K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2013, 17:47   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du er bedst tjent med at lave din egen individuelle beregning på borger.dk.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2013, 04:55   #12
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
Ifølge lejkontrakten kommer der ingen stigning i huslejen de næste 2 år. Jeg har ingen gæld så betaling af huslejen er ingen problem. Der er privat ejet så der kommer ingen automatisk husleje stigning.
Jeg har også en privat forsikring udebetalt hver måneden og det hjælper!
Igen, tak for jeres hjælp!
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2013, 08:11   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af glick Se meddelelser
Ifølge lejkontrakten kommer der ingen stigning i huslejen de næste 2 år. Jeg har ingen gæld så betaling af huslejen er ingen problem. Der er privat ejet så der kommer ingen automatisk husleje stigning.
Jeg har også en privat forsikring udebetalt hver måneden og det hjælper!
Igen, tak for jeres hjælp!
Undskyld, men selvom man bor almennyttigt, så kommer huslejestigningerne ikke automatisk.
Huslejestigningerne kommer på baggrund af stigninger andre steder (f.eks. varmeforsyning), planlagte forbedringer ell.l.

Blot for at undgå misforståelser.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2013, 15:22   #14
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
OG - selvom man bor hos 'privat' udlejer, er der ingen garanti for der ikke kommer huslejestigninger.

Veninden bor privat, og hendes udlejer er en af byens mest forhadte advokater, som kender loven som sin egen bukselomme, og med USVIGELIG PRÆCISION kommer der huslejestigninger - med loven i hånd - 2 gange årligt!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2013, 22:34   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
OG - selvom man bor hos 'privat' udlejer, er der ingen garanti for der ikke kommer huslejestigninger.
Det kan jeg sagtens forestille mig.

En privat udlejer må tjene på foretagendet, det må et almennyttigt boligselskab ikke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 13:58   #16
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
huslejestigninger

Hvis jeg er utilfreds med min kommende bolig så opsiger jeg lejligheden. Jeg har 3 måneders opsigelse og hvis jeg synes huslejestigningen er for dyrt så flytter jeg. Jeg kan sagtens finder et nyt sted inden 3 mån.
Jeg har beregnede min boligstøtte til imellem 2500-2800kr. og det synes jeg er flot! Tak Danmark! Og tak til jeres velfærdsystem. Jeg kommer fra The States og er meget taknemmelig for jeres system. Jeg arbejdet mange år i DK inden jeg blev syg med et dårlig hjerte og jeg skylder jer så meget!
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 20:00   #17
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Støtte eller ej, så er det stadig en usandsynlig dyr husleje.. det burde du sagtens kunne finde billigere.. også selvom det er i København.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2013, 06:23   #18
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
Jeg skal ikke bor der forevigt

Omstædigheder i mit liv forceret en hurtig flytning. Heldigvis har jeg ingen gæld så jeg regner med omkring 6000 kr hver måneder til mig selv efter alt er betalt.
Kom forår ville jeg begynder til at søger efter en ny lejlighed. Men nu vinter er på vejen og jeg ville går i vinterdvale.
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2013, 09:28   #19
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det er dyrt at flytte.. husk at spare op til et nyt indskud, og husk strøm, internet, tvpakke, forsikringer, licens osv.. der ryger hurtigt et par tusinde til det om måneden.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension