K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2015, 23:59   #51
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uanset hvad...så er det gode ved alt det her....at nu hvor så mange mennesker har stemt på DF...ja så vil der blive holdt nøje øje med dem...

De er slut med at gøre som de plejer.....at sige og love alle de rigtige ting for så at stemme for en masse forringelser...

Indtil nu har de mere eller mindre sluppet helskindet fra det....da folk ikke gider interessere sig for hvad de forskellige partier stemmer i folketinget...

Så enten bliver de afsløret for hvad de virkelig er.....eller også bliver de nødt til at holde hvad de lover...

Så det kan gå to veje....ihvertfald når det kommer til DF...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 07:34   #52
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
Glad!

Med en ren V regering bliver der ikke noget ændringer med førtidspension. DF og S, RV, EL og Alt. ikke tillader. Fuck dig, DA!
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 10:20   #53
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er nu ikke så skråsikker, de svageste er altid til at forhandle om, når der skal skaffes penge til landets fremdrift.....og nu hvor Løkke har lovet lempelse i marginalskatten på 0,5 procentpoint, så kan jeg da ikke undgå at få nervøse tics......når han samtidig har udtrykt frustration over for høje budgetter for alle på passiv forsørgelse inkl førtidspensionister. Kan være jeg personligt går fri, men mine kampkammerater på kontanthjælp, kan meget vel blive de næste der slår hovedet kraftigt mod loftet!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 17:11   #54
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Stakkels Helenekr

Nu laver du den fejl som de fleste i samfundet ikke laver...

Du tænker på andre end dig selv...

Pas på med det...det kan give hovedpine og nedsat livskvalitet


PS..

Ikke møntet på nogen bestemt
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension