K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2015, 20:18   #41
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
det er da godt nok forvirrende/bekymrende at der er forskel på disse procedure, så er det jo ikke tio at finde ud af for folk som står over for et møde i teamet, go som søger rådg. herinde.

kommunerne må ta sig sammen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2015, 22:56   #42
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
det er da godt nok forvirrende/bekymrende at der er forskel på disse procedure, så er det jo ikke tio at finde ud af for folk som står over for et møde i teamet, go som søger rådg. herinde.

kommunerne må ta sig sammen
Kommunerne har altså retten til at tilrettelægge arbejdet og til at sammensætte disse teams.

Vil man vide noget konkret om ens egen kommune må man kontakte dem og spørge hvordan de regner med det forløber i ens egen sag.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 16:47   #43
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Lige en update:

Jeg var til møde med jobcenterchefen i sidste uge og han ville ikke høre det jeg havde optaget da det var ulovligt osv osv.. Tydeligt bevis på at han holder hånden over sine medarbejdere, for havde han hørt det havde han været nød til at fyre folk.

Situationen er nu den at jeg efter godt et år på ressourceforløb, har valgt ikke at forlænge mit forløb og ryger derfor på kontanthjælp inden længe. Så må vi se hvad der sker og om jeg til sidst bliver så indebrændt at jeg offentliggør det jeg har optaget.. Så må jeg tage den straf der evt skulle komme.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 17:44   #44
sallingbo
sallingbo
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2014
Alder: 63
Indlæg: 8
Styrke: 0
sallingbo er ny på vejen
Der er jo altid "Ekstrabladet"
sallingbo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 18:01   #45
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Hvad vil du gøre?

Jeg har selv klaget over en teamchef som laver sit arbejde dårligt - og der glider jobcenterchefen også bare af, uden at forholde sig til det. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2015, 18:58   #46
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Borgerrådgiveren er næste skridt, hvis forvaltningen ikke selv griber ind.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2015, 12:56   #47
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Sagsbehandlere agerer som professionelle personer, indtil det modsatte er bevist og så må man jo i givet fald klage til det politiske system = borgmesteren.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2015, 13:23   #48
sauer1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2012
Indlæg: 48
Styrke: 13
sauer1 er ny på vejen
med lov skal land bygges

når modparten bruger beskidt tricks - og faglighed viger for selvbestaltede paver, som kan vælte et menneske ved at knipse med fingrene. Så må man selv bruge beskidte metoder. Ellers bliver man tromlet. Go for it!!!!!bipolar. Men tænk på dig selv - de har både kløer og tænder der er meget stærkere end dine. Jeg ville nok vælge at lave en udskrift af samtalen, og vise den til lægen, sagsbehandleren og selvfølgelig jobcenterchefen! Derefter KRÆVE fair behandling - alternativt offentliggørelse (efter STORE overvejelser) Held og lykke - du har fortjent en fair og menneskelig behandling. Loven gælder begge veje jo, eller det burde den! Nogle burde fyres, start med chefen, som ikke kan styre sine medarbejdere! Hilsen Sauer1
sauer1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2015, 15:02   #49
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Pas på med ulovlige optagelser. Du var jo ikke selv til stede.
Du kan intet bruge dine optagelser til.
Kig fremad. Går afgørelser dig imod og du mener, de er forkerte, kan du anke som alle andre.

Nogen gang får man jo informationer, man hellere ville have været foruden, idet de heller ikke gavner ens egen sag.
Prøv at glemme, hvad du har aflyttet.
Teamet har jo lov til at tale uden for referat i en pause.

Sidst redigeret af stampe; 26-03-2015 kl. 15:05.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2015, 19:21   #50
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Sagsbehandlere agerer som professionelle personer, indtil det modsatte er bevist og så må man jo i givet fald klage til det politiske system = borgmesteren.
Sjovt at man ikke tænker det samme om borgerne...at indtil de snyder, lyver osv osv ja så gør de ikke..

Når de behandler folk ud fra devisen at alle enten snyder, lyver, prøver at grabbe til sig osv osv ja hvorfor skulle myndighederne så behandles anderledes..

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Pas på med ulovlige optagelser. Du var jo ikke selv til stede.
Du kan intet bruge dine optagelser til.
At man fortæller at en optagelse ikke kan bruges til noget mange gange gør det ikke mere rigtigt.

Nu findes vi en del mennesker som faktisk godt vil tage straffen for at gøre noget der kan være ulovligt hvis det strider imod ens opfattelse af hvordan tingene skal foregå......her tænkes på den del af optagelsen hvor borgeren ikke var tilstede.

Resten af optagelsen er fuldt ud lovlig....ihvertfald hvis man skal følge straffelovens §263

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Kig fremad. Går afgørelser dig imod og du mener, de er forkerte, kan du anke som alle andre.
Ja lige den sætning forsøger myndighederne altid printe ind i hovederne på borgerne og den kan jo belejligt bruges som undskyldning til at opfører sig ganske uprofessionelt

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Nogen gang får man jo informationer, man hellere ville have været foruden, idet de heller ikke gavner ens egen sag.
Prøv at glemme, hvad du har aflyttet.
Teamet har jo lov til at tale uden for referat i en pause.
Ja indtil de ikke længere er professionelle og opfører sig som de bør i den situation...hvilket i første omgang er derfor at borgerne ser sig nødsaget til at optage på den måde...
-------------------------

Når ovenstående er sagt så bør man altid selv finde ud af hvad man er villig til og hvad man ikke er....det kan ingen andre nemlig fortælle en...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension