K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2006, 19:29   #31
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

hehe......kender det godt.....og jeg har ikke din undskyldning med koncentrationsbesvær.....læser bare ikke altid det der står

Og kan så se at du bruger det som en god undskyldning til at smide dig på sofaen??

du er tilgivet
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 10:07   #32
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hejsa

Ja ved ikke om nogen andre har men jeg har lige poppet en mail afsted til kschou hvor jeg har skrevet at der har været stor interesse for hans indlæg!! Så nu ved han i hvert fald at vi har været der!!!

__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 12:03   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hjælp Mig!!!

God ide Borroe, så må vi se om han også kunne finde på at kigge ind og fortælle hvordan det går
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 14:16   #34
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Åh Nej....

Tak for alle svarene.
Beklager den lange tid der er gået.
Men da min mor lige er død, af meget hård kræft sygedom, har jeg ikke rigtig haft overskud til noget som helst.
Jeg håber i kan se den medscannede fil.
( Brev fra min mor og mine søskende til Kolding Kommune )
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 14:25   #35
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hjælp Mig!!!

hej Kschou
...hvor er det godt at høre fra dig ...man kan ikke se filen, jeg er ked af at din mor er død ... håber det bedste for dig kom herind og fortæl hvordan det går for dig
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 14:37   #36
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
RE: Hjælp Mig!!!

hejsa Kschou

det er jeg ked af hører at din mor er død
min dybest medfølelse til dig og din familie

kram fra Peacock
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 22:21   #37
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hejsa kschou *kramz*

Det gør mig meget ondt at høre det med din mor, sådanne ting er altid triste og tager hårdt på en!!! Jeg håber inderligt at du kommer forbi af og til og får "snakket ud", vi er i hvert fald mange som gerne støtter dig og ligger en god bred skulder til!!!!

Vi kan desvære ikke se din fil...

Jeg håber alt det bedste for dig og din familie og sender et kæmpe kramz med min dybeste medfølelse!!

Knuser Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2006, 19:28   #38
kschou
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2006
Indlæg: 38
Styrke: 18
kschou er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hej igen.

Sorry det med filen ikke virker. Kan ikke lige finde finde ud af hvorfor..

Jeg føler mig som et tyndt tov, der bliver trukket i fra hver sin retning.
Min psykiater mener at det bedste for mig, ville være at få total fred i en længere periode på 3-6 mdr.

Da jeg nu skal på kontanthjælp og dermed ikke længere kan blive boende hvor jeg bor idag. pga. for mange udgifter,
føler jeg mig nærmest tvunget til at komme i en ny aktivering, så jeg kan få afklaret min situation, selvom jeg mest af alt har brug for fred og ro.

Hvor står jeg så om et halvt år, når denne periode er udløbet, hvis jeg vælger min psykiaters råd.?

Hvad sker der hvis jeg påny kommer i aktivering, men ikke kan fuldføre dette tilfredsstillende.?

Bliver jeg så for 3. gang sat ud i en ny aktivering, og hvor længe skal dette fortsætte, før jeg kan få den nødvendige fred og ro?

Det afslag jeg fik på min ansøgning om førtidspension tidligere, blev afvist selvom det kun var en midlertidig førtidspension på 2 år der var ansøgt om.?

Jeg kan ikke længere overskue dette.

Jeg skal igen imorgen til behandling på neurologisk afdeling pga. hovedpine.
Der har jeg været i behandling siden d. 8. febuar 2005 og skal derud for 7. i morgen.
Men hvor længe og hvor mange gange skal dette ske før der er et stationær tidspunkt.?
kschou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2006, 23:17   #39
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hejsa kschou

Du skal da ikke undskylde!!!

Ja de spørgsmål du stiller tror jeg desværre mange render rundt med og det triste er at der nok ikke findes noget svar...... det tog kommunen 5 år før min situation blev erklæret stationær og det var først da en speciallæge på Riget sagde at han ikke ville opererer mere!!!

Det er meget trist at høre om din forfærdelige situation og jeg ville ønske man kunne hjælpe dig, for ingen fortjener at gå sådanne ting igennem på denne måde!!!

Jeg håber alt det bedste for dig og håber vi hører hvordan det går med dig fra dag til anden!!!

Kæmpe Knuser Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2006, 23:35   #40
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hjælp Mig!!!

Citat:
kschou skrev:
Hej igen.

Sorry det med filen ikke virker. Kan ikke lige finde finde ud af hvorfor..
Hej Kschou.

Du kan sende filen til mig hvis det er , bare brug adressen [mail][email protected]
[/mail]
Så skal jeg bede webmaster om at sætte den på.

Har du prøvet at snakke med neurologisk afdeling om din situation, og din psykiater hvad siger han til det hele..

Hvad har kommunen lavet af handlingsplan for dig, hvilket formål er der med at sende dig i aktivering ?
Hvad siger din sagsbehandler til din situation ? syntes at det lyder fuldstændigt vanvittigt at kommunen tillader at du kommer i sådan en situation pga et overfald , og det at du så har din mors død, din boligsituation osv ovenikøbet, det er jo nok til at få selv de stærkeste mennesker til at gå ned

Vi kan sagtens råde dig til hvordan du skal komme igang med at få systemet til at hjælpe dig, men pt syntes jeg godt nok ikke at det lyder som om du overhovdet ville kunne finde overskuddet til det..

Har du et familiemedlem nogle venner , veninder eller gamle kollegaer der evt ville kunne hjælpe dig med det at få skrevet de breve og klager som skal til...

Har du søgt et § 17 ? har din sagsbehandler bare sagt til dig at du ikke kan få en midlertidig førtidspension ? eller har du fået et skriftligt afslag

Nå nu vil jeg ikke smide flere spørgsmål i hovdet på dig før end du har fundet svar på dem jeg allerede har skrevet
Citat:
Jeg føler mig som et tyndt tov, der bliver trukket i fra hver sin retning.
Min psykiater mener at det bedste for mig, ville være at få total fred i en længere periode på 3-6 mdr.
Det burde også være muligt at få et break, hvorfor drive mennesker helt ud hvor de ikke kan bunde
Det lyder ret umenneskeligt det du er igennem ..

Citat:
Da jeg nu skal på kontanthjælp og dermed ikke længere kan blive boende hvor jeg bor idag. pga. for mange udgifter,
føler jeg mig nærmest tvunget til at komme i en ny aktivering, så jeg kan få afklaret min situation, selvom jeg mest af alt har brug for fred og ro.
Kom tilbage og fortæl os hvordan det går med dig, om ikke andet så kan vi da altid tilbyde dig vores moralske opbakning, selv om det ikke er meget i den situation du befinder dig i nu, men mange gange kan det hjælpe at få alle frustrationer skrevet ned, og hvem ved..
Det kan jo være at en af os andre kan se en løsning som måske misser for andre

Held og lykke med det hele
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension