K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2010, 13:38   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og jeg har sørme fået en ny rekord mail mht til respons tid fra beskæftigelsesministeriet ..

Citat:
Kære xxxx

Beskæftigelsesminister Inger Støjberg har modtaget din e-mail - du kan forvente svar om ca. 5-6 uger.

vh.
Lis Taklo Andersen
Ekspeditionssekretær
Ministersekretariatet
Beskæftigelsesministeriet
Ved Stranden 8, 1060 Kbhvn. K.
tlf. 72205004
E-mail [email protected]
  Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 13:51   #32
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej Hejdien

Har sendt dig en pb

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 14:46   #33
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Jamen Hejdien det er så godt gået.

Venter da med spænding på hvad I. Støjberg så kommer med i mail til dig. Sikkert ikke noget nyt under solen. Men venter og venter
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 14:54   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Suncil ja jeg venter også spændt men ikke lige frem forventningsfuldt har jo set hendes svar før

Men nu har jeg fået en til at læse korrektur og prøver over weekenden at forfatte en mail vi alle kan sende til feks pressen omkring deres mangle på researche på det her område... det ville hjælpe mere hvis vi var mange der sendte til dem er jeg overbevist om ...

Og så må vi vist også til at blogge på div medier sådan at andre borger i landet finder ud af at fordi det kommer af støjsenders mund er det ikke sandhed, har lige været på Hk side for at fortælle at man altså ikke kan få refusion på 700.000 det er lavet om for år tilbage .. men det lyder jo bedre og er nemmere at få befolkningen med hvis og så frem det lyder som om vi bliver rige på skatteydernes regning .. (og ja mente ikke vi , men de fleksjobberne, jeg er jo ikke flekser mere he he )
  Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 15:50   #35
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Godt gået

-og ja, vi venter spændt på et hmm...bum..bum...brugbart svar!

Pst, måske kan Hr Jesper Tynells udtalelse ang hans egne kolleger bruges?

Ved hans gode foredrag blev der jo netop stillet spørgsmålet om han havde opbakning til hans journalistiske metoder fra hans kolleger?

Til det, svarede han JA MEN at han syntes at der var MEGEN uansvarlig journalistik blandt journalister og at han SAVNEDE at journalisterne tager ansvar for fakta!

Dette er iflg Jesper Tynell journalistens fornemmeste opgave!

(-og deri giver jeg ham fuldt ud ret.)

Har netop siddet og gemmenlæst mine notater fra foredraget, derfor
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 17:49   #36
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg tror ikke jeg skal forvente noget form for svar, der var folk der mente at det jo nok kunne tage 3-4 uger inden man kunne forvente en mail retur.

dette skulle så i givet fald have været for ca 12-14 uger siden....

Naaaah eders ace dk .. er hoppet ud af "ventekøen"...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2010, 22:39   #37
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Ja ja.. med lidt held kunne vi faktisk nå et lynvalg inden da....

Skal lige se hvad jeg kan stramme mig an til i weekenden... høre nemlig også til dem der får stor aktivitet i hjernen af at høre... kan ikke, må ikke eller nytter alligevel ikke.. det er først den dag man giver op, at det ikke nytter noget!!!

Forfædrenes oprørske blod fornægter sig ikke.... lad mig blot fortrænge for en stund, at det gik dem ilde
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2011, 15:10   #38
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så kom der svar fra støjsenderen .. og sikke et svar , jeg skal lige have hjælp til at sætte det ind her (det er vedhæftet) der kommer hun også med noget om fleksreformen for det er helt ok at lyve i pengemagasinet hvis og så bare man påtænker at lave loven om sådan at det ikke længere er en løgn

I får det ind i løbet af dagen og lykkedes det ikke så sætter jeg mig ned og skriver da af ....
  Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 16:23   #39
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og så fik jeg skrevet det svar af, sorry havde sgi glemt det ... man skulle tro der var noget med min hukommelse ha ha

Citat:


Tak for din e-mail, hvor du giver udtryk for at jeg kommer med forkerte oplysninger i Pengemagasinet den 1 december 2010.

I loven er der ganske rigtig ikke en fast nedre time-grænse for, hvornår man kan blive visiteret til fleksjob. Det er dog min opfattelse, at der reelt ikke findes mange arbejdsgivere, der er villige til at ansætte en person med fuld løn, uanset at de får tilskud til lønnen, hvis pågældende kun kan arbejde under 12 timer om ugen, da tilskuddet til lønnen ikke vil dække udgifterne til de arbejdsfrie timer.

Det fremgår af regeringens forslag til en reform af fleksjobordningen, at den flekjobansatte skal have løn for den faktiske arbejdsindsats og derudover et indtægtsreguleret offentligt tilskud. Det betyder, betyder at personer med væsentlige begrænsninger i arbejdsevne i højre grad bliver tilgodeset, da tilskuddet i forslaget til en ny ordning er størst ved en lav løn.

Det betyder også, at selv personer, der har en meget begrænset arbejdsevne go for eksempel kun kan arbejd gange få timer ugentligt., vil kunne få ansættelse i et fleksjob med tilskud, da arbejdsgiveren kun skal betale for det reelle arbejdstimer.

Det bliver derfor mere attraktivt for virksomheder at ansætte personer, der i en periode kun kan arbejde i mindre omfang

Med venlig hilsen

Inger Støjberg
  Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 16:44   #40
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Det bliver derfor mere attraktivt for virksomheder at ansætte personer, der i en periode kun kan arbejde i mindre omfang

tilstanden skal være stationær for at få fleksjob, så det kan aldrig være for en periode
eller har jeg misforstået det

Ja man tænker jo med det samme at dem som vedtager loven, ikke kender den
praktiske konsekvens
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Åben uddannelse PiaL Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 24-07-2011 08:48
Støjsenderen udstiller sig selv/regeringen på DR L.S. Politik og Samfund 11 16-02-2011 15:59
Støjsenderen har løsningen på alt sushjer 1 Politik og Samfund 6 06-01-2011 11:23
Åben skrivelse til folketingets mdl. @PerChr Det er da strengt ! 7 26-04-2009 19:40
Skal du have renset din skærm Webmaster Et godt link! 1 23-11-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension