K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2009, 19:59   #1
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Dagbog/Fleksjob....

Jeg har ved sidste besøg hos min sagsbeh. fået, at vide at vi snakker fleksjob.
Dette er endnu ikke sat i værks og pt venter jeg på info om hvornår - hvordan og hvorledes.

Min sagsbeh, vil gøre sit til, at jeg ikke skal ud i et nyt endeløs prøvning , da jeg har været så mange igennem, men hvis jeg skal, så skal der vist føres dagbog.

Og nu kommer mit spørgsmål : Hvad skal man skrive i den ??

Jeg er pt. i praktik, hvor der er fundet ud af at jeg kan klare 15 t om ugen i samråd/sammenarbejde med mit erhvervskursus, som løbende har fyldt info på ressourceprofilen og sendt det til min sagsbeh.
Og forleden ved en samtale med en af konsulenterne på mit praktik sted nævnte hun, at det ikke kunne ske noget ved at jeg allerede nu skrev dagbog, så derfor har jeg brug for info til hvad der skal skrives-

På forhånd tak fra Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2009, 20:52   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Hvis du søger på "dagbog", så er jeg sikker på, at der kommer mange ting du kan bruge, der har været skrevet rigtig meget om det, især i det sidste halve års tid.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dagbog i word mortil3 Alt det andet 4 11-01-2012 20:53
Dagbog i arbejdsprøvning Bobbi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 02-12-2011 22:46
Dagbog .... Jasmina Alt det andet 10 19-10-2011 23:27
Dagbog over arbejdsprøvning. Gizmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-05-2011 20:09
Dagbog med i ressourceprofil??? Gizmo Alt det andet 8 04-08-2010 03:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension