K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2013, 13:03   #1
Reika
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2012
Indlæg: 32
Styrke: 13
Reika er ny på vejen
Kommunalvalg Vejle

Søndag den 17. november mødte jeg en SF kandidat her i Vejle da hun var ved at dele valgmateriale og æbler ud. Jeg var sammen med en god ven som sagde at han ikke kan påvirkes, da han altid stemmer på Enhedslisten. Til dette svarede SF kandidaten:

"I skal ikke stemme på Enhedslisten her i Vejle. De har nogle virkelig dårlige kandidater der stort set kun består af førtidspensionister og psykisk syge"

Vi blev begge fuldstændig paf over denne udmelding og gik hurtigt videre. Jeg er selv førtidspensionist og min bror er psykisk syg, så denne kommentar ramte virkelig hårdt. Jeg blev vred men også meget ked af det.

For mig kan det jo kun forstås som om førtidspensionister og psykisk syge ikke er gode nok mennesker i SF øjne og det kan jeg overhovedet ikke få til at passe sammen med det som SF siger de står for.

SF har jo været med til at gennemføre massive forringelser for de svageste i samfundet, men denne holdning til førtidspensionister og psykisk syge kommer alligevel bag på mig.

Da jeg kom hjem gik jeg på nettet og læste alt om Enhedslisten og deres kandidater her i Vejle. Der er rigtig nok et par førtidspensionister opstillet, og de har nogle fantastiske mærkesager i forthold til de svageste i samfundet.

Jeg vidste indtil i går ikke hvem jeg skulle stemme på og overvejede faktisk at stemme blank. Nu er jeg dog ikke længere i tvivl.

Enhedslisten får helt sikker min stemme her i Vejle.
Reika er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2013, 13:20   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er måske dem der skal til før man får nogle bedre forhold....

Man kan jo bare se på hvad SF på landsplan er villige til at gå med på....de er jo blevet nyttige idioter....for de radikale...

Nu skal man godt nok passe på med at blande politik på landsplan sammen med kommunale forhold...

Men hvis der stiller førtidspensionister op...ja så er det formentlig nogen der kender til de forhold man har som førtidspensionist...

Det der med hvad andre mennesker mener...ja det skal man ikke hænge sig i....for man kan virkelig ikke bruge det til noget konstruktivt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension