K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2008, 00:22   #91
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
nej har ikke få det skrevet endnu ville først lige vise min kontaktperson det men har ikke kunne få fat på ham . har skrevet det ned jeg skulle sige til lægen om at havde ro på på og med bolig - det med akteindsigt hvor der stod hvordan jeg skulle skrive brevet til sagsbehandleren skal jeg vise det til lægen også for så må jeg lige skrive det ned, eller skal jeg bare vente til vi har snakket om det i mogen og sådan ??
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 00:37   #92
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Til boy 84

Det med aktindsigt er alpha og omega lige nu. det kan være en udmærket ide at vise det til lægen for at understrege alvoren i situationen.

Men har du fået printet det ud? Det er det første og vigtigste (Har du adgang til en printer?). hvis du har så vis lægen hele tråden her ved at printe både den og begæringen om aktindsigt ud.

Har du ikke printer, så bed eventuelt en af dine venner som har en printer om at udskrive begge dele. (du kan godt komme ind på K10 selv om du ikke er på din egen pc.

Din ven skal bare gå ind på K10 og printe tråden ud. Det kan han gøre selv om han ikke er medlem. Han kan også se svarene fra os til dig og udskrive dem selv om han ikke er medlem. Men ellers logger du dig bare ind via hans pc, og så gør du det samme.

Hyanna og Jeg ville egentlig ønske at vi kunne være ovre hos dig og hjælpe dig på stedet, men det kan vi jo desværre ikke som sagen står med os.
Vi vil dog gøre hvad vi kan herfra.

Tusind herfra Hyanna og Viper

UUUppss. Jeg kom i skyndingen lige til at skrive svaret på Hyannas side, men det gør vel ikke noget.

Sidst redigeret af Hyanna; 01-10-2008 kl. 00:41.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 00:48   #93
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
nej har ikke fået det printet ud kan måske nå det imorgen inden jeg skal derop man kan skrive hejdien citat ned som skulle sendes til sagbehandleren . og give det til lægen samt det jeg skrev ned med at få ro på og bolig ,,hvis det er det første skridt for mig
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 01:04   #94
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Boy 84

Det kan du sagtens. Men har du fået fundet begæring om aktindsigt via links på toppen af denne side, for den skal du også have for at kunne få aktindsigt.

Husk at sige til lægen at uden et sted og bo, og uden penge fra kommunen kan du ikke klare situationen længere. At du er ved at gå helt ned med flaget og at du SKAL bruge hjælp NU. Ellers går det galt. Husk at bruge dine egne ord for det, ikke et citat af denne besked.

Aktindsigt er det allervigtigste, og du kan bruge lægen til at få det. BRUG DET.

Men nu kan Viper og jeg ikke mere. håber at du forstår at nu MÅ vi i seng og sove, for vi er jo ikke lige så unge som du.

Viper og hynna

PS. Vi afventer lige et svar på dette indlæg og så slukker vi altså for pcén for i nat.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 01:09   #95
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
nej det har jeg ikke tror jeg må vente til jeg fundet det og fået det andet printet ud så det ikke bliver noget rod igen det skal sku gøres ordenligt . men siger det med at det er vigtigt jeg har ro på med mine penge og det med bolig har skrevet det ned med mine egne ord,, så kan vi tag det andet imorgen så godnat godnat
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 01:19   #96
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Boy84 her er linket direkte til aktindsigterklæringe http://www.k10.dk/media/aktindsigt.html

Det er bare at printe den ud og skrive den under, med den går du ikke galt i byen og der er alt med hvad der behøver for at kunne få gang i kommunen, du printer den ud skriver den under , går op på kommunen og aflevere den i borgerservice (eller hvad det hedder hos jer) og beder om en kvittering for modtagelse, så skulle du gerne have aktindsigt inden ti dage
  Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 01:29   #97
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
okay men hvad med det citat du skrev jeg skulle sende for der kommer du ind på mange ting med ro på og bolig mine problemer og sådan . mere end det der ligger på linket her synes jeg, det virker som om det bare er for alle der har brug for det at der ikke står nogen om ens problemer med mere en udskrift på de ting som der ligger på en ??
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 09:20   #98
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Boy84 det på linket er det stykke papir du skal bruge for at få aktindsigt det vil sige for at få alle de papir kommunen ligger inde med omkring dig, det andet jeg har skrevet er til din sagsbehandler for at se om du kan få hende i gang på den måde, og for at gøre kommunen opmærksom på din situation og at de skal handle nu, så du skal bruge begge ting..
  Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 16:14   #99
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
måske en lidt grov generaliseren af psykriatrikker det er faktisk den længste udd.
god dag
__________________
Lars
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 18:15   #100
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Man kan læse noget om uddannelsen her:

http://www.ugeskriftet.dk/portal/pag..._2008_40_54622

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension