K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2015, 21:38   #1
ozzie1688
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
ozzie1688 er ny på vejen
Smile Kan jeg gå fra pension til flex job.

Hej.
Jeg vil gerne vide om jeg kan gå fra førtidspension til flexjob. jeg har været i flexjob i 2011,men mistede så mit job pga. lukning af virksomheden.. Jeg har nu fundet et tilsvarende job, så er det jeg gerne vil vide om jeg kan genoptage et flex job nu, på de samme regler som det var i 2011.. Altså bare fortsætte hvor jeg slap, bare i en anden virksomhed..v.h. Ann
ozzie1688 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 22:12   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan du ikke bare gøre....uden at du har aftalt det med kommunen...

Det er kommunen der skal oprette et evt fleksjob....og det er dem der bestemmer om du kan komme i et fleksjob...

Nej du kan ikke bare forsætte hvor du slap hvis du endelig kan få et fleksjob....da der er kommet nye regler som du vil komme ind under...

Du kan læse mere om det at gå fra førtidspension og til fleksjob hos DUKH her http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...rbejdsmarkedet
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2015, 15:06   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Iflg. afgørelse fra ankestyrelsen, så forbliver en førtidspensionist på FP, indtil der dukker et fleksjob op.. Og kommer ikke på ledighedsydelse.
Gælder førtidspensionister der gør deres FP hvilende, når de vil afprøve fleksjob.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=155543

OG

http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...rbejdsmarkedet

Sidst redigeret af mik16; 21-02-2015 kl. 15:08.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension