K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2013, 23:49   #1
heiditogjoey
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: næstved
Indlæg: 12
Styrke: 14
heiditogjoey er ny på vejen
hvad stiller jeg op , når modet ikke er der. :-(

At skulle skrive hele min livshistorie ville tage flere dage.. For der er så meget. Senest er jeg blevet så fortvivlet . Riget skulle udersøge mig for EDS . De siger mens jeg er der,at alt tyder på det et EDS,men de kan ikke blive enige om hvilken og skal lige tjekkes for den vaskulære. Da jeg så skal til samtale ,har de mistet al det oprindelige dokument og har selv rekonstrueret en ny og ud fra den har de afvist fund af EDS. Og flere steder i den pågældende journal modsiger de sig selv .. Jeg ønsker en der kan hjælpe mig, hvis nogen kan.. Jeg har ingen penge at gøre godt med, mig og min lille familie kæmper en kamp hver dag. Jeg blev førtidspensionist for et år siden ..

Sidst redigeret af heiditogjoey; 04-02-2013 kl. 23:53. Årsag: skrivefejl
heiditogjoey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 23:51   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er en rediger knap - hvis du trykker på den kan du rette overskriften (hvis du vil), men den er kun aktiv et par timer....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 23:53   #3
heiditogjoey
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: næstved
Indlæg: 12
Styrke: 14
heiditogjoey er ny på vejen
tak

Tak for det
heiditogjoey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 00:07   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hvad er EDS

Det lyder da ikke særligt trygt det forløb du har haft på riget.

Jeg kan fortælle at hamlet engang fandt en noget på mig "et tilfældigt fund"kaldte de en syste og jeg blev sendt vider til riget-som så sagde der ikke var noget at se og så kan man jo komme i trivel om man skal bekymer sig.for hvem her ret ?så jeg forstår godt din forviring.

Jeg vælger at leve som om det aldrig er sket,men uroen kan snige sig ind ind imellem alligevel.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 16:41   #5
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Måske skulle du forsøge at kontakte en patientrådgiver, der hører til din region? Tror at du bare skal søge på "patientrådgiver" og din region, og så popper der nogle navne op. Det er gratis rådgivning. Jeg ved ikke om de kan gøre noget, men det er da et forsøg værd..

Ellers er der også en patientforening for EDS, men det koster 100 kr. om året..og jeg ved ikke om de har ressourcer til at hjælpe pt..

Jeg ønsker det bedste for dig
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 17:10   #6
Jasv
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 77
Styrke: 12
Jasv er ny på vejen
Du kan også vælge at tage direkte kontakt til Rigshospitalets egen patientvejleder . Det er en uafhængig person, der kan råde, støtte og fungere som bindeled mellem dig og den pågældende afdeling og være behjælpelig med at rede trådene ud. Patientvejlederen kan også bidrage til at få sat skub i processen.

Sidst redigeret af Jasv; 05-02-2013 kl. 17:19.
Jasv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:30   #7
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jasv Se meddelelser
Du kan også vælge at tage direkte kontakt til Rigshospitalets egen patientvejleder . Det er en uafhængig person, der kan råde, støtte og fungere som bindeled mellem dig og den pågældende afdeling og være behjælpelig med at rede trådene ud. Patientvejlederen kan også bidrage til at få sat skub i processen.
Tak Jasv..det er det det hedder..ikke patientrådgiver
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 21:10   #8
Jasv
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 77
Styrke: 12
Jasv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Tak Jasv..det er det det hedder..ikke patientrådgiver

Ja, ja, - men skidt pyt med det.
Det var blot for at sige, at hun kunne også vælge at gå den direkte vej og kontakte hospitalets egen patientvejleder.
Fordelen herved er, at patientvejlederen som regel i forvejen kender afdelingsledelserne, som er dem, patientvejlederen tager kontakt til. Det kan i sig selv skubbe på en løsning. Og patientvejlederen er uafhængig, så man skal ikke være bekymret herfor.
Jasv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 06:40   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af heiditogjoey Se meddelelser
At skulle skrive hele min livshistorie ville tage flere dage.. For der er så meget. Senest er jeg blevet så fortvivlet . Riget skulle udersøge mig for EDS . De siger mens jeg er der,at alt tyder på det et EDS,men de kan ikke blive enige om hvilken og skal lige tjekkes for den vaskulære. Da jeg så skal til samtale ,har de mistet al det oprindelige dokument og har selv rekonstrueret en ny og ud fra den har de afvist fund af EDS. Og flere steder i den pågældende journal modsiger de sig selv .. Jeg ønsker en der kan hjælpe mig, hvis nogen kan.. Jeg har ingen penge at gøre godt med, mig og min lille familie kæmper en kamp hver dag. Jeg blev førtidspensionist for et år siden ..
Jeg kan ikke lige tolke om du er lidt ked af hvis det ikke er EDS, eller er det fordi du er bange for det ER EDS, og at de har lavet en fejl??

Hvis det ikke er EDS, så er det jo bare fantastisk.

Hvis du mener de har lavet en fejl, så bed om en second opinion, så du kan få ro i sindet - du kan jo henvise til, at du er utryg over, at du det ene øjeblik har det - og det næste øjeblik ikke har det.
Patientbehandling hander også om tryghed. Du har krav på at få en samtale hvor de gennemgår alle papirerne (tests og undersøgelser) sammen med dig, så du får en forståelse af, hvordan det hele rent faktisk hænger sammen.

Som andre foreslår, så er der en patientrådgiver/vejleder du roligt kan tage kontakt til.

Men jeg krydser da fingre for, at du ikke har EDS, det ville jo være en kæmpe gave at være foruden.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Venstre er passive og stiller ikke lovforslag MTVRV1 Politik og Samfund 1 23-04-2012 06:28
Det er så hårdt at holde modet oppe... muslingemus Din historie 7 14-02-2011 23:02
Hvad F stiller man op når ingen svare en på ens sendte mail til kommunen? Indiansummer Alt det andet 11 18-10-2010 08:36
Hvad pokker stiller jeg op (quick care)? Sandie75 Alt det andet 21 10-03-2010 21:25
Hjort; mist ikke modet ! Thelma Politik og Samfund 10 14-02-2009 20:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension