K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2012, 17:43   #11
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Problem og problem.... mænd synes at have en velsignet evne til at lade sig "falde ud" af det, der er for kedeligt, hvor imod vi kvinder sidder der med åbne øjne og krampe i smilemuskulaturen imens vi forsøger at vise, at vi er meget deltagende og interesserede
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 17:44   #12
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
# Pip

Vi er gamle venner, men ingen romantik..vi var bare ret tætte og lavede mange sjove ting sammen...men jeg kan mærke en lille spire gro i mit hjerte og det er kommet bag på mig..

Jeg er en knold til forhold..af alle slags...

Mit intellekt forstår det nogenlunde, men ikke mine følelser...har svært ved at dekode/afkode folks følelser, ansigtsudtryk og kropssprog...og så kan man vist komme rimelig meget på glatis..

Ville ønske at der var en facit liste til andre mennesker..

Men prøver at komme videre med dine og andres gode råd, og håber at jeg kan vende tilbage, hvis jeg har brug for mere? Flere? Men det er svært...hvis man gerne vil, men ikke ved hvordan...

Jeg føler nogen gange at alle andre end mig snakker dansk, jeg snakker russisk, og forstår udmærket dansk, men ingen forstår det som jeg siger....

Autismens svøbe eller noget...

Men stadig mange glade tanker herfra

/Mileo

# Mukke

Den kan jeg godt genkende, men tror den gælder begge veje?

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 18:58   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Problem og problem.... mænd synes at have en velsignet evne til at lade sig "falde ud" af det, der er for kedeligt, hvor imod vi kvinder sidder der med åbne øjne og krampe i smilemuskulaturen imens vi forsøger at vise, at vi er meget deltagende og interesserede
Uhu jeg gad virkeligt godt have det som en kvinde så...for det andet kan virkelig skabe mange problemer...

Ud over det naturlige....at det er en dårlig ide og samtidig køre bil...så er der mange som tror at man bare ikke "gider" at lytte efter...eller de tror at man synes de er så uinteressante at man lige frem falder i søvn i deres selskab...

Mange ser en som doven og lad person osv osv...

@Mileo...

Ved godt at det er nemt at sige....men tror bare at du skal springe ud i det....jeg er sikker på at du bliver positivt overrasket....

Springer man ikke ud i det...ja så finder man jo aldrig ud af hvordan det kunne have været...

Sender dig en masse positive tanker og et kærligt spark bagi....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 19:04   #14
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Tænker at hvis du har svært ved at afkode signaler - så er direkte kommunikation vigtig.

Så spørg....

Ikke noget med at pakke ind og gætte osv.. man kan faktisk slippe afsted med at spørge direkte om ret mange ting.. og få et ærligt svar, og den slags er lettere at håndtere end gætværk..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 16:25   #15
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Kære Web og Pip

Tak for jeres sidste kærlige indspark..

Det var tiltrængt.

Har været en stor hjælp, og skal nok prøve at bevare modet..og prøver at finde ud af, om håret skal være nede eller oppe, eller om det skal være bukser eller kjole....

Endnu engang tak til alle som har givet sig tid til at svare her i min tråd..

Kærlige tanker til jer

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 21:48   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mileo Se meddelelser
Har været en stor hjælp, og skal nok prøve at bevare modet..og prøver at finde ud af, om håret skal være nede eller oppe, eller om det skal være bukser eller kjole....
Du skal vælge tøj og frisure ud fra hvad du selv befinder dig bedst med.

Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 22:41   #17
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Tak søde Vovse

Så hvis jeg får sidste øjebliks tvivl om tøj, og hår, så håber at jeg at det er okay at jeg skriver herinde igen er sikker på gode råd fra jer...min selvtillid er helt i bund og er totalt rusten med dating...for at sige det mildt

I har været meget meget søde ved mig, når jeg tænker på at det er et bitte lille problem jeg har, i forhold til hvad I andre har at bokse med...

Og så har I alligevel overskud til mig

Det er jeg virkelig glad for...

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 09:32   #18
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Vil ønske dig alt muligt held og lykke

Jeg er måske ikke lige den der er mest hardcore i dating...har været sammen med min mand i 27 år ...men som de andre siger: vær dig selv og se sådan på det, at han kender dig jo lidt på forhånd...i er ikke helt fremmede for hinanden.
Og hvem ved...måske sidder han præsis på samme måde nu og tænker over ting han ikke ved om han skal sige til dig eller hvordan han skal få det sagt.

Og så kan de små problemer altså også være enorme lige indtil man finder ud af, at de slet ikke var et problem
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 14:19   #19
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Rubin21

Rigtig søde ord fra dig..tak..ja, tror også jeg er lidt for meget fokuseret på det som kan gå galt, i stedet for det der måske kan gå godt?

Er bare så glad for alle de bidrag herindefra for jeg kan sgu mildest talt godt være lidt rigid i min tankegang, og I har helt andre måder at gribe den an på..

Og det er en stor hjælp, at høre andres synspunkter...

Så tak for endnu et indput..

Og tanker af den gode slags til dig

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 17:31   #20
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Det var da så lidt
Men se nu bliver du jo nød til at opdatere os om, hvordan det går
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et stort spørgsmål mand Alt det andet 11 09-01-2012 20:35
Knuden i maven Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 25-11-2010 08:59
Ondt i maven, er det nu den rigtige vej. Mickey Alt det andet 2 28-10-2010 00:29
Et stort.... Brittaf Dit og Dat 2 15-11-2007 22:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension