K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2011, 19:49   #11
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Tak for jeres gode råd og kommentarer. Har skrevet en udførlig dagbog inden mødet på Onsdag.
Skal nok lade høre fra mig hvordan det går.
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 08:30   #12
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Skal forresten lige høre hvordan man "griber det an" hvis man en dag vågner op (som jeg ofte gør) med mange smerter og kramper i benene så jeg knap kan gå.......ringer man så og melder fra eller kæmper man sig gennem dagen(e) på bedste "beskub?
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 08:38   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det bedste er at møde op, fortælle hvor skidt man har det... og så gå hjem igen.

For så kan de se det, og beskrive det... det er bedre end blot en masse sygedage.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 08:39   #14
Diva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 22
Styrke: 15
Diva er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
Skal forresten lige høre hvordan man "griber det an" hvis man en dag vågner op (som jeg ofte gør) med mange smerter og kramper i benene så jeg knap kan gå.......ringer man så og melder fra eller kæmper man sig gennem dagen(e) på bedste "beskub?
Du "skal" tage afsted hvis du på nogen måde kan. Kun på den måde får de et korrekt billede af hvordan du har det. Hvis du så bliver nødt til, at gå hjem efter 30 minutter, så gør du det. Men det er meget vigtigt, at du ikke kun viser dem hvordan du har det når du har det "godt".

Det er DIG der skal sige fra, andre gør det ikke. Det er din krop, dine smerter og dit fremtidige liv.
Diva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 12:26   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
Skal forresten lige høre hvordan man "griber det an" hvis man en dag vågner op (som jeg ofte gør) med mange smerter og kramper i benene så jeg knap kan gå.......ringer man så og melder fra eller kæmper man sig gennem dagen(e) på bedste "beskub?
Som andre har skrevet, mød op så vidt du overhovedet kan, om så det er for at vende i døren.

Hvis du har en del fravær risikerer du, at de ikke kan bedømme dig, og så er du lige vidt.

Og så husk, at skrive om det i din dagbog.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 09:41   #16
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Mit råd vil være....

LYT TL DE ANDRE!!!!!

Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 13:22   #17
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Så havde vi møde i dag og min arb.prøvning er forlænget fra 4 uger til 12 uger med gradvis øgning af timer, hvilket jeg er tilfreds med. Butikschefen udtalte at når jeg engang var afklaret m.h.t. hvor mange timer jeg kunne klare var det ikke umuligt at han kunne bruge mig, også hvis det blev et fleks-job.
SB sagde så at et muligheden for at blive visiteret til fleks-job, kunne jeg godt skyde en hvid pil efter, for det var "noget nær" umulig.......på spørgsmålet om hvad jeg så gør hvis det viser sig jeg ikke kan klare mere end f.eks. 25t/ugen, fik jeg afvide jeg så måtte indstille mig på at leve for det.........
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 23:27   #18
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Sikke en gang øre gas.

har du fagforening skal du hurtigst mulig få dem på banen.

Selvfølgelig skal du ikke bare affinde dig med dette.
Sagsbehandlerne ynder desværre i udstragt grad at true, men du kan det du kan, og skal selvsagt have kompentation for det du ikke kan.

men det er derfor meget vigtigt at dine arbejdstider, er beskrevet, og du tager HÅND OM DIT HELBRED.

DVS ingen overanstrengelser, og dit hjemmeliv skal også fungere.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2011, 06:56   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
SB sagde så at et muligheden for at blive visiteret til fleks-job, kunne jeg godt skyde en hvid pil efter, for det var "noget nær" umulig.......på spørgsmålet om hvad jeg så gør hvis det viser sig jeg ikke kan klare mere end f.eks. 25t/ugen, fik jeg afvide jeg så måtte indstille mig på at leve for det.........
Så er det, at du skriver en mail til sb, hvori du refererer til hendes udtalelser og slutter af med, at spørge, om du har forstået det korrekt.

Men så vidt jeg husker er der nogen, der har fået besked på, at klare sig selv når de kan arbejde 25 timer om ugen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2011, 15:19   #20
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
I et tilfælde som mit hvor jeg skal arbejdsprøves i 12 uger og gerne ende med 37/ugen, hvad sker der hvis det efter f.eks. 6 uger viser sig jeg ikke kan komme op på mere end 25t/ugen? Frtsætter man så alle 12 uger på 25t/ugen eller "opgiver" man at lade mig fortsætte?
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Praktik / arb.prøvning Trold Alt det andet 21 20-09-2015 18:17
Ret til arbejds-prøvning ! Birkes-musen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-11-2012 23:07
er i arbejds prøvning pedo Alt det andet 23 31-08-2011 09:43
arbejds prøvning karen1191 Alt det andet 2 06-10-2010 13:59
Arbejds prøvning med dyr ?? Tzari Dit og Dat 26 01-01-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension