K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2006, 14:00   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Interessant læsning.

Citat:
Stella skrev:
Fleksjobbere med god uddannelse finder lettere job.
Og der står meget mere om folk på ledighedsydelse og alt muligt.
Værd at læse igennem.
Øhhhh jeg glemte lige at sige at det er 172 sider ca. så tag det roligt nu...hahaha...B)
Stella.

http://www.discus.dk/Pdf%20filer/rap...hedsydelse.pdf
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2006, 15:11   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Interessant læsning.

He he ja det skal da ikke tage mange minutter lige at komme igennem det *GG*

Nå men kan da lige tilføje at jeg for et år siden var med i en undersøgelse lavet af discus.. (dem der har rapporten)
Og nu et år efter har vi lige fået spørgeskemaer igen (jeg har skrevet til discus om jeg kan lægge det på siden så i andre kan se det ) så mon ikke der er en ny undersøgelse på trappen....
  Besvar med citat
Gammel 17-10-2006, 15:32   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Interessant læsning.

jamen så får jeg vel også en snart ...jeg ved godt den her er lidt gammel...men den siger meget og jeg fik meget info om de forskellige ting og sager...det koster sikkert et par bondegårde at få lavet alle de rapporter .
På 3 F er der en ny artikel om noget med ledighedsydelse og finansloven 2007.
...du ved under fleksjob.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Interessant læsning vedr projekt om virksomhedscentre og ressourceforløb lonsmann Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 6 30-09-2013 12:30
Interessant artikel tigerbia Det er da strengt ! 2 17-03-2011 23:25
Spændende læsning Razmo Politik og Samfund 0 08-06-2009 07:33
Interessant læsning om arbejdsmarkedet Enhjørning Alt det andet 0 07-09-2008 20:28
lidt læsning :-) Hejdien Den nyttige viden vi alle har 0 20-11-2006 01:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension