K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-11-2010, 20:13   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
sker så meget nu

hejsa alle sammen
hold op nu går det hurtig hos mig jeg skal mandag til neurolog og dagen efter til noget psykol hvilket jeg ikke forstår jeg skal til for jeg har aldrig haft bøvl med min psyke hos mig er det det fysiske i nakke og ryk. men må jo gør hvad man skal det enest der kan i ny påvirke min psyke er at alle på kommunen ser forskællig på en sag og forvire en.

og i slutningen af ugen skal jeg har min resuse profil op to dayogså håber vi på at det er ved at være nok nu til at rejse min sag om førtidspension.

har så 3 forskællige neurologer en ryk kirug en psyklog 2 arbrjds prøvninger og et fleksjob bar mig så håber snart kommunen her prøvet nok af for min krop kan dare ikke mere . håber så meget at neurologen her for skrevet klart at jeg ikke kan mere så det ikke kan læses på flere måder....

synes selv det har været hårdt at erkænde at man ikke kan arbejde mere ikke en gang 1 1/2 time daglig før jeg ender med stor spasmer også voldsom smærte at jeg må melle mig ud af hele familien og omgivelserne. men jeg er bange for hvad der sker med mig hvis ikke jeg få den pension nu. for mit liv gør h... ondt
ville så gerne kunne tænke på lidt andet end kommune og hvad mere jeg skal.

jeg skulle bare lige skrive det for jeg er så bange......snøft

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2010, 20:49   #2
Demo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Demo er ny på vejen
Jeg krydser fingre for dig Sannemor, håber det går som det skal !

Tanker fra Demo
Demo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2010, 23:19   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
dagen efter til noget psykol hvilket jeg ikke forstår jeg skal til for jeg har aldrig haft bøvl med min psyke hos mig er det det fysiske
Jeg har heller ingen psykiske problemer, "kun" en dårlig ryg, men jeg måtte også omkring en psykologundersøgelse.

Psykologundersøgelsen var for at få en psykolog til at vurdere, om mine (påståede) smerter var reelle nok og om smerterne påvirkede min arbejdsevne.

For mit vedkommende varede undersøgelsen ca. 3 timer og det var på ingen måde ubehageligt.

Hvis du har navnet på psykologen kan du google på det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2010, 23:22   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
den psyklog jeg skal til er en der er til knyttey job centert.
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2010, 23:30   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
den psyklog jeg skal til er en der er til knyttey job centert.
Hmmm, er ikke helt med.

Mener du dermed, at det er en som jobcentret plejer at benytte?

Min psyk.undersøgelse foregik på jobcentret, fordi psykologen lånte et af deres kontorer til det, men han var ikke ansat af kommunen.

Uanset om han er tilknyttet jobcentret synes jeg du skal bede om at få hans navn oplyst, så kan du google ham og evt. se om andre har skrevet noget om ham.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 13:40   #6
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ja det vil jeg prøve ja det er en job centet bruger fast til det så vit jeg fik med en der kommer en gang i ugen
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 13:56   #7
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
den psyklog jeg skal til er en der er til knyttey job centert.
nej de er ikke tilknyttet kommunen eller jobcenteret . der tager du fejl.. de kan have nogen de ynder at gøre brug af men efter normalt forhold så sætter de det ud til udbud. og der melder de behandler sig så selv til de undersøgelser som kommer..

de kan få stillet et lokale tilrådighed på kommunen. men man kan også få dem hjem til en hvis det er af betydning..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 14:06   #8
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
I min kommune er der en psykolog tilknyttet, dvs. hun er ansat der.

Hun har bla. lavet psykologvurdering på mig og den afsluttende konklusion efter min arb. prøvning. Den har helt klart været med til at give mig min ftp.
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 14:08   #9
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
nej de er ikke tilknyttet kommunen eller jobcenteret . der tager du fejl....
Det er de så åbenbart nogen steder - i hvert fald i min kommune. Hun er ansat under jobcentret og laver bla. psykologvurderinger og div. test.
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 17:12   #10
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Det behøver ikke at være dårligt at blive sendt til psykolog med fysiske smerter. Jeg har også været en tur omkring en psykolog, og der har aldrig været stillet spørgsmål ved de fysiske smerter.

Psykologen har tjekket om jeg smertetakler hensigtsmæssigt, eller om der er mulighed for forbedringer. Både af hensyn til mig selv og af hensyn til at forbedre arbejdsevnen.
Jeg har mildt sagt fået en løftet pegefinger om at passe ordentlig på mig selv, når jeg skal i arbejdsprøvning.
De råd jeg har fået er for MIG. Den rapport som psykologen har skrevet, er for at kommunen/sagsbehandler/jobkonsulent kan tage vare på MIG i det videre forløb.

Så det behøver ikke være "farligt" at blive sendt til psykolog.
Jeg ved godt, at nogen er udsat for horrible ting...men prøv at se positivt på det indtil det modsatte er bevist.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der ?? Frk. Horsens Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 06-08-2012 23:06
Hvad sker der... Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 6 28-06-2012 00:30
Hvad kan sker med mig nu ? mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 31-03-2011 13:31
Hvad sker der... Gunell Alt det andet 6 17-01-2011 16:55
nu sker der noget ljg Spørgsmål ang fleksjob 21 06-12-2007 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension