K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2007, 22:11   #11
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja Heidi jeg fik et brev hvor der stod datoen den var indgået til behandling og at jeg skulle kontakte en sagsbehandler og give besked om jeg ville deltage eller ej inden end vis dato. Det var så af hende jeg fik at vide hvornår den blev behandlet.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2007, 12:53   #12
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Tusind tak for din forklaring..... Nu føler jeg mig lidt bedre rustet til at klare de kommende dage....

Jeg kan nok slet ikke lade være med at følge op på det her på tråden, så der kommer sidste nyt, når jeg ved mere

Fortsat god blæsende søndag

Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2007, 13:33   #13
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Håber det går problemfrit
Ja lad os høre når der er nyt.

Og fortsat god blæsende søndag til dig

Hilsen
Hexi
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 10:56   #14
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Selv om det er mange år siden kunne jeg godt tænke mig og høre hvordan det gik ?
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 11:19   #15
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Hej Dinky,

Det gik heldigvis rigtig godt, for jeg blev tilkendt min pension helt uden problemer eller anmærkninger. Jeg fik faktisk besked allerede d. 6. dec. hvor min sagsbehandler ringede til mig, og fortalte mig nyheden, og nogle dage senere kom brevet med det endelige bevis på at jeg var tilkendt ftp fra d. 1.1.2008. Det var nu alligevel en underlig fornemmelse at stå med brevet i hånden, for nu skulle jeg jo til at vænne mig til en helt nu Heidi udenfor arbejdsmarkedet...

Jeg vil sige at jeg stadig har det svært med at acceptere pensionen, men inderst inde ved jeg jo godt at det var den eneste og bedste løsning for mig og dermed også min familie.

I dag er min prioritet familien og min hobbies, og jeg rumsterer lidt med at arbejde på timebasis som sygeplejerskevikar på en tidligere arbejdsplads, men jeg har det lidt ambivalent med det, for hvis jeg ikke kan holde til det så vil jeg få endnu et nederlag, og det har jeg egentlig ikke brug for. Omvendt, så savner jeg jo stadigt at arbejde, så jeg har bestemt at ville give det en chance...

Tak for din interesse , og hvis du gerne vil vide mere, så bare sig til

Ha' en rigtig god søndag
__________________
"HUSK AT SE MULIGHEDER I STEDET FOR BEGRÆNSNINGER"
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 12:14   #16
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
SKAL man møde op på kommunen hos pensionsteam eller andre når man ansøger om pension?

Kan man tillade sig at sige at man ikke er i stand til at møde op , og så må de afgøre det selv på baggrund af dokumentation i sagen? Også det møde inden opstart af FP ansøgning, hvor de vil fortælle om hvad det betyder at få pension- SKAL man møde op?
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 12:37   #17
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sane Se meddelelser
SKAL man møde op på kommunen hos pensionsteam eller andre når man ansøger om pension?

Kan man tillade sig at sige at man ikke er i stand til at møde op , og så må de afgøre det selv på baggrund af dokumentation i sagen? Også det møde inden opstart af FP ansøgning, hvor de vil fortælle om hvad det betyder at få pension- SKAL man møde op?
Sane, det er ikke noget krav om at du skal møde op.. det er et tilbud til dig...

Jeg fik tilbud om et møde, men satte kryds i nej tak.. og 2 dage efter havde jeg fået min førtidspension
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Rådgivende møde i pensionsteamet? Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-09-2010 13:32
Møde med pensionsteamet - handler om? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 29-07-2010 00:17
Møde med pensionsteamet. Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 09-11-2008 10:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension