K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2014, 01:00   #31
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ja tak jeg har installeret den

Tænker bare på om den vil blive brugt som bevismateriale eller de føler sig ført bag lyset . De arbejder vel sammen og støtter sig op ad hinanden ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2014, 11:01   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Ja tak jeg har installeret den

Tænker bare på om den vil blive brugt som bevismateriale eller de føler sig ført bag lyset . De arbejder vel sammen og støtter sig op ad hinanden ?
Sådan en optagelse vil sandsynligvis ikke kunne bruges i f.eks. en retssal, men du kan bruge den på den måde, at når mødet er overstået (måske dagen efter), så lytter du optagelsen igennem, der kan nemt være sagt noget, som du ikke lige har hæftet dig ved i første omgang.

Ud fra optagelsen skriver du så en mail til din sb, hvori du refererer fra mødet og slutter med, at spørge om du har forstået det korrekt.

F.eks. i denne stil:
"Til sb
Ved vores møde i går forstod jeg på dig, at ......................................... og, at .............................................. o.s.v.
Har jeg forstået disse ting rigtigt?
Med venlig hilsen HeidiK"

Du behøver jo ikke at skrive hver eneste detalje fra jeres samtale/møde, og heller ikke de ting, som er lige efter bogen, men hvis sb f.eks. påstår et eller andet underligt, så kan du bruge optagelsen på denne måde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2014, 15:38   #33
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Og du kan bruge det hvis din sagsbehandler Feks skriver i et referat at Du teede dig og Gik amok...

så er det meget sigende at give dem optagelsen hvor der så SLET ikke sker de ting din sagsbehandler har Rapporteret.. ( Har selv prøvet det hvor min sagsbehandler Netop havde skrevet jeg havde gjort og Sagt en masse ting som jeg så kunne bevise var en stor LØGN)

For din sagsbehandler kan benægte nok så meget, job centerchefen og Rådigsteamet (hvis det drejer sig om feks en sankltion din sagsbehandler giver dig efter er møde)
Men hvis du har en optagelse der siger det stik modsatte, så vil din sagsbehandler få besked på for eftertiden at holde sig i skindet da de så ved du vil klage osv..

Det er grimt at det skal være sådan..

Men har du en forkert sagsbehandler er det desværre nødvendigt....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2014, 17:52   #34
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
I ekstreme filgælde er der desværre klippet i optagelsen, så det provokerende er pist væk. og så jo ikke meget bevis i det.
Ikke et postulat om de her på sitet beskrevne tilfælde.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2014, 16:07   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan ikke bruge disse optagelser til domstole osv...men det er nu heller ikke det som man optager for...

De fleste jeg kender og jeg kender en hel del...ja de optager når og hvis de finder ud af at deres sagsbehandlere lyver....trækker sagen....flipper ud....ikke forvalter deres magt som de bør osv...

Disse optagelser kan bruges over for lederne i kommunen...for at vise hvordan deres medarbejdere opfører sig....

De kan i den grad hjælpe i ankestyrelsen alt efter hvad der er på optagelsen..

At der kan være klippet i optagelserne ja det ændre jo intet på hvis en sagsbehandler direkte lyver på optagelsen....det ændre heller intet på hvis en sagsbehandler flipper ud....truer...overskrider sine magtbeføjelser...osv osv

Kommuner....ledelsen i diverse kommuner....ja de er utrolige kede af optagelser som indeholder deres medarbejdere som ikke opfører sig som sagsbehandlere...

De er villige til at gå rigtig langt for at disse optagelser ikke kommer kommer ud til alle andres kendskab...

Optagelserne kan også bruges til en selv....så man kan hører tingene igennem flere gange....for det er ikke sikkert at man har forstået tingene rigtigt den første gang..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2014, 17:13   #36
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan ikke bruge disse optagelser til domstole osv...men det er nu heller ikke det som man optager for...

De fleste jeg kender og jeg kender en hel del...ja de optager når og hvis de finder ud af at deres sagsbehandlere lyver....trækker sagen....flipper ud....ikke forvalter deres magt som de bør osv...

Disse optagelser kan bruges over for lederne i kommunen...for at vise hvordan deres medarbejdere opfører sig....

De kan i den grad hjælpe i ankestyrelsen alt efter hvad der er på optagelsen..

At der kan være klippet i optagelserne ja det ændre jo intet på hvis en sagsbehandler direkte lyver på optagelsen....det ændre heller intet på hvis en sagsbehandler flipper ud....truer...overskrider sine magtbeføjelser...osv osv

Kommuner....ledelsen i diverse kommuner....ja de er utrolige kede af optagelser som indeholder deres medarbejdere som ikke opfører sig som sagsbehandlere...

De er villige til at gå rigtig langt for at disse optagelser ikke kommer kommer ud til alle andres kendskab...

Optagelserne kan også bruges til en selv....så man kan hører tingene igennem flere gange....for det er ikke sikkert at man har forstået tingene rigtigt den første gang..
Web undskyld jeg lige laver en afstikker af tråden under dit indlæg, men du skriver sagsbehandlere " der trækker sagen/tiden ud". Ser ofte dette problem beskrevet, men er der nogen der hurtigt kan forklare mig hvad fidusen er ved at gøre dette? Hvad får de ud af det?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2014, 17:17   #37
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
De sparer penge
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2014, 18:17   #38
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps der kan spares penge og mange gange kan de overholde de måltal der har...feks hvis de har afsat penge til x antal førtidspensioner osv....

Ja det giver nok ikke rigtig den store mening at man kan det...lave måltal...men de gør det ud fra økonomien i kommunen..

Problemet er heller ikke at de laver disse måltal...problemet er hvis borgere nægtes ydelser ud fra dem....eller at sager trækkes feks til næste år`s måltal..

Men opret en selvstændig tråd evt under politik og samfunds kategorien om emnet hvis du har mere til emnet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2014, 19:16   #39
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps der kan spares penge og mange gange kan de overholde de måltal der har...feks hvis de har afsat penge til x antal førtidspensioner osv....

Ja det giver nok ikke rigtig den store mening at man kan det...lave måltal...men de gør det ud fra økonomien i kommunen..

Problemet er heller ikke at de laver disse måltal...problemet er hvis borgere nægtes ydelser ud fra dem....eller at sager trækkes feks til næste år`s måltal..

Men opret en selvstændig tråd evt under politik og samfunds kategorien om emnet hvis du har mere til emnet..
Tak for begge jeres svar. " Interessant". Opretter en ny tråd omkring emnet på et tidspunkt, medmindre andre kommer mig i forkøbet.

Sidst redigeret af de7smådværge; 12-05-2014 kl. 19:18.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Samtale med sagsbehandler om funktionsevnen ved § 100 Indiansummer Alt det andet 8 05-02-2013 11:38
optage samtale med sagsbehandler Teletrold Alt det andet 11 28-04-2011 22:31
Optagelse af møder Adi Alt det andet 4 01-03-2011 07:50
§ 10 samtale med sagsbehandler morm Spørgsmål ang fleksjob 0 20-09-2010 12:33
Er det lovligt at optage samtale med sagsbehandler? Kan optagelsen bruges til noget? Loppen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 06-04-2010 11:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension