K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-08-2015, 19:49   #1
harley_lady
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
harley_lady er ny på vejen
Question Beregning af fleksjob løn

Jeg vil godt have lidt hjælp her, for jeg synes ikke "min beregner" virker særlig godt
Jeg er pt ansat til løntrin 12 ved kommunen, det mener jeg svarer til 114 kr i timen, og jeg er flexjobber på 12 timer (bevilliget). Nu er der så bare det, at den intense arbejdstid er 83,333% og lig med 10 timer, så min månedsløn på 5200 fra mit arbejdssted er ca. 100 kr i timen, da der på lønseddel står 52 løntimer.... eller hvad ????
Hvad skal jeg regne med, ? At jeg får 110 kr i timen på 12 timer, eller 114 kr i timen på 10 timer, fra min arbejdsgiver....????
Hvis udregning nr. 1 er gældende, går kommunen så ind og dækker fra de 10 timer til 37 timer med 114 kr i timen, eller får jeg blot fra de 12 timer op til 37 timer, en sølle hundred krone seddel i timen... ????

Hvis jeg nu finder anden arbejdsmulighed i form af evt ansættelse i mandens virksomhed, hvad vil være bedst for mig ; højere løn eller ???
For jeg synes virkelig, det er en "nalle" timeløn hvis vi snakker om 100 kr i timen.
Kan man som bevilliget flexjobber på 12 timer, blive ansat evt. 8 timer i en virksomhed, uden man skal være jobsøgende efter fuld flexbevilling ???
harley_lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2015, 20:41   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har flyttet dit indlæg væk fra den tråd du har stillet dit spørgsmål i...

Man SKAL altid oprette eller stille sine egne spørgsmål i sin egen tråd eller oprette en ny tråd til det..

Hvis man stiller det i en andens tråd...ja så kan den tråd hurtigt blive afsporet...

Desuden bliver der sendt mails ud til alle som følger den tråd og det er ikke sikkert de ønsker disse mails når det ikke drejer sig om den tråd...

Så lav altid en ny tråd hvis du har egne spørgsmål..

Ang dine spørgsmål...

Enten kommer Mik16 og svare dig eller også kan du sende ham en mail for at få en udregning...du kan også sende ham en privat besked her http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=7104

Hvis du vil sende ham en mail...så kan dette gøres til denne mail [email protected]
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2015, 21:31   #3
harley_lady
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
harley_lady er ny på vejen
Takker for svar, er ny mht indlæg...
Jeg har en mail korrespondence igang med Mikael, så dejligt med svar
harley_lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension