K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2008, 23:16   #41
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
hej viper ja jeg vil søge om aktindsigt for det lyder jo til de har behandlet mig rigtig dårligt trist at det skal være sådan men må jo tage kampen op...
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 23:27   #42
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Som Viper er inde på, kan det sagtens være en fordel, at din sagsbehandler osv. kender til at du har "garvede systemryttere" i ryggen... men det kan også gøre nogen af dem mere besværlige, så det er en besværlig ting at sige enten for eller imod.

Fordelen kan være, at de fatter de ikke skal prøve at løbe om hjørner med dig, men det kan også i nogle tilfælde betyde at de opfatter dig som modarbejdende... nogle kan føle det som et "personligt angreb" på deres kompentenser.

Det samme kan ske, når du tager skeen i egen hånd, og kræver ret og lovgivning overholdt, for nogen kan opfatte det som en mistillidserklæring.

Så inden du lader dem se hvad der står her, så bør du overveje meget nøje om det er det værd tror jeg... det vil være det samme som at give dem adgang til en slags "personlig dagbog". Jeg har altid haft den holdning til system skrankepaverne, at de ikke har krav på at vide mere end hvad de spørger om.

Prøv også om du kan undgå at bruge ordet "førtidspension" overfor sagsbehandlerne så meget som muligt... så længe du ikke er afklaret virker dette ord som gift på dem, og for deres røde alarmklokker til at blinke.

Det får dem til at tro, at du bare vil slippe for at arbejde, når du ikke har interesse i at PRØVE om du evt. kunne få det bedre...

Det er vigtigt at virke samarbejdsvillig så langt hen ad vejen du kan... vise vilje til at vilel prøve. Prøv at finde en god ballancegang imellem dette og hvad du kan magte... hvis de mener du skal arbejdsprøves, så lad være at nægte det, og sig til dem at du jo må prøve hvis det ikke kan være anderledes.

I sidste ende ved du nok selv bedst, om du klarer sådan en arbejdsprøvning eller andre tiltag... men det der tæller i sagsbehandlernes papirer er de "failures" der sker... ikke dine ord for om du vil kunne gennemføre eller ej.

Det er desvære så koldt og kynisk derude i systemet.

En ting skal du dog være opmærksom på... Hvis noget gør dig syg... så sygemeld dig... lad være med at udsætte dig selv for tiltag der gør dit psykiske helbrede værre, og truer de dig i disse tilfælde, så klag via paragraf 11 som siger, at de IKKE må lave tiltag der forværer dit helbred.

Det er altså vigtigt, at du spiller med til stregen... men sikrer dig at de IKKE hiver dog OVER stregen af hvad du kan klare... men vær forberedt på at true med paragraffer hvis de ikke hører efter når du siger, at dit helbred ikek kan klare et tiltag.

Jeg blev selv i sidste måned udsat for at skulle aktiveres... der var ingen kære mor, for de ville have refussion på mig efter nye regler. Men jeg skrev et pænt brev til min sagsbehandler, at jeg simpelthen ikek KUNNE klare den aktivering grundet mit helbred, og at hun måtte afskrive den aktivering omgående, ellers måtte jeg klage... hvilket jeg gjorde... og jeg har intet hørt fra dem om den aktivering siden... det viser at det kan betale sig at klage og stå fast.

men for ikke at overbebyrde dig med alle mulige ting på een gang, så vilel jeg hvis jeg var dig koncentrere mig om først og fremmest at blive placeret i Match gruppe 4... tag processen i små bidder, så du ikke kører helt i sænk over hele tiden at have førtidspensionen som det nuværende mål... baby steps...

Håber du kan bruge lidt af det til noget, selv om jeg godt ved at det for dig til at tænke "puha!" ... men jo før du samler stridsøksen op, jo før kommer du videre.

Sidst redigeret af Razmo; 26-09-2008 kl. 23:29.
  Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 23:50   #43
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Talking Til Razmo og boy 84

S.... godt gået Razmo. Du har fuldstændig ret ..... men har du ikke et eller andet der kan støtte boy 84, for jeg er sq da bange for, han går helt i brædderne

Kære boy 84 , lad være med at opgive, selvom Razmo har ret for systemet skal sq ikke vinde over menneskliv, vel?

Vi tager tiden, som det tager, ikk'?

Jeg er s.... tålmodig, så du skal ikke være bange for, at jeg svigter dig
Jeg er en gammel rotte, og er p.... stædig, når det gælder - og det gør det sq med dig

Viper og jeg går på jagt i lovgivningen i weekenden, så fat mod. VI OPGIVER IKKE!!!

Mange Viper og Hyanna
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 03:08   #44
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Boy84 (og alle jer andre der render livet af jer for at hjælpe til )

Jeg har fulgt den her tråd nogen dage nu og har blandet mig lidt uden om.

Det har jeg gjort fordi jeg kan se at Boy84 har det af h til og jeg ikke mener at vi skal pille nogen ned eller gøre at nogen får det mere skidt, men når det er sagt så vil jeg også være realistisk --

Boy84 jeg kan sige dig en ting og det er at du har et kæmpe arbejde foran dig jeg (og alle andre ) vil gerne hjælpe dig, men tro mig det kommer til at kræve ben arbejde og ikke mindst at tingene bliver taget i en rækkefølge...

En af grundene til at jeg ikke har blandet mig og en af grundene til at jeg ved hvor forbandet svært det er at være ung og syg er fordi jeg selv har en nevø på samme alder som dig og han lider sklerose og er paranoid skizofren , og tro mig for ham er der ikke nogen kære mor (Albertslund kommune ) han har det samme beløb som dig om måneden og har rigtig mange gange været ved at blive smidt ud af sin bolig (husleje på 2500) og jeg må indrømme at det er noget af det hårdeste jeg nogen sinde har været med til , både fordi jeg ved hvordan han har det, og ved hvor meget vi har prøvet for at få gjort noget og indtil nu forgæves, men ok meget af det der går galt er fordi han selv forpurre det , pga hans psykiske tilstand...

Nå men det er jo en helt anden historie


Hvis jeg skulle lægge en plan for dig så var der nogen helt klare ting jeg ville mene du skulle have i orden, og det skal du inden du kommer videre...

jeg kan godt se at du har det dårligt men jeg ved også hvordan loven er skruet sammen og hvad man fra kommunal side er villig til at byde folk inden man går ind og hjælper...

Derfor vil jeg mene at det allerførste du skal gøre er at søge aktindsigt sådan at du kan finde ud af hvad der overhovedet er skrevet ned om dig ..(aner du overhovedet hvilke match du er i ?)

Du kan finde en ansøgning om aktindsigt her http://www.k10.dk/media/aktindsigt.html

samtidig ville jeg lægge et brev ved til sagsbehandleren noget ala

Citat:
Til (sagsbehandlerens navn)

Som du ved har jeg nu igennem et år været boligløs, derudover har jeg massive psykiske problemer og går nu hos en psykiater som min læge har henvist mig til.

Der er ingen tvivl om at min psykisk tilstand bliver forværret af min situation som boligløs.

Jeg vil gerne hurtigst muligt (når du har sendt mig aktindsigten så jeg kan se hvad der er nedskrevet om mig ) have et møde med dig, jeg ønsker på dette møde at der bliver lavet en plan for mig og min fremtid i form af en arbejdsevnevurdering som jeg ikke erindre er blevet lavet på mig.

Jeg er klar over at kommunen forventer af mig at jeg finder mig et arbejde og at jeg derefter klare mig selv, men nu forholder det sig sådan at jeg har en del barriere i forhold til det at arbejde ikke mindst min psykiske tilstand og det at være boligløs dette har jeg før forgæves prøvet at oplyse kommunen om uden nævneværdigt resultat.


Derudover er der en del ting jeg mangler at få afklaring på, kommunen har tildelt mig en kontaktperson (her må du selv lige skrive hvilke og hvorfra det er du har en kontaktperson) jeg er oplyst om at jeg har denne kontaktperson frem til Januar og det er endnu en ting der optager mig og stresser mig meget, hvad skal der ske efter Januar hvor vil jeg stå i forhold til økonomi og fremtid ?


Jeg ønsker at vide hvordan kommune og jeg i fællesskab kan hjælpe mig tilbage på ret køl.

Så jeg ser frem til at modtage min aktindsigt inden for 10 dage samt et møde med dig og evt min kontaktperson.
Nu syntes jeg ikke rigtigt at jeg har kunne læse nogen steder hvor langt du er med psykiatris behandling hvad med de diagnoser du skriver om, har du noget papir på det ? har din sagsbehandler nogen sinde indhentet statusattest på dig fra din læge ?
Hvad med din kontaktperson han burde vel kunne tage med dig på kommune og støtte dig (det plejer at være det der er deres opgave) og normalt vil han også skulle rapportere til kommunen, det vil sige at episoden fra det sted du var i arbejde burde allerede ligge i din sag.



Det er rigtig vigtigt at disse ting kommer i orden, jeg ved godt at det lyder barskt men vi bor i et land hvor det ikke er nok at være syg, man skal være noget nær død og skal være dokumenteret i hoved og røv dertil skal du også tænke på at vi har en regeringen der er meget modstander af at unge mennesker får en førtidspension.

Jeg tror at noget af det allevigtigste for dig lige nu er at få en fast base altså en bolig ...

Jeg ved at det kan være svært at finde noget og at der ikke er mange penge tilbage når huslejen er betalt, men alligevel vil jeg hævde at det at have dit eget vil hjælpe dig en del, bare det at have et sted hvor du kan gå ind og lukke døren...

Jeg tror ikke at du bare skal vente på at blive 25 år for et eller andet sted så får det ikke dine psykiske problemer til at forsvinde..

En ting er at du har det så skidt som du har det og at du ved det og din læge ved det, men en helt anden ting er af få kommunen i gang ...

Jeg kan kun sige til dig at med en fast bopæl og et samarbejde fra din side med kommunen vil være det første skridt , det skal gerne være dem der laver fejlene og ikke dig ...

Dertil kommer at med lidt ro og stabilitet over din tilværelse kan det være at du får det lidt bedre og måske der så kan dukke andre muligheder op...

Hvis din psykiater foreslår piller og du ikke vil tage dem , ja så vil kommunen sige at behandlingsmuligheder ikke er udtømte og allerede der har du dit afslag på førtidspension..

Hvis det er sådan at din sagsbehandler ikke får fingeren ud og får lavet en arbejdsevnevurdering /ressourceprofil på dig, ja så ville jeg søge en førtidspension på forliggende grundlag ikke fordi jeg tror at du kan få en her og nu men fordi det vil tvinge kommunen i gang med at få lavet en ressourceprofil på dig , men prøv først at skriv til kommunen og se om ikke i kan få et eller andet samarbejde i gang


Jeg har siddet og ledt efter boliger i Odense , jeg er selv mor til to knægte der er under uddannelse og på SU så jeg ved godt at der ikke er meget at rutte med...

Men jeg ved også at det kan lade sig gøre ... især hvis du ved at det er en begrænset tid fordi de 25 år venter lige omkring hjørnet.

Nu ved jeg ikke lige hvordan det fungere med ungdomsboliger i Odense men her på sjælland er der ungdomsboliger både til dem under uddannelse og til dem der ikke er under uddannelse og jeg kan næsten ikke forestille mig at det ikke også forholder sig sådan på Fyn.

Jeg fandt den her side http://www.odense.dk/home/Topmenu/By...20Kommune.aspx
og jeg vil anbefale dig at skrive dig op til ungdomsboliger med det samme både for din egen skyld og fordi de er til at betale samt at det vil vise kommunen at du faktisk prøver på at gøre en forskel selv ..

Nu ved jeg ikke hvordan det er med at bo sammen med nogen, men ved at min egen yngste søn ikke rigtig kunne få noget at bo i og derfor overvejede at flytte sammen med nogen venner i en stor lejlighed (men så kom studenter boligen , håber vi.. får svar lørdag) men hvis det er sådan at du feks har en kammerat du kunne flytte sammen med så er der også flere muligheder , fandt det her http://www.dba.dk/asp/soegning/detai...nceid=56421931 men må indrømme at jeg ikke er så velbevandret på fyn så ved ikke hvor det ligger i forhold til Odense

Jeg tror fuldt og fast på at det kan lykkedes for dig, men det kræver som sagt en masse benarbejde fra din side og ikke mindst at du formår at få et samarbejde med kommunen..

Dog kan jeg se at du ikke har de bedste erfaringer med møder på kommunen(helt forståeligt) så derfor vil jeg anbefale dig en bisidder og at du tager en optager med og optager mødet ..

Krydser fingere for dig og for at du får lidt medgang. og her er som du jo kan se masser af mennesker der er mere end villig til at give dig en hjælpende hånd.

Hov og så havde jeg nær glemt det .. du skriver tidligere at hvergang du finder noget at bo i får du at vide at det er for dyrt og får afslag...

HUSK altid at bede om hjælp på skrift og afslag på skrift
  Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 09:40   #45
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Viper:

Jeg ved godt, at det er meget info på én gang, og jeg ved også godt at det jeg skriver kan tage pusten fra enhver der er i Boy84's situation.

Men jeg føler at jeg er nødt til det, for jeg VED hvordan det føles, og hvad det gør ved en, når man bare sætter sig ulykkeligt foran sin sagsbehandler og tror på, at både han/hende og alle andre kan se at man har det skidt og vil hjælpe en med det eneste der betyder noget for en... nemlig at få fred og ro.

Jeg ville ønske at det ikke var nødvendigt at male skræmmebilledet op, men det er som også Heidien er inde på, ben hårdt arbejde.

Personligt skete der ikke en disse i min sag, før jeg d. 18 december 2007 skrev til min kommune, at nu var det nok, og at nu skulle min sag afklares... alle 20 år før var bare en vaden rundt i det ene ligegyldige tiltag efter det andet, fordi jeg TROEDE PÅ, at der på et eller andet tidspunkt vel måtte være nogen der "så lyset" på kommunen og satte en førtidspensionssag i gang. Det skete bare aldrig.

Det ER bare sådan, at for at få førtidspension så skal alle muligheder være afprøvet, og det meste af sagsarbejdet er man tvunget til selv at initiere hvis man vil videre i systemet.

En af grundende mere til at jeg fortæller alt det "negative" til Boy84 er, at jeg ved hvad det kan gøre ved én psykisk at gå i så mange år og vente. Personligt har jeg udviklet det ledeste autoritetshad man kan forestille sig. Jeg kan ikke se en mand i lærredsbukser og slips uden at han er dømt "borgerligt svin" pr. automatik i mit hoved. Alle autoriteter der kommer ind i mit liv skaber stress, angst, rysten, hjertebanken og en følelse af afmagt. Jeg kan ikke tage at miste bare den mindste smule af kontrol over min egen frihed længere heller... og jeg har svært ved at styre mine fordomme overfor autoriteter og regeringen, hvilket bla.a. tit viser sig i mine indlæg rundt omkring på fora på internettet.

Det er faktisk en side af mig selv jeg meget gerne ville af med igen... det er ikke fedt at dømme folk man aldrig har mødt på forhånd.

Så jeg siger disse ting til Boy84 for at han måske kan nå at få sin sag hurtigere gjort færdig, så han slipper for samme følelse.

Samtidigt ved jeg, at min egen angst og depressioner alle er blevet forværet gennem tiden i systemet. Sagsbehandlere og fremmedes fordomme ødelægger selvværdet og selvtilliden og gør din angst værre og værre, og depressionerne kommer når man presses til ting man ikke magter... gør det i en 10 til 20 år... så er det dæleme svært at komme af med igen.

Så Boy84 skal ikke lade sig skræmme af det jeg skriver, han bør bare have virkeligheden i baghovedet, så han ikke ender som Claus Hjort Frederiksen: ude af trit med virkeligheden.

Det kan sagtens lade sig gøre... det kræver bare tid, vilje og ikke mindst styrke. Hvis Boy84 tænker sig om, så ved han også godt, at han har fat i den lange ende på sigt... det er trods alt en usynlig lidelse hvilket betyder at man ikke kan lave scanninger og ryntgen billeder der afklarer... det hele beror på psykologer's og psykiatere's vurderinger. Find de rette af slagsen der forstår problemet, så har kommunen ikke megen chance for at komme udenom hvis man altså er forberedt på at tage kampen op med dem.

Sidst redigeret af Razmo; 27-09-2008 kl. 09:47.
  Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 10:01   #46
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Razmo, hvor kan jeg nikke genkendene til det du skriver! Jeg har selv flere psykiske lidelser og er blevet svigtet af systemet i flere år. Det var først, da jeg fik en bisidder på, at der skete noget, for jeg kunne simpelthen ikke mere selv på det tidspunkt. Jeg har lært rigtigt meget ved at komme herinde, frem for alt, at man ikke skal finde sig i dårlig behandling fra kommunen, og at man faktisk har rettigheder, som det er værd at kæmpe for! Jeg håber, at Boy 84 også finder ud af det med kommunen, og ellers ved han jo nu, hvor hjælpen er Og Hejdiens indlæg og forslag er atter engang lige i øjet!
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 11:29   #47
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Smile Razmo, jeg hører dig

Citat:
Jeg ved godt at det er meget info på èn gang, og jeg ved også godt at det jeg skriver kan tage pusten fra enhver der er i Boy 84´s situation.

Men jeg føler at jeg er nødt til det for jeg VED hvordan det føles, og hvad det gør ved en, når man bare sætter sig ulykkeligt foran sin sagsbehandler og tror på at både han/hende og alle andre kan se at man har det skidt og vil hjælpe en med det eneste der betyder noget for en ... nemlig at få fred og ro.
Razmo, vi ved godt at du har fuldstændig ret i det du skriver, men grunden til vores svar i går var at vi jo ikke kender den nøjagtige psykiske tilstand hos Boy 84, og Hyanna og jeg vil jo nødig skubbe et menneske længere ud, som du jo også selv er inde på. Det er jo det dilemma vi alle sammen sidder med og som Hejdien også kommer ind på.

På den ene side er vi nødt til at tage hensyn til Boy 84´s psykiske tilstand og tage det i det tempo Boy 84 kan klare.
På den anden side er der jo de forbandede realiteter som du så smukt har beskrevet.

Det hele startede med at en ung mand har det rigtigt skidt og skriver til K10. Så finder vi ud af at han er hjemløs og så har det hele taget fart. Og nu forsøger vi alle at hjælpe og støtte så godt vi kan.

Hyanna og jeg har lært en del de sidste dage (ikke mindst af dig), for vi troede ikke at en kommune kunne finde på at lade et ungt menneske gå rundt uden tag over hovedet, når dette unge menneske ikke selv har valgt det; men tvært imod brændende ønsker sit eget sted, for at få ro.
Og så i den psykiske tilstand!!

Kommunen burde sagsøges i hoved og r.., for de forværrer Boy 84`s psykiske tilstand; men det kan Boy 84 ikke bruge til så meget lige nu, for vi kan desværre ikke hoste op med pengene til en advokat, ellers skulle det have været os en UDSØGT fornøjelse!!!
(Det kunne være enormt rart hvis en advokat læste dette og stillede sig gratis til rådighed, men så heldige er vi jo nok ikke).

Boy 84, Hvis du læser dette, undskylder vi mange gange at vi sådan sidder og diskuterer hen over hovedet på dig, for det er ikke meningen med denne tråd, for den er din.
Vil du give din egen mening til kende, for du er den der bedst ved hvordan du har det, og hvad du har brug for?

Razmo, for du er simpelthen pragtfuld.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 12:25   #48
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tak tak ... og "lige over" som de siger i Jylland

Jeg er meget beæret over at se mennesker her inde springe frem, og lave så meget arbejde for andre der sider i saksen. Jeg ville ikke selv have den energi og resource der skulle til for at være så hjælpsom lige pt. Har så meget i hovedet omkring min egen sag.

Jeg kan dog komme med gode råd, fordi jeg selv har stået i det skidt i så mange år, og jeg kan kæmpe for at udbrede viden om problemerne i velfærdssamfundet rundt omkring på fora på nettet, hvilket jeg også gør (selv om jeg gør det på min personlige måde ).

Med tiden... når jeg SELV har fået ro på, så kan jeg måske også hjælpe med andet end gode råd og vejledning

Men sådan kort, lader det til, at det første der skal styr på for Boy84 jo nok er bolig situationen, og en agtindsigt så han kan finde ud af hvor han står i hele sagen, og ikek mindst finde ud af hvilken match gruppe han er placeret i. Det sidste har YDERST stor betydning for, hvordan de vil forholde sig til hans helbred i sagen nu og her, og som jeg har fået forståelsen af, så har Boy84 brug for fred og ro NU... og ikke om 10 tiltag.

Og til Boy84: Når du har bedt om agt indsigt, så husk, at det ved lov er krævet at du får svar inden 10 dage! ... har du den ikke inden 10 dage, så skal du endelig klage over det! ... noget du må vende dig til er at holde din kommune i ørerne.

Selv klagede jeg over at jeg ikke blev indkaldt til sygeopfølgning efter 3 måneder... det gjorde jeg d.18 maj 2008 ... jeg fik endeligt svar på den klage i tirsdags... det fortæller jo lidt om hvor seriøst de tager selv klagerne!
  Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 15:33   #49
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Kære Boy84!

Jeg håber ikke jeg fik dig skræmt, men som de andre også gør opmærksom, så er det meget vigtigt at samarbejde med sagsbehandlerne. Men ind imellem betyder det desværre også at man kommer ud i nogle svære situationer, hvor man bliver budt mere end man næsten kan klare.

Men hold modet oppe, Boy, der skal nok komme styr på dine ting også!
__________________
Der skal et godt helbred til at være syg
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 20:25   #50
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
hej tak for alle de svar der er godt nok en del ,,vil gå videre med det og søge om en bolig ,,forsætte mine samtaler ved hende speciallægen skal derop næste uge så vender jeg tilbage hvad hun siger til det,, og har tænkt at skrive et brev til min sagsbehandler som der også blev skrevet,, ellers bare spørg hvis der er noget ....
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension