K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2010, 10:32   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Er det ok at kunne lidt??

Ja, jeg kan godt betale prisen for at dyrke min store lidenskab, hunde.

Det koster et par dage på langs med smerter, når jeg har tøffet rundt på en hundeudstilling, jeg betaler så gerne prisen.

Det kostede at genoptage lidt agilitytræning efter 7 års pause, men jeg VIL have lov til at nyde de 3 gange 40 sek. en gang om igen.

Konkurrencer er så slut, fordi der er knald på, hvis jeg vil i vinderklasserne, men på træningsbasis, der kan jeg godt tøffe med lidt endnu.

Betyder min stædighed nu at enhver tanke om FP bør skrinlægges og jeg er klar til 37 timer om ugen, når jeg vælger at "lide" for 120 sek en gang om ugen??

Ja, jeg går ofte med Kasper på hans avisrute, faktisk går hele familien med mere tit end ofte, jeg har godt af den motion og ja, det gør tit hamrende ondt, og det koster sommetider lidt flere piller og en tur på langs.

Hvad må vi??

Er vi dømt til et liv i sengen, fordi vi søger førtidspension eller må vi godt forsøge at smide de forskellige hjælpemidler og prøve at være lidt "normale" UDEN at folk nødvendigvis skal tænke: Hvad laver hun, rollator om søndagen, agility om tirsdagen.......

Hvad kan DU, som du ikke burde kunne??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Kunne man ikke !!! brian36 Politik og Samfund 4 04-09-2012 09:49
Kunne man forestille sig popcorn Midlertidig Førtidspension 7 27-01-2009 23:10
Kunne man skrive? mumle_mund Alt det andet 3 14-01-2009 17:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension