsevne begrænset af............osv. der kommer flere gode råd

Sidst redigeret af østerbro; 29-07-2011 kl. 19:19. Årsag: indsat
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2011, 19:20   #5
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaTT Se meddelelser
Hej Carmen.

Takker for dit svar, jeg er godt klar over kommunen vil have jeg skal være stationær. Problemet er jo bare at min sygdom er kronisk og ingen kan sige hvornår jeg har været igennem den sidste operation.

Min sagsbehandler har udtalt, at de ikke forventer jeg nogensinde får fuld arbejdsevne, og gav mig ret i at jeg på baggrund af den ene diagnose (som er stationær) kunne få bevilget fleksjob.

Problemet er bare at jeg måske kan komme til at arbejde 16 timer efter næste operation istedet for 15 timer (effektivt arbejde)

Kan man ikke blive bevilget et fleksjob fx. 15-17 timer, for senere at lave en revurdering af antal faktiske timer??
De har jo accepteret at min arbejdsevne er nedsat!?

Jeg er bare ved at være ret frustreret, kæmper med at holde mig på arbejdsmarkedet samt holde sammen på min familie (som er under kraftig pres efter så mange års sygdom).

Syntes jo også det er i kommunens interesse jeg kan forblive på min nuværende arbejdsplads - jobbene hænger jo ikke lige frem på træerne. Arbejdsgiver vil dog gerne snart have en afklaring.....

Håber flere har nogle gode råd
Hej PiaTT!

Der er rigtig meget fornuft i dit indlæg her, som i dit første også!

Jeg mener, at man selv kan søge flexbevilling (på linje med, at man også selv kan søge førtidspension). Jeg er bare i tvivl om fremgangsmåden...

Hvis der ikke kommer flere forbi lige nu, så kunne du søge på K10's forside eller evt. sende en privat besked til Vovse eller soc.rdg. Andersine85 her på K10 og spørge direkte, hvordan du selv søger flexbevilling...

...for som østerbro er inde på, man skal være MEGET obs på forhaling af sin sag!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2011, 19:30   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej PiaTT

Jeg synes, du hurtigt bør skrive brev til Borgmester for din kommune, hvor du først kort opridser, at der pga. skiftende SB og modvillighed, er ved at tabe en arbejdende borger på gulvet på trods af det gode forløb du selv og din arbejdsplads hidtidig har præsteret. Og ikke mindst gøre klart, at du er parat til en genvurdring af timeantal eft. flg. operation, hvilket dog næppe bliver tilfældet, da denne operation er et forsøg.

Desuden kunne du måske få brev fra operationssted, hvori de klargør at den operation ikke vil kunne give dig væsentligt forbedret arbejsevne, ja, måske endda kun lille forbedring af almen liv, og at det desuden er et forsøg m. den og den % for anogen afhjælpning. Dette papir leverer du så sammen med dit brev til Borgmester og øvrige byrødder.

Brevet skal ikke være mere en A4 side, med hovedproblem øverst, og så kort opremsning af fakta: såvel SB som lægekonsulent vurderer ikke fuld arbejdsevne, arbejdsgiver har hidtil udvist store hensyn og ikke mindst imødekommenhed, men dette kan falde helt væk, hvis kommunen ikke iflg. lovgivning forsøger at fastholde en god arbejdende borger på sek. arbejdsplads, der trods sygdom har holdt fast i sin arbejde.

Og gerne C.C.: med lokalaviser nederst på brevet, såeledes at de er kalr over pressen kan komme ind over.

Mange hilsner og håb om at det lykkes

Gunvor

PS: Du kan i brevet henvise til LBK nr 85 af 07/02/2011 Gældende, i bilag:

Citat:
§ 1. Formålet med denne lov er

2) at medvirke til, at den sygemeldte genvinder sin arbejdsevne og vender tilbage til arbejdsmarkedet så hurtigt som muligt og

3) at understøtte samarbejdet mellem kommuner, virksomheder og andre relevante aktører for at nedbringe og forebygge sygefravær.

Fastholdelsesplan

§ 7 b. Den sygemeldte lønmodtager kan anmode om at få udarbejdet en fastholdelsesplan, hvis lønmodtageren ikke forventes at vende tilbage til arbejdet inden 8 uger regnet fra første sygedag. Arbejdsgiveren og lønmodtageren udarbejder fastholdelsesplanen sammen. Planen beskriver, hvordan lønmodtageren hurtigst muligt kan vende helt eller delvis tilbage til arbejdspladsen. Lønmodtageren kan når som helst i sygeforløbet anmode om, at der udarbejdes en fastholdelsesplan.

Stk. 2. Hvis arbejdsgiveren vurderer, at der ikke skal udarbejdes en fastholdelsesplan, kan arbejdsgiveren afslå det.

Stk. 3. Hvis den syge lønmodtager har fået udarbejdet en fastholdelsesplan, skal lønmodtageren tage planen med til første opfølgningssamtale hos kommunen, efter at planen er udarbejdet.

Stk. 4. Der kan ved kollektiv overenskomst eller aftale fastsættes retningslinjer for udarbejdelse af en fastholdelsesplan som nævnt i stk. 1.

Visitation og opfølgning

§ 8.

Stk. 2. Indsatsen skal være sammenhængende og helhedsorienteret, og kommunen skal koordinere den kommunale indsats med indsatsen fra andre, jf. § 9.

Stk. 3. Kommunen skal som led i opfølgningsforløbet, uanset om der er tale om en hel eller delvis sygemelding, indhente oplysningsskema, visitere, holde samtale og foretage en samlet vurdering af behov for indsats m.v. samt udarbejde en opfølgningsplan, jf. §§ 11-16.


§ 15. Stk. 3. Hvis den sygemeldte har fået udarbejdet en fastholdelsesplan, jf. § 7 b, skal planen så vidt muligt indgå i opfølgningen

Stk. 6. Indsatsen skal tilpasses den sygemeldtes forudsætninger og behov samt den sygemeldtes helbredstilstand og ressourcer.

Stk. 7. I forbindelse med den første samtale med den sygemeldte tager kommunen kontakt til arbejdspladsen og indgår i en dialog om arbejdspladsens mulighed for, at den sygemeldte helt eller gradvis kan vende tilbage til arbejdspladsen.

§ 16. Kommunen skal ved første samtale tage stilling til udarbejdelsen af en opfølgningsplan med særlig fokus på arbejdsfastholdelse og tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Planen skal indeholde mål for opfølgningen, og den konkrete opfølgningsindsats skal fremgå af planen. Planen skal sikre overblik og koordination af indsatsen i den enkelte sag.

Stk. 2. Planen skal senest udarbejdes i umiddelbar forlængelse af den anden opfølgning.

Stk. 3. Kommunen skal i umiddelbar forlængelse af de efterfølgende opfølgninger justere og udbygge opfølgningsplanen.

Stk. 4. Den sygemeldte skal have planen udleveret. Ved væsentlige justeringer af planen under de efterfølgende opfølgninger udleveres planen til den sygemeldte.

§ 17. Kommunen skal som led i at arbejdsfastholde sygemeldte fremme gradvis tilbagevenden til arbejdspladsen og understøtte, at den sygemeldte har kontakt med arbejdspladsen under sygdomsforløbet.

Stk. 2. Kommunen skal i alle sager med gradvis tilbagevenden sikre, at den sygemeldte genoptager arbejdet i fuldt omfang så hurtigt som muligt.

Stk. 3. Som udgangspunkt besluttes gradvis tilbagevenden i enighed mellem kommunen, virksomheden og den sygemeldte.
Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=135357

Mine fremhævninger.

Lige som jeg vil linke til flg. for om du er observans på, at der også er andre mulighedr, som måske ikke er sat i spil i forhold til din arbejdsplads:

Citat:
Genoptagelse af arbejdet (hjælpeforanstaltninger) Kronisk sygdom - § 56 aftale
Link: http://www.bupl.dk/sygefravaer/indek...r?OpenDocument
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2011, 00:34   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser

Hvis der ikke kommer flere forbi lige nu, så kunne du søge på K10's forside eller evt. sende en privat besked til Vovse eller soc.rdg. Andersine85 her på K10 og spørge direkte, hvordan du selv søger flexbevilling...
Jeg aner det ikke.

Men umiddelbart kunne jeg forestille mig, at man kan gøre lige som hvis man selv vil søge om førtidspension.

Altså skrive noget i denne stil:

"På baggrund af de akter/oplysninger der ligger min sag ønsker jeg at søge om at blive visiteret til fleksjob.

Navn og cpr.nr.
"

Denne skrivelse afleveres så ved skranken på jobcenteret, mod kvittering selvfølgelig.

Men start med at få aktindsigt, så du ved hvad der ligger i sagen, fremskaf det der evt. mangler.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 17:02   #8
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Takker mange for jeres svar....

Jeg har fået nogle ideer til at fortsætte, mit prob. er bare manglende energi, ARGH hvor er det dog hårdt at kæmpe imod både sygdomme og systemet.

Har idag talt med en overlæge i Skejby, han vil skrive til kommunen, at næste operation er nok et forsøg, så får de det på skrift - spørgsmålet er så om de acceptere dette, ellers må jeg finde kræfterne til at begynde at skrive et klagebrev.
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 21:32   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaTT Se meddelelser
Takker mange for jeres svar....

Jeg har fået nogle ideer til at fortsætte, mit prob. er bare manglende energi, ARGH hvor er det dog hårdt at kæmpe imod både sygdomme og systemet.

Har idag talt med en overlæge i Skejby, han vil skrive til kommunen, at næste operation er nok et forsøg, så får de det på skrift - spørgsmålet er så om de acceptere dette, ellers må jeg finde kræfterne til at begynde at skrive et klagebrev.
Det er hårdt, at skulle kæmpe med både helbredsproblemer og systemet.

Eksperimentel behandling må kommunen ikke forlange, at man deltager i, så bare klag hvis de fortsat forlanger det, efter at have fået det på skrift.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 08:34   #10
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej PiaTT

Tror Vovse har fat i et centralt ord, nemlig eksperimentel behandling, hvorfor det fremover måske vil være mere på sin plads, at anvende netop dette udtryk for et forsøg.

Godt du har fået fat i læge fra hospital, håber så at vedkommende formulerer sig klart omkr. operationen og dens muligheder.

Og, ja, det er s** hårdt, at både være syg og så skulle kæmpe samtidig. Husk derfor at tage nogle pauser til opladning af dig selv ved at foretage dig nogle gode ting og måske kunne slippe det lidt, ja bare lidt,.

Mange hilnser

GUnvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode råd søges... pipse3 Alt det andet 11 12-08-2012 09:49
gode råd søges! Tetsche Alt det andet 3 06-05-2011 19:53
Gode råd søges tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 30-01-2011 21:39
Gode råd søges ! marbocb Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 05-10-2010 21:18
gode råd søges fra gode mennesker;) nille Spørgsmål ang fleksjob 8 30-11-2007 18:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension