K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2007, 13:12   #11
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Tak for manglende støtte!

Hej Susanne

Jeg tror de fleste herinde har sympati for dig og din situation. Det kan ikke være rart at føle man får den ene lussing efter den anden af "systemet"
Held og lykke til dig
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2007, 11:41   #12
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: Tak for manglende støtte!

hej susanne.

kender godt følelsen af at stå alene og føle der ikke er nogen der støtter en.......og det er bestemt ikke sjovt når man oplever verden sådan.
Men selvom man kan opleve det sådan er det jo ikke altid sådan det er!
Jeg har kigget på dit gamle indlæg og kan se at der rent faktisk er flere der har svaret dig (jeg tror vi alle sammen har prøvet at skrive noget der er persoligt og svært for os og så slet ikke få nogen svar........jeg har ihvertfalde prøvet det, og det er ikke sjovt!.)
men der er jo rent faktisk nogen der har svaret dig her!

Jeg håber det lykkedes for dig at få set tingene i lidt mere posiktivt syn,men det kommer forhåbentligt når du får det bedre

Jeg ønsker dig held og lykke og alt det bedste i din kamp.
Jeg ved også at det ikke er sjovt at stå på gynende grund som du gør nu.
Jeg står selv i samme situation lige nu hvor jeg også bare skal afvete hvad der sker....... hvor jeg er fuld af frygt og føler at jeg ikke selv er herre over eget liv..........det er ganske forfærdeligt.
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2007, 11:51   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Tak for manglende støtte!

Ja jeg tror at vi alle sammen forstår Susanne og vi alle sammen ved at en stor del af Susannes indlæg er skrevet i frustration...

Høre systemet ikke på en og man så ikke føler sig hørt her på siden hvor man er vant til at hente opbakning, ja så kan det godt gå hen og slå klik for en (tror vi alle har været der )

for eget vedkommen Susanne, så syntes jeg at der har været fin opbakning til dig, men desværre er det ikke hvordan vi andre ser det men hvordan du FØLER det...


men man må jo nok erkende at vi andre også kan føle og ramt, også derfor jeg skrev til dig om det med at jeg havde slettet dit ene indlæg fordi der var to... ikke fordi jeg ikke ville have det blev set, men for at holde lidt orden på siden, det skal der jo også til :|

Men håber at det har hjulpet lidt på dit humør det du nu har hørt fra forskellige bruger og at det så er påske og solen skinner , det kan jo også kun gøre det bedre

Jeg ved at jeg selv har været drænet for hver et gram energi jeg har haft tilovers, og sådanne dage må man vælge sine slag, derfor har jeg feks valgt ikke at være videre aktiv på siden eller på computeren i det hele taget, mine prioteret er faldet på familien, og det er man jo også nød til engang imellem...

Men solen og et par rigtig gode oplevelser har hjulpet her, og håber at det også kommer til at gå lidt op af bakke med dig ....

god påsek B)
  Besvar med citat
Gammel 26-04-2007, 21:06   #14
Erling
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 2
Styrke: 0
Erling er ny på vejen
RE: Tak for manglende støtte!

Jeg tror de fleste herinde har sympati for dig og din situation. Det kan ikke være rart at føle man får den ene lussing efter den anden af "systemet"
Held og lykke til dig
Erling er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
manglende statuserklæring?? LINGLING Dit og Dat 26 25-09-2014 18:54
Manglende partshøring Nucca Spørgsmål ang fleksjob 4 26-03-2012 12:42
manglende grundlag meriadol Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 18-02-2012 14:29
manglende arbejdsprøvning Garfield Spørgsmål ang fleksjob 8 14-01-2011 18:11
Manglende opfølgning. CHNEVIDE Alt det andet 36 10-12-2009 03:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension