K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2015, 23:06   #11
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Det eneste du kan bruge denne optagelse til, er at gøre dig selv ked af det !
Den har ingen retsgyldighed, da den er optaget ulovligt.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 01:16   #12
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pif Se meddelelser
Det eneste du kan bruge denne optagelse til, er at gøre dig selv ked af det !
Den har ingen retsgyldighed, da den er optaget ulovligt.
Muligvis men jeg kommer til at skabe røre i kommunens lille andedam og evt også medierne.. Jeg vil sgu ikke finde mig i den her behandling længere!
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 01:18   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er da absolut rart at vide hvordan de tænker om en og det ville trådstarter jo ikke have fundet ud af hvis ikke der var blevet optaget...

At optagelsen ikke kan bruges i en retssal....ja det gør ikke at den ikke kan bruges på anden vis...

Vær helt sikker på at kommunerne ikke er glade for optagelser hvor medarbejdere går over stregen...

De er bange for at disse optagelser slipper ud så alle kan høre hvordan tingene bliver gjort i kommunen...

Hvilket også er årsagen til at alt forgår efter bogen når de ved at der bliver optaget...

At folk optager uden at sige det først ja det er de såmænd selv skyld i....for de fleste gange vil de nægte at holde mødet med en hvis man vil have det optaget...

Det burde være standard at alle møder skulle optages....af kommunen og at borgeren får en kopi hvis de skulle ønske dette...

Det ville hindre mange misforståelser....plus det vil gøre at alle medarbejdere opfører sig professionelt...som de jo egentlig burde gøre fra starten af...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 01:33   #14
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Ja havde jeg lagt en båndoptager på bordet havde de jo ikke siddet og latterliggjort mig på samme måde.

Grunden til at jeg valgte at gøre det var pga den oplevelsen jeg havde til mit 2. reb teamsmøde.. Der ventede jeg en halv time på at komme tilbage i lokalet og da jeg kom tilbage sad de stadig og diskuterede min sag og kunne ikke blive enige om de ville indstille mig til pension eller ej.. En af jobcenterets medarbejder nægtede at jeg skulle indstilles og overulede alle de andre. Da jeg så klagede over proceduren ved mødet blev det blank afvist og der stod i brevet at de ikke kunne nikke gentagende til det selvom min sagsbehandler endda gav mig ret.. De holder simpelthen hånden over hinanden på de værst tænkelige måder.. En af dem der var på min side i teamet er så blevet fjernet da jeg skulle til 3. møde så de kunne tilføje endnu en modsiger.. Det lugter langt væk!

Det sjove er at de bagtaler mig og kalder mig paranoid. Det er jeg muligvis også men med meget god grund
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 01:35   #15
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Hi Bipol

Du skriver den lå i din jakkelomme. Jakken hang på stoleryggen?
Jeg var ikke klar over man kan optage på den måde. På så lang afstand.

Brugte du din mobiltelefon som optager eller har du prof. optager?

Nysgerrig Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 01:42   #16
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hi Bipol

Du skriver den lå i din jakkelomme. Jakken hang på stoleryggen?
Jeg var ikke klar over man kan optage på den måde. På så lang afstand.

Brugte du din mobiltelefon som optager eller har du prof. optager?

Nysgerrig Akvamarin
Ja min gamle iphone lå i min jakkelomme og jakken hang på stoleryggen.. Lyden er lidt lav men med headset eller evt høj afspilning på et anlæg går det tydeligt igennem.. Nu håber jeg ikke jeg har givet dig nogen gode ideer

Sidst redigeret af Bipolar; 10-03-2015 kl. 01:49.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 08:40   #17
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det var dog ubehageligt for dig. Men nogen gange er det ikke rart at få informationer, man man i de fleste tilfælde, gerne ville have været foruden.
Informationerne kan ikke anvendes over for tredie mand og der kan nok sættes spørgsmålstegn ved, om det er lovligt at optage andre, når man ikke selv er tilstede.
Spil med åbne kort, det gavner din sag.
Og som andre skriver, brug krudtet på det.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:02   #18
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Jeg har selv tænkt på at gøre det samme. Jeg tænker, at det ikke vil ændre noget i forhold til sagsbehandlingen, men det vil være rart at have dokumentation for hvordan man bliver behandlet i kommunen. Mine erfaringer er, at kommunen refererer de ting som de har lyst til og udelader resten og laver en masse sjusk.

Jeg er vist stadig naiv -men jeg fatter ikke, at ud over, at man skal kæmpe for at have en dagligdag pga sin sygdom, så skal man også kæmpe mod systemet.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:11   #19
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
kære Bipolar

nu ved jeg godt at det jeg skriver ikke er det din tråd handler om, så op til dig om du vil kommentere det......

det undrer mig virkelig at de har hevet dig igennem 3 møder i reha. team, det giver ikke meget mening med mindre de har haft en meget god plan for hvad der så skulle ske med dig.

teamet skal jo indstille til et eller andet, og kommunen skal træffe en eller anden afgørelse, har du ikke modtaget afgørelse efter hvert møde ? og har du klaget?

mener at have læst , men husker ikke hvor måske andre kan hjælpe, at der er en eller anden paregraf der siger noget om at der er en grænse for hvor meget man kan blive hevet igennem, noget med at en sag ikke må blive overbelyst, kommunen må ikke blive ved at indhente utallige lægeerklæringer, eller utallige arbejdsprøvninger.

når jeg eller andre kommer i tanke om hvad det er , så kan du jo evt. smide denne paragraf i hovedet på kommunen

god dag til dig
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2015, 10:20   #20
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Det er kun gået 3 måneder siden mit 2. møde, men pga alt deres roderi da jeg kom tilbage efter pausen, så nægtede jeg deres tilbud og forlod lokalet og efterfølgende klagede over behandlingen. Derfor var jeg til mit 3. møde på 15 måneder igår.
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension