K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2012, 16:43   #1
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
???? ask - sagsbehandler - ressource profil

hej

jeg har en arbejdsskade som ikke er afsluttet, sidste år i foråret blev jeg sendt hjem af min daværende sagsbehandler og bedt om at udfylde ressource profilen, fik ny sagsbehandler i april 2012 også sendte en revideret ressource profil udfra mit synspunkt.

nu har ask bedt sagsbehandler om at indsende reesourceprodil, arbejdsevne osv, så skrev jeg til sagsbehandler ressourceprofil, er det en vi laver sammen eller hvordan ser det ud.

sagsbehandler besvarede med Arbejdsskadestyrelsen har lovhjemmel til at få sagsakterne uden dit samtykke. det er ok med mig. meeeeeeeeeen vi har aldrig sat os ned og snakke om den ressource profil jeg selv har lavet og sags behandler skrev at hun havde sendt mine sags akter ind.

hvad gør jeg ???

hilsen nielsen69
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 17:01   #2
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
forstod ikke lige det hele, men Ask har modtaget din ressourceprofil inden den er rettet til i samarbejde med dig og din SB'er?

hmmm jeg ville starte med at få en tid ved SB. Forlang at I sætter jer sammen om den profil.
Og så ville jeg skrive til ASK og fortælle dem hvordan det hænger sammen, og at du har en tid ved SB til netop at få rettet op på det, og så spørge om de evt vil vente med en afgørelse til de har modtaget den korrekte profil. Du kan evt tilbyde at sørge for at den bliver sendt afsted personligt ???

Og hvis du nu får positivt svar fra ASK - så ville jeg tage det med til møde med SB, vise hende det og ikke afslutte mødet før profilen er færdig og renskrevet så du selv kan få en kopi med, du så kan sende direkte til ASK.

Din SB vil nok ikke synes det er ok, for hxn bliver presset til at formulere og skrive, og det er aldrig rart, men på den anden side - tjaaaa så kunne SB jo have sørget for at din profil var opdateret!

hmmm ved ikke om jeg lige er for strid nu - vurder selv ikk

og god dag til dig
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 17:41   #3
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Når arbejdsskadestyrelsen skal træffe afgørelse uanset om det er en midlertidig eller endelig aførelsen så får du agtindsigt, og mulighed for at kommentere oplysningerne....

De første gange ask fik min ressourceprofil var den da også noget jeg ikke helt stod inde for, og langt fra færdig...... Det er først her i denne mdr at ask har fået den endelige ressorceprofil, og min sag er 8 år gammel.

Så kommenter når du får sagsagterne fra ASK.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 23:10   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
enig med supersus..min blev også sendt derover...det er der ikke noget mærkelig i..mangler der flere oplysninger skal de nok gøre opmærksom på det..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Job & Ressource center ? Powerkaktus Spørgsmål ang fleksjob 12 28-06-2013 17:41
ressource +lægeoplysninger blme Alt det andet 7 01-09-2011 23:43
Ressource Konsulenterne Lotus Alt det andet 1 01-02-2011 23:33
Hvor lang tid skal jeg vente på min ressource-profil ? ? andi1975 Dit og Dat 7 29-10-2010 20:04
Hvornår skal jeg rykke få min ressource-profil igen ?? andi1975 Dit og Dat 2 15-01-2007 09:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension