K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2016, 11:36   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
hjælp og støtte københavns kommune ?

hej jeg sidder i dag i en 1 værelses lejlighed hos min far.
som jeg ikke kan holde ud.

jeg har medfødt hjerneskade personligheds forstyrrelse paranoid skitzofreni.

jeg har i dag snakket med kommunen, angående hvordan jeg har det,psykisk og fysisk. jeg forklarede dem at de skulle henvende sig vedrørende et bosted i ballerup, at jeg havde kontakt med en tidligere sagsbehandler i ballerup kommune. om at jeg ønsker at komme på bosted i min hjemme komme som er ballerup hvor jeg født og opvoksede.

jeg forklarede københavn de var nødsaget til at henvende sig til regionen i hillerød da det bosted i ballerup høre under hillerød. de vidste ikke endu på stående om det var noget de kunne da det ville komme til at koste dem flere penge. end hvis ballerup betalte. jeg har boet i københavn siden torsdag den 31 marts.

jeg forhørte mig mht midlertidig kontakt person da jeg har besværligheder nok i forvejen . alle disse ting jeg forhørte mig om , fik jeg ikke klare svar på .

det var som om de ikke ville hjælpe mig.

er der nogen der kender nogen paragraffer jeg kan bruge ?.

jeg har førtidspension fra før 2003. den mellemste.

jeg har mere eller mindre boet i ballerup dog ikke siden 2011 ellers har jeg boet der hele tiden. spørg hvis i er i tvivl om min forklaring jeg har skrevet det så godt ned som jeg kunne. håber ihærdigt på lidt hjælp herinde.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension