K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2009, 21:33   #1
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Mail til Karen

Hej alle K10´ere

I dag har været en af de dage hvor jeg har været p**** sur på systemet, så jeg har sendt Karen Elleman en mail. Jeg skal lige advare imod at mailen er temmelig gennemsyret af ironi - nu håber jeg bare at ministeren forstår den slags.

Citat:
Hej Karen

Jeg ved godt du ikke har været minister så længe, men jeg vil nu alligevel sige tak.

Ministeriet og den nuværende regering har lært mig en masse de sidste mange måneder. Efter min kone nu har været sygemeldt så længe at hun ikke længere er berettiget til hjælp fra det offentlige, har jeg lært at det ikke kan betale sig at tænke på andre. Det det drejer sig om, er først og fremmest at sikre sig selv og sine nærmeste.
Det kan ikke betale sig at opgive sine indtægter til skattevæsenet, for skatterne bliver jo alligevel brugt til alt muligt pjat som jeg ikke skal bruge alligevel. Hvad skal vi med børnehaver ? Ungerne skal vel lære at klare sig selv, når de bliver voksne ?
Det samme gælder jo de andre syge skvat, de har jo heller ikke indset at det ikke er befordrende for samfundet at de ligger derhjemme og feder den foran tv'et. Burde vi ikke også nedlægge plejehjem og sygehuse ? De mennesker der ligger der, er vel ikke noget værd for samfundet mere ? De producerer jo ikke noget og kommer med deres undskyldninger "jeg er 95 og kan ikke høre så godt mere" eller "jeg har ikke nogen ben", sådan noget pjat med dem, de skal bare se at komme igang med at klare sig selv, ligesom vi andre gode borgere i Danmark, os der er noget værd og som ikke nasser på systemet. Vi ved jo alle sammen at de såkaldt syge mennesker udelukkende spiller syge, fordi de er for dovne til at lave noget. Nogen af dem er endda så udspekulerede at de får nogen korrupte læger til at opfinde meget tvivlsomme sygedomme for at de kan slippe for at lave noget. Jeg nævner i flæng paraplegi, depression, pondylitis ankylopoietica, cancer, alzheimers og hvad de nu ellers finder på.

En tak skal også lyde til sagsbehandlerne på jobcentrene, de er ved at indse at folk bare skal raskmeldes så vi andre kan slippe for at skulle betale for deres slendrian. Når det ikke hjælper, har sagsbehandlerne indset at nasserne bare skal sendes i den ene jobtræning efter den anden, indtil de giver op og ligesom jeg lærer at vi skal klare os selv.

Som minister kender du vel masser af steder nasserne suger kraften ud af systemet, så jeg håber du får lukket nogen af hullerne. Jeg selv har hørt om kontanthjælp og pension - den slags skal stoppes og folk skal lære at klare sig selv !

Til sidst vil jeg opfordre ministeren til at se nærmere på et forslag stillet af Danmarks lysende ungdom, en organisation der kalder sig KU, de har foreslået at man helt fjerne stemmeretten fra alle de der nasser på systemet, dette vil jeg helt klart tilslutte mig - alle der lever af indtægter fra staten burde fratages deres stemmeret.

Der kan eventuelt have indsneget sig enkelte passager med et hint af ironi i min mail og det kan jeg kun beklage.

Fortsæt det gode arbejde og se at få bekæmpet alle de snyltere. Væk med kontanthjælp og offentligt betalte pensioner.


Med venlig hilsen

Hr.Luko
Hvis ministeren er en smule kvik, så vil hun nok indse at hun selv lever af indtægter fra staten

Nu må vi se om hun gider at svare, jeg regner ikke med det.
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 01:42   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Nej, det sidste, med at hun selv blir betalt af skattekroner, den fatter hun aldeles ikke.
har du ikke indset hun er fatsvag.

Fed skrivelse. ville gerne være en flue på væggen, når hun læser den.

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 07:15   #3
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Desværre....

....tror jeg ikke at hun nogensinde får den i hænde, den bliver lige så stille arkiveret lodret af hendes kontorpersonale. Og da den ikke indeholder noget direkte spørgsmål der kræver et svar, så kan du nok heller ikke forvente noget svar. Det bedste havde nok været at have sent mailen som et åbent brev til Ministeren, til en af de større avisers debatsider, ikke internettet forstås, hvor det ville ende med at drukne i et hav af mere eller mindre dumme og fordomsfulde indlæg.

Bortset fra det, godt brølt løve



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 07:52   #4
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Desuden nytter det ikke noget at skrive til hverken Støjberg eller Karen... de er "i snor", og Løkke og Hjort gir' ikke megen line... og Karen Ellemann ringer vel også blot til farmand og piver, når hun ikke ved hvad hun skal gøre... det gjorde hun jo alerede inden hun fik ministerskørterne på...

Du kan lige så godt hænge det brev op på et offentligt toilet, da det vil have samme effekt... der er nogen der får et "godt" grin, og ellers skider det et stykke.

Send det til nogen offentlige steder i stedet, som nogen foreslår.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så I Karen Ellemann Maj-Britt Politik og Samfund 14 03-05-2009 15:37
Bye Bye Karen Hejdien Politik og Samfund 48 23-04-2009 09:54
Mail til SF Maj-Britt Politik og Samfund 26 01-11-2008 20:17
Karen Jespersen Maj-Britt Alt det andet 3 20-06-2008 08:47
Hov mail fra DF Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 16-09-2007 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension