K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2016, 23:47   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja jeg har ikke kunne finde det...derfor jeg spurgte efter links...men det kan jeg se at du ikke har....så helt i orden..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 11:39   #12
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
"KageØre"

Hold da op en idiot af en sagsbehandler du der har haft kendskab til :-O
Håber hun fik en over næsen at komme med diagnoser hun overhovedet ikke har kompetance til!
Hader sådan mennesker, føj

Ja en lærestreg riger - Altid på skrift...
Man kan via sin kommune hjemmeside og person finde deres mail adresser samt tlf.
Sådan finder jeg dem jeg vil skrive til.
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 12:41   #13
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Oline Se meddelelser
Ja en lærestreg riger - Altid på skrift...
Man kan via sin kommune hjemmeside og person finde deres mail adresser samt tlf.
Sådan finder jeg dem jeg vil skrive til.
Det er desværre ikke alle kommuner som lægger mail og telefon nummer ud. Ofte skal det udleveres af sagsbehandler/medarbejderen selv eller der skal bruges hovednumte som omstiller
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 12:56   #14
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Det er desværre ikke alle kommuner som lægger mail og telefon nummer ud. Ofte skal det udleveres af sagsbehandler/medarbejderen selv eller der skal bruges hovednumte som omstiller
Okay - har du været inden på deres hjemmeside "din kommunen"
Der kan man søge "søgefelt" efter både medarbejder samt andet relativt -
Kommunerne ligger det ikke bare ud, man skal arbejde for det.
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 13:12   #15
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Nå fik fat i sød medarbejder, der lovede at sende alle sagsakter + journaliseringsliste hurtigst muligt. Det skal til deres ros siges, at selve sagen allerede ligger i e-boks. Men lægeudtalelser og journaliseringsliste mangler. Af datoerne i sagen kan jeg se, at den mail jeg sendte i oktober '15 ikke er registreret. Det var en rettelse til et referat af et opfølgningsmøde vedr. ressourceforløb. Kan jeg få den efter-registreret. Jeg har selvfølgelig via mit mail-program bevis på, at den er afsendt.
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 13:49   #16
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Oline Se meddelelser
Okay - har du været inden på deres hjemmeside "din kommunen"
Der kan man søge "søgefelt" efter både medarbejder samt andet relativt -
Kommunerne ligger det ikke bare ud, man skal arbejde for det.
Det kan man ikke i min kommune og heller ikke i den kommune jeg tidligere arbejdede i. Kun hvis man havde afgang til intranet eller fik det udleveret af medarbejderen kunne man undgå hovednumret og omstilling (både telefon og mails)
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 13:53   #17
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Det kan man ikke i min kommune og heller ikke i den kommune jeg tidligere arbejdede i. Kun hvis man havde afgang til intranet eller fik det udleveret af medarbejderen kunne man undgå hovednumret og omstilling (både telefon og mails)
Utroligt - Gad vide hvorfor de er så hemmelighedsfulde med deres mail adresser - det er jo kun en job mail adresse den fortæller jo intet om deres privatliv.....underligt.
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 07:43   #18
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Subo66 Se meddelelser
Nå fik fat i sød medarbejder, der lovede at sende alle sagsakter + journaliseringsliste hurtigst muligt. Det skal til deres ros siges, at selve sagen allerede ligger i e-boks. Men lægeudtalelser og journaliseringsliste mangler. Af datoerne i sagen kan jeg se, at den mail jeg sendte i oktober '15 ikke er registreret. Det var en rettelse til et referat af et opfølgningsmøde vedr. ressourceforløb. Kan jeg få den efter-registreret. Jeg har selvfølgelig via mit mail-program bevis på, at den er afsendt.
Ja det kan du. Jeg skrev konsekvent , "Jf. aktindsigt af "dato" er der følgende mangler, som ikke er journaliseret min sag.

Venligst bring dette i orden.

Venligst fremsend ny journaliseringsliste når tingene er bragt i orden "
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension