K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2017, 17:51   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Meget langt forløb og pensionsansøgning

Er der ikke nogle regler for, hvornår man skal tage længden af klientens forløb (17 år) og hvor lang estimeret tid, vedkommende reelt (ureelt) set har tilbage før FP? (64 år)
Er det her ikke ved at overskride en urimelighedstærskel?
Min opbevarede historie viser mange ulovligheder. Jeg er mange gange blevet spurgt, om jeg ville have pension....gad vidst, hvorfor....

Det sidste år, har jeg været psykisk ude at svømme siden jeg blev snydt for et kursus for ledige sidste år, hvor der var småjobs.
Nu er der intet er for mig at søge....og jeg skal finde et kursus (som heller ikke er der) - og så ud i praktik igen!

Jeg kan ikke mere, har mistet sammenhæng og koncentration. Lige nu kan jeg slet ikke se mig selv i nogen funktion.
Det føles som influenza non-stop - og jeg kan hverken se hoved eller hale på selv små ting.

Jeg kommer på ADHD-Ambulatoriet og den er helt klar - ligesom mit Asperger Syndrom - og nu forsøger jeg at få kommunen til at indhente fra Ambulatoriet.

For et par år siden, ved en afgørelsen af et anket afslag på en §17.2 ansøgning, sagde teamet: "Vi ved godt, vil skulle, men vi må ikke".
For det første er pensionsteam og rehab-team det samme her i København, så man er ret beset kun oppe "imod" ET råd.
Det er ikke fair - ikke flersidig sagsbehandling, som man i grunden har krav på.

Desuden blev sagen afgjort FØR Ankenævnet havde talt - og de afslørede en rimelig ligegyldig attitude.
Det er vist ikke lovligt at afgøre noget før Ankenævnet har talt.

Jeg kunne godt tænke mig at gå i krig på det grundlag og med beviser på mange ulovligheder over alle de år.

Ingen af de advokater, jeg har kontaktet har reageret. Ikke engang Elmer & Partners.
Er der nogen, som har en frisk ide om, hvem man skulle kontakte?

Det er næsten det eneste, der kan bringe mig i sammenhæng efterhånden.

Sidst redigeret af mukke; 10-08-2017 kl. 18:00.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension