K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2012, 21:30   #51
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
ja var det ikke noget med nogen blev overfaldet i hc ørstedparken ?

det var midt om natten og en bøsse, de mødes jo gerne der sent

men der er nu ganske fredeligt og hyggeligt midt på dagen er vejret til det
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2012, 21:52   #52
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Den tanke havde jeg også Sourceful.

Den anden mulighed kan være H.C.Ørstedsparken - hov navneligheden er tilfældig :-)

Den ligger meget tæt på Nørreport Station, og så kan man eventuelt have sin egen madpakke og drikkevare med.

Parken har mange små afskærmede hjørner, og en mindre cafe hvor man kan søge ly, HVIS det skulle blive regnvejr.

Så behøver man blot at købe noget drikkeligt til 25-30 kroner.
Og indehaveren og de ansatte er ikke specielt danske - så der vil ikke blive lyttet med samme store ører.

Der skal lige checkes, om de har åbent i hverdagen i september:
http://hacienda.dk/.

Endnu en mulighed er selvfølgelig Fælledparken, tæt på Trianglen og Rigshospitalet.
Meget stor + en lille cafepavillon.

http://www.cafe-pavillonen.dk/
Cafe Hacienda i H.C Ørstedsparken er ganske hyggelig, rimelige priser og ok kaffe - og det er bestemt ikke farligt at færdes i parken
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2012, 22:07   #53
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Nu lyder det da til vi har nogle steder, så det bare en dato.

Jeg starter snart i skole igen og kender endnu ikke mit skema så jeg vil foretrække en lørdag eller søndag og jeg tænkte bare den 1 eller 2 september, men kan også være andre weekender herfra. Skal det være en hverdag kan jeg ikke melde noget op før omkring .27 august.
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2012, 22:21   #54
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Weekender er fint med mig, kan godt lørdag d. 1. september. Men måske vi skulle aftale nærmere (tid og sted) via PB?
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2012, 10:41   #55
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Hvis i sørger for at annoncere tid og sted åbent her i tråden, er der chance for, at nogle der måske blot læser med på sidelinjen, pga af f.eks social fobi, alligevel tager mod til sig og møder op...

Der har været en del tiltag herinde gennem årene, der blot er løbet ud i sandet, og nu ser det ud til, at I faktisk får noget op at stå.

Der er virkelig mange der udover de sygdomme/problemer de har at slås med, er helt alene uden familie, kæreste og netværk, og som kunne have stor glæde af, at mødes med andre som jer.

Der er jo stadig noget humør og livskraft i jer - så del det gerne, med de der også sidder i saksen.

Hvem ved? - når man første gang har mødtes og 'følt hinanden på tænderne', kunne man måske fremover få mod til at mødes privat, hos hinanden, på skift.

Der kommer jo alt for snart en lang, kold og mørk vinter, og hvorfor skulle man ikke iblandt jer, kunne lave nogle hyggelige dage/aftner, med de ting man ikke længere bliver inviteret til, i kraft af manglende tilknytning til arbejdsmarkedet: julefrokost, gløggaften osv.

Måske kunne man, hvis man er til den slags, mødes og lave 'strikkeklub', hvor julegaverne produceres under heftig sladder og indtagelse af det der er medbragt til sammenskudsgildet?

Mulighederne er mange, og tiden har man jo ligesom riiiiigeligt af.


"Del dine sorger og de bliver halveret-
del dine glæder og de bliver fordoblet."
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2012, 14:36   #56
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Tror også det er en fin ide med at holde tid og sted åbent her i, men jeg er ved at tabe overblikket i denne tråd må jeg indrømme så måske skulle vi lave en ny tråd og kalde den komsammen kbh eller lign.

Håber det kan blive til til noget denne gang 3 gang må være lykkens gang
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2012, 20:32   #57
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
Tror også det er en fin ide med at holde tid og sted åbent her i, men jeg er ved at tabe overblikket i denne tråd må jeg indrømme så måske skulle vi lave en ny tråd og kalde den komsammen kbh eller lign.

Håber det kan blive til til noget denne gang 3 gang må være lykkens gang
En ny tråd lyder som en god ide. Og så tænker jeg - skal cafearrangementet kun være for os "unge"?
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2012, 22:11   #58
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Julcas Se meddelelser
En ny tråd lyder som en god ide. Og så tænker jeg - skal cafearrangementet kun være for os "unge"?
har ikke lige læst de sidst sider ,, men unge??? jeg er 32 håber da stadig jeg er ung hehe ..

jeg er en af dem som bare dukke rop når i har en dato... det er meget få dage jeg ikke kan .. kan desværre ikke overskue selv at samle flokken .. så giv mig en dag og en tid så kommer jeg med godt humør!!
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2012, 09:40   #59
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kiwimor Se meddelelser
har ikke lige læst de sidst sider ,, men unge??? jeg er 32 håber da stadig jeg er ung hehe ..

jeg er en af dem som bare dukke rop når i har en dato... det er meget få dage jeg ikke kan .. kan desværre ikke overskue selv at samle flokken .. så giv mig en dag og en tid så kommer jeg med godt humør!!
lyder jo super...

som alternativ til en ny tråd kan jeg eventuelt oprette en hemmelig gruppe på fjæsbogen hvis folk er der. folk vil så skulle sende mig deres email og jeg vil sende invitationer ud efterfølgende.

gruppen vil ikke kunne ses og kun folk der er medlem kan hvilke andre mennesker der medlem, samt indhold kun er tilgængeligt for medlemmer ?
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2012, 10:42   #60
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
lyder jo super...

som alternativ til en ny tråd kan jeg eventuelt oprette en hemmelig gruppe på fjæsbogen hvis folk er der. folk vil så skulle sende mig deres email og jeg vil sende invitationer ud efterfølgende.

gruppen vil ikke kunne ses og kun folk der er medlem kan hvilke andre mennesker der medlem, samt indhold kun er tilgængeligt for medlemmer ?
wh79 @ live.dk
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Andre unge under 30 på k10 Tullepigen90 De Unge 59 02-11-2012 00:44
Andre unge der er med på idéen?? Tullepigen90 De Unge 23 16-08-2012 20:11
Hej andre unge her inde? mumle_mund De Unge 15 10-02-2008 01:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension