K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2016, 22:42   #21
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marina123 Se meddelelser
Der står indestående ved årsskiftet, men ikke noget med transaktioner o.l.
Der står hvilke banker og type konti.

Oplysningerne bruges til at sikre, at ingen konti holdes skjult ved ansøgning om kontanthjælp, enkeltydelser o.s.v.
Mange tak for svar
Har ikke ligefrem noget at skjule Det var mest fordi det ville konflikte lidt med retssikkerhedsloven, hvis kommunen bare uden videre, kunne få adgang til posteringer og lignende den vej
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2016, 12:21   #22
lonep
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2016
Lokation: Holbæk
Indlæg: 7
Styrke: 0
lonep er ny på vejen
Ja,jeg tænkte nok at det var for at se om man har formue.Det er ok. Men ser de på hvad man bruger sine penge på,og evt,siger at man har et overforbrug af den ene eller anden slags ? Synes det er lidt grænseoverskridende at vise dem,hvad man bruger sine penge på
lonep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2016, 15:45   #23
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lonep Se meddelelser
Ja,jeg tænkte nok at det var for at se om man har formue.Det er ok. Men ser de på hvad man bruger sine penge på,og evt,siger at man har et overforbrug af den ene eller anden slags ? Synes det er lidt grænseoverskridende at vise dem,hvad man bruger sine penge på
Hvad du har brugt dine penge på, er som udgangspunkt irrelevant.
Hvis du nu har haft en formue på 50.000 kr, og brugt de 40.000 kr på en rejse, kan det have betydning.
Men om du har handlet i fakta eller i kvickly, det er fuldstændig irrelevant for dem.

Man har jo ikke super mange penge på de ydelser, så det er begrænset hvor vildt et overforbrug man kan have. Så tror næppe de nærlæser hver eneste postering. De ser nok bare på at plusserne ikke er andre indtægter du ikke har oplyst om, og kigger på om større beløb, kan være formue der er flyttet
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2016, 19:09   #24
Marina123
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2016
Lokation: Kastrup
Indlæg: 61
Styrke: 9
Marina123 er ny på vejen
[QUOTE=lonep;343890]Ja,jeg tænkte nok at det var for at se om man har formue.Det er ok. Men ser de på hvad man bruger sine penge på,og evt,siger at man har et overforbrug af den ene eller anden slags ? Synes det er lidt grænseoverskridende at vise dem,hvad man bruger sine penge på [/QUOTE

Ved ansøgning om enkeltydelser kan enhver sten vendes, men jeg har aldrig været ude for, at det finder sted ved ansøgning af paragraf 34:-)
Marina123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension