K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2012, 22:53   #1
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Pia Kjærsgaard går af som partiformand

Citat:
Dansk Folkepartis formand Pia Kjærsgaard trækker sig som formand for partiet på årsmødet i september. Kristian Thulesen Dahl bliver ny partiformand. Det erfarer Børsen.

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...tiformand.html

http://borsen.dk/nyheder/politik/art..._maaneder.html

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...ordfoerer.html
Dejligt , bare ærgerligt et andet fjols tager over.

Sidst redigeret af halse; 07-08-2012 kl. 22:56.
halse er ikke logget ind  
Gammel 07-08-2012, 23:22   #2
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg har stor respekt for Pia Kjærsgaard som politiker, selv om jeg absolut ikke er enig med hende politisk.
amaranth er ikke logget ind  
Gammel 07-08-2012, 23:43   #3
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Man kan ikke have respekt for en politiker som har fjernet efterlønnen og givet Mærsk oljegaven, for nu ikke at omtale fremmedhad og andre syndromer.
nocturne er ikke logget ind  
Gammel 07-08-2012, 23:56   #4
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Hun har gjort det godt ....DF 3 største parti nu .....efter næste valg 2 største parti da de løgnagtige løftebrydere (i daglig tale socialdemokraterne) vil blive straffet hårdt for at have ført endnu mere blå politik end Lars Løkke og Pia K nogensinde turde drømme om. Man skal heller ikke glemme alle deres løgne om hvor meget de ville gøre for de svage ..LØGN LØGN LØGN
Helle Thorning fører sig frem som "rød" men hun har hele sit liv været et "overklasse løg" ...ikke for sjov at hun har navnet "Gucci Helle"

Sidst redigeret af Mr. Bean; 08-08-2012 kl. 00:01.
Mr. Bean er ikke logget ind  
Gammel 07-08-2012, 23:58   #5
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Det var da mærkeligt? Så kan jeg åbenbart ting der ellers er umulige.

Jeg skærer det lige ud i pap:
Hun er dygtig på sit felt. Jeg er ikke politisk enig med hende og jeg synes mange af de ting hun har gennemført er vanvittige, men som håndværker kan hun sit kram, og det har jeg respekt for.

Og det er skrevet som bevidst modsvar til den syndflod af "så fløj heksen til Bloksbjerg" og lignende jeg ved vil komme i denne tråd, og som allerede oversvømmer min Facebook
amaranth er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 00:13   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
som en anden også skriver - at selvom man ikke er enig med hende el.stemmer på DF..ja så har jeg stor respekt for hende..hun er dygtig og en behagelig person..
hun er en figther der altid har kæmpet for det hun ville--jeg ka tydelig huske da partiet blev stiftet og folk næsten grinede af hende..det blev nok aldrig til noget og hvis - ja så ikke ret længe..
men idag er det som bekendt et stort parti og det er ihvertfald også hendes fortjeneste..
så al ære og respekt..håber hun får nydt sit otium og deres hus i grækenland..
som sagt stemmer jeg ikke på dem,men uanset ka man godt synes andre er dygtige og det synes jeg hun er..
sreibe førtidspensionst
stribe er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 01:02   #7
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Der er i sandhed tale om en stor partiformand der nu går af. Troværdighed er hendes dyd




http://www.youtube.com/watch?v=VUd-PYjWBTk

http://www.youtube.com/watch?feature...C4Ai8_qZ8&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=RX6KJ8iwdpc
halse er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 02:03   #8
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Personligt har jeg da også smidt en "Ding dong, the witch is gone... næsten da" status op på Facebook - og blev straks "overfaldet" af en bekendt jeg har der stemmer DF, ganske som jeg havde forventet.

Når det er sagt, så kan jeg kun stille mig uenig i, at Pia K. er en stor eller god politiker. Jeg anser ikke ekstrem populisme og skalten og valten med ens øvrige politik når der står udlændingestramninger på bordet som gulerødder, samt hamrende uhumanistiske holdninger som værende et tegn på en god politiker.
Jeg kan give hende meget kredit for, at være enormt god til selviscenesættelse og for, at finde ud af hvad der kan få en masse op af lænestolen og hen i stemmeboksen (skræmmekampagner primært tilrettelagt de "mørkeræde" dele af befolkningen).
Men, igen, det syntes jeg ikke er kvaliteter der gør en til en god politiker.
Desværre er det sådan efterhånden, at det er den slags der fylder mest og som pressen også gladeligt hopper med på - til trods for, at det er hamrende usagligt og i flere tilfælde direkte misvisende eller løgnagtigt.
GentleGiant er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 02:11   #9
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hmm ja jeg kunne nu aldrig havde fundet på at stemme på hende eller den politik og hvis man gider, så har DF faktisk aldrig haft en langvarende strategi, alle deres sager har været enkelt sager. Man gå ind på dansk statistik, og se hvad folk tænker over i forskellige perioder, derefter se hvad DF gør og hvad de støtter.. Det de har fået stemmer på, er hvad der har stået i aviserne.. De vil blive meget små igen, det jeg ikke i tvivl om, det bare at tjekke lidt rundt om os i europa.. Tager hatten af, for hende, at hun ingen uddannelse har, og kommet så langt, men ikke respekt, lang fra
Og slet ikke pga hendes køb af et hus i Grækenland, sådan noget taber jeg alt for, som politikker SKAL man holde sig til loven, man får rigeligt af livslang pension til at kunne leve højt og flot

Nå man tænker på at kl er mange, og to mennesker som ikke kender hinanden, har ens tanker om et emne, så begynder det at ligne noget, det fandme uhyggeligt duuu 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg


Sidst redigeret af Bananen; 08-08-2012 kl. 02:17. Årsag: Så lige den der havde skrevet før jeg havde samme tanker
Bananen er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 02:37   #10
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Hun har et problem med ytringsfriheden (nok mest for muslimer)
Så heldigvis blev hun ikke kulturminister.

http://www.youtube.com/watch?v=PsdAE...eature=related
nocturne er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkke må bøje sig for Kjærsgaard Karo Politik og Samfund 1 17-08-2011 18:05
Deadline dr2 = Pia Kjærsgaard Lotus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 19-02-2011 09:44
Pia Kjærsgaard Metro Politik og Samfund 6 09-06-2009 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension