K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2006, 10:48   #1
am
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2005
Indlæg: 4
Styrke: 0
am er ny på vejen
am`s historie

Jeg har en arbejdsbetinget lidelse efter 11 år på slagteriet. Min skulder er nedslidt og jeg er kun 43 år, så det er jo alt for tidligt. Jeg blev visiteret til fleksjob i 2003. jeg har siden været ude i et tidbegrænset fleksjob i 14 mdr som pædagogmedhjælper, men ellers ik i job. Det er meget svært, at få noget inden for pædagogmedhjælperfaget (har pgu-uddannelsen) i nordjylland. Jeg er også parat til andre jobs, men det ser ud til at der ikke er meget her hvor jeg bor. Jeg kan arbejde ca. 20 timer med skånehensyn. Held og lykke til allle jer andre
Kh am
am er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2006, 10:58   #2
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
RE: am`s historie

Underligt at de ikk kan finde noget til dig som virkelig fænger, med al den arb.løshed burde man mene at det skulle være nemt. øv for dig men op med humøret det skal nok lykkes..er din job konsulent eller rådgiver aktiv?? kan du evt. spørge om en anden?? er du selv opsøgende?? hva med f.eks uopfordret ansøgning til de lokale børnehaver eller hvad du kunne tænke dig?? jeg har hørt at frækhed nogle gange betaler sig knuzer Kathleen
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2006, 11:06   #3
am
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2005
Indlæg: 4
Styrke: 0
am er ny på vejen
RE: am`s historie

Min jobkonsulent er meget aktiv, men det er somsagt altid job på grill-bar eller vaskeri. Noget som er alt for hårdt når man,som jeg har en ødelagt højre skulder. Jeg har sendt og selv henvendt mig masser af gange for jobsøgning. Men de fleste steder har de ingen penge til ansætte. jeg har sågar været på kursus hvor vi var i 24 nordjydske og i avisen. men alle 9 er stadig uden job. Igår var jeg nede på vores lokal skole og søge. Hvor jeg venter på svar. Så det er ikke fordi jeg ikke har gjort noget, men det er svært at få job her i nordjylland. hvis man som jeg har nedsat arbejdsevne. Kh am
am er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2006, 11:19   #4
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
RE: am`s historie

øv sikke noget. hvorfor skal det osse altid være sådan nogle håbløse ting som grillbar;-)hvis du læser hejdien s historie vil du føle dig som fod i hose..syntes der var en del i var fælles om. Men, jeg kan bare ikke fatte(måske er jeg bare fatsvag tihi) at konsulenterne ikke søger seriøste job til flexere, Vores hjerner fejler jo som regel ikke noget af betydning, vel. job som intern post eller piccolo -agtigt job, call-center ville mange flexere da sige ja tak til - og det kunne jo deles i 2 med løntilskud..det MÅ da være billigere og det virker ikke så snusket som en grillbar*gg*
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension