K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2015, 17:12   #1
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Problemer med en bilforhandler

Hej,

Jeg har vundet en sag mod en bilforhandler, som han solgte til mig en bil med mange fejl.
Bilforhandlerens advokat meddelte til min advokat, at han ikke vil tilbagebetale frivilligt, derfor kørte jeg sagen i fogedretten, hvor bilforhandleren oplyste, at han kun kan afdrage med 200,00 kr. pr/md ud af 150000,00 kr. Han påstår, at han ikke har råd fordi han betaler huslejen til en bekendt for både bolig og værksted. Han har hverken lejekontrakt eller regninger for lejeudbetalinger.

Vi blev klar over, at den bekendt, som han flyttede sin adresse (bolig og værksted) hos under rets processen er hans skjult samarbejdspartner.

Er der nogle der har erfaring med det og kan give mig råd om hvordan kan jeg kræve af ham min tilgodehavende.
Jeg understreger, at han er meget snedig, og fogedretten kunne ikke finde værdier hos ham.

Nu ønsker jeg, at sagen skal køres for forgedretten på ny.

På forhånd tak for hjælpen
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2015, 17:31   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
man må kunne tage pant i hans ting, der må vel være nogen biler, har han inetet firrma tilbage, kan han vel helelr ikke betale husleje over værkstedet.

Men er der ingen, biler, værktøj,så ser det ret håbløst ud
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2015, 03:04   #3
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Umiddelbart har han jo et CVR-nummer, der kan slås op på SKAT. Der kan man også se adresser- og om folk på de adresser er gået ned med flaget.
Det burde fogedretten jo også kunne.

Derudover kan du lave en googlesøgning på navn/cvrnummer/adresse- om ikke andet burde andre dukke op, som vedkommende/firma har taget i fuppen så I kan gå sammen.

Jeg undersøgte engang en platugle, der samlede ind til "hjemløse katte"- adressen stod med TRE cvrnumre, der var gået fallit/lukket. Vedkommende person med katteindsamlingen, beklagede meget at en eller anden svindler havde beboet adressen, men *hun* var clean! Jeg tilbød at sende noget kattedims, men hørte aldrig mere fra hende. Så måske kunne de -modsat- hvad de skrev, kun bruge penge.

Man skal aldrig sige aldrig, engang for mange år siden beboede jeg en adresse, hvor man ikke kunne få telefon pga gammel gæld. Men det er så henved 25+ år siden.

Men, det gælder nok ikke i dag, hvis man kan få et taletidskort.

Prøv at lede på nettet om personen, de fleste er ikke så usynlige, som de tror!
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension