K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2014, 10:40   #11
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af iamforever Se meddelelser
Jeg er nu i gang med at finde en Advokat der ønsker at bringe sagen for domstolen

Da 2 medlemmer er nok til at drage tvivl om udfaldet er korrekt eller ej skal sagen prøves ved domstolen har jeg besluttet.

PS. Hvis der er nogen som kender nogle interesseret journalister som kunne være interesseret i at følge eller skrive om sagen så bare giv mig en PM.

Mvh
Iamforever
Avisen.dk har tidligere gået ind i en sag som bodrum (fra K10) havde succes med at få ændret politisk. Måske de kunne kontaktes. Hans sag blev fulgt op af flere medier efterfølgende.


linket: http://www.domstol.dk/hojesteret/nyh...nts/250-11.pdf som der henvises til øverst i tråden er ikke længere aktivt. Kan dommen læses et andet.?

Iamforever, jeg har prøvet at sende dig en privat besked - har du modtaget den.?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2015, 14:56   #12
iamforever
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 116
Styrke: 15
iamforever er ny på vejen
Hej alle sammen

Nu er der endelig lavet et udkast til en stævning mod Beskæftigelsesankenævnet hvor i de blandt andet bliver stævnet for brud på forskelsbehandlingsloven og dermed EU's beskæftigelsesdirektiv.

Det betyder at retten bliver påkrævet at forespørge EU domstolen om de gamle såvel som nye fleksjobs bevillings regler strider mod direktivet.

Samtidig anmodes der om at sagen starter i landsretten og ikke i byretten.

En af de mange bilag i stævningen er et kopi af den sag jeg selv førte i ligebehandlingsnævnet.

Vi nærmer os dermed langsomt men støt mod en afklaring på om når man opfylder handicap betegnelsen i direktivet har direkte ret og krav på fleksjobs bevilling hvis ikke personen er så handicappede at personen selvfølgelig skal bevilliges førtidspension i stedet for.
iamforever er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2015, 17:16   #13
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Er meget interesseret i at høre nærmere når der kommer noget afgørelse på det her... dejligt at du har overskud og energi til at "køre" det her igennem
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2015, 18:18   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kan du bruge disse domme...

Kære Iamforever

http://www.k10.dk/showthread.php?t=26515&page=8

"Fyring af fleksjobber, handicappet, forskelsloven"

Som ligger her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=26515

Jeg håber også, at du vil informere os, når der er noget nyt.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-08-2015, 20:30   #15
iamforever
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 116
Styrke: 15
iamforever er ny på vejen
Hej

Så snart jeg ved at retten har fået stævningen og at sagen er åbnet, så ligger jeg nogle flere oplysninger om stævningen ud.
__________________
https://www.facebook.com/rettilfleksjob

Kampen starter her
iamforever er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension