K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2012, 13:27   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Umiddelbart ville jeg ikke slå Dansk Folkeparti i hartkorn med V og K, når det gælder socialpolitik. DF er interesserede i at beskytte de svages vilkår, når altså de svage blot er indfødte danskere. En af vores (Enhedslistens) partitop har udtalt at DF og Ø har mange lighedspunkter, kan ikke huske hvem.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 13:37   #12
MichaelH
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2012
Lokation: Århus
Indlæg: 53
Styrke: 0
MichaelH er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Nej, du kan være helt urolig for det bliver værre, venstre, konservative og dansk Folke parti vil gå helt ind benet..
Det tror jeg så faktisk ikke.
Lars lykke Rasmussen har lavet et fantastisk stunt her, ved at lade rød blok føre sparekniven, så straffer vælger rød blok og ved næste valg genvinder Vinstre magten.
Skulle LLR så være ekstra smart vælger han at at bløde lidt op (nok hjulpet godt på vej af DF)
Derved vil blå blok fremover blive husket som dem der var mest humane overfor syge og andre svagtstillede i samfundet og rød blok er udkonkureret.

Alle kneb gæller som sagt i politik !
MichaelH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 13:49   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
smækkerlækker

det handler ikke om min personlige mening...jeg skriver det jeg læser og ikke andet...
så ka du tænke hvad du vil
i min verden er alle lige gode uanset hvad de stemmer..det er det gode ved danmark og vores demokrati..
men sådan tænker du ikke..du synes kun dem der er røde er gode..sådan har jeg det ikke..alle er lige meget værd uanset valg af parti..det synes jeg man skal værne om
det er kun godt for dk at der ikke kun findes et parti
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 14:32   #14
Tmassen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
Tmassen er ny på vejen
Jeg syndes DF har været nærmest usynlige i de sidste mange måneder, og er faktisk lidt skuffet over de ikke har slået mere på trommen. Deres profil er efter min opfattelse tæt på Social Demokratiet, måske er de ikke stuerene nok endnu. For mig er det klart at Danmark ikke bør agere social kontor for resten af verden. Stadigvæk kunne de nok godt gå lidt mere på kompromis, og forsøge at køre nogle af deres sager igennem med Social Demokratiet og Co. hvilket jeg faktisk tror de vil have mere held med den med Løkke og hans kumpaner
Tmassen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 14:35   #15
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 12
smækkerlækker er ny på vejen
Så kan jeg bedre forstå det. Du refererede bare det, du havde læst. Jeg blev lige lidt forvirret. Det giver jo ingen mening, at kritisere vilkårene for førtidspensionister og hvad reformen kommer til at koste førtidspensionister og samtidig stemme på partier, der vil gøre det hele værre. Ikke hvis man vil tages alvorligt.

Jeg forholder mig til den politiske debat. Om nogen er gode eller ej er ligegyldigt.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 16:35   #16
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MichaelH Se meddelelser
Det tror jeg så faktisk ikke.
Lars lykke Rasmussen har lavet et fantastisk stunt her, ved at lade rød blok føre sparekniven, så straffer vælger rød blok og ved næste valg genvinder Vinstre magten.
Skulle LLR så være ekstra smart vælger han at at bløde lidt op (nok hjulpet godt på vej af DF)
Eller også vil han lytte til mange af sine vælgere.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 11:12   #17
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej. Jeg tænker lige højt Hvorfor er valget kun imellem rød eller blå blok? Er der i vores ting kun pest eller kolera at vælge imellem?

Måske skulle man simpelthen lave et parti selv? Et folkets parti? Men ville det ikke under alle omstændigheder, sådan som vi er topstyret af EU, kun være marionet dukker alle sammen alligevel.

Vores politikere kan efterhånden kun sige, vi er imod eller med, eller lave nogle hurtige love, fordi der er blevet vist et problem i Lorry

De har ingen visioner nogen af dem, vi er dikteret fra EU sådan er det bare. Skal vi ikke hellere ha et valg om hvor mange idioter der skal sidde i tinget, når man kan nøjes med 2, en i EU som videre bringer ordre, og 1 til at modtage ordren i tinget.

Sikke mange penge vi kunne spare, og give til de fattige, de syge og svage. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er social-liberal logikeren Politik og Samfund 7 12-04-2011 16:31
Socialdemokratiet vil fjerne varighedsbegrænsningen på sygedagpenge nilla Politik og Samfund 6 18-02-2011 13:53
Samtale med Lone Møller socialdemokratiet. Hejdien Politik og Samfund 4 26-05-2007 04:17
brev til Socialdemokratiet. Stella Dit og Dat 23 28-04-2007 21:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension