K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2017, 15:55   #11
JeannieG
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2015
Indlæg: 5
Styrke: 0
JeannieG er ny på vejen
Først og fremmest, tusind tak for jeres svar, om jeg er blevet klogere ved jeg ikke helt, sidder stadig med en masse spørgsmål, men har da fået nogle gode råd med!

Min historie er den, at jeg har været sygemeldt tidligere i en anden kommune og blev smidt ud af mit forløb for ca. 3 år siden, uden arbejdsprøvning eller lignende. Blev gravid med min datter, som nu er 1 1/2, og har først her til sommer, henvendt mig på kommunen. Imellemtiden har vi levet af min mands indkomst (4 mennesker). Jeg valgte at søge om direkte pension, efter jeg har været på privat hospital i sommers, og fået en ny vurdering af min ryg og samtidig blev anbefalet derfra at søge om førtidspension.
Min scoliose er næsten på 50 grader og jeg er tilknyttet Rigshospitalet, som gerne vil operere mig, hvis jeg selv ønsker det, men IKKE anbefaler det, da mine gener er værst i lænden og nakken, og jeg efterfølgende formentlig vil blive endnu mere belastet i de områder. Derfor er der ingen behandlingsmuligheder tilbage, udover fysioterapi og træning, som jeg går til i forvejen.

Men HVIS man nu finder ud af, at jeg kan klare at arbejde nogle timer om ugen, hvordan vil mit forløb så være, når jeg kun har søgt om førtidspension, og ikke er tilknyttet et forløb på kommunen, hvis man kan sige det sådan? også angående økonomi, vil man så starte et forløb op eller vil rehabiliteringsteamet, kunne bevilge mig fleksjob ud fra de 6 uger?
JeannieG er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension