K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2019, 18:47   #1
gloria zippo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2015
Lokation: Faxe
Indlæg: 8
Styrke: 0
gloria zippo er ny på vejen
visitation til klinisk funktion

hejsa.
Min kommune henviste mig til førtidspension.
At der skete en del fejl inden jeg kom til mødet, dem har jeg klaget over.
Men allerede da jeg kom ind havde jeg på fornemmelsen, de havde taget en beslutning. Ganske rigtigt, jeg blev visiteret til kliniske funktion.
Jeg lider af kroniske smerter. Begge mine skuldre er blevet opereret 2 gange og det giver mig mange indskrænkninger. Jeg har mave problemer pga piller, angst for berøring da det kan udløse store smerter. Og en masse følgevirkninger af mine smerter. Lægen virkede ikke som om han kendte noget til følgevirkninger, og igen ikke synligt handicap-
Jeg blev henvist til klinisk funktion til udredning:
de skriver: de lægger vægt på der udelukkende findes oplysninger omring de kroniske smerter, samt at psykolog har arbejdet med at acceptere hendes liv med smerter det vurderes relevant med en samlet vurdering ved klinisk funktion i forhold til de helbredsforhold der begrænser hende, både i forhold til de fysiske ( svimmelhed, mavetarm lidelse, smerter g kognitiv påvirkning) og psykiske (angst) elementer der er beskrevet i sagen.
Flere af disse ting, står belyst i min journal fra smerteklinikken.
Jeg blev, da jeg fik flex job visiteret til smerteklinik, og gået der i 2 år. uden forbedring andet end mere medicin.
Når nu jeg engang bliver indkaldt, kan jeg forstå på min sagsbehandler, at jeg ikke kan gå ud fra de har min journal fra smerteklinik og fra Gilhøj privathospital. Hvad skal jeg gør for at være sikke på de indhenter dem?
Min kommune har dem nemlig ikke.
Og hvad skal jeg desuden gøre for at komme til klinisk funktion. Hospitalet ligger næsten 70 km væk, jeg kan ikke køre bil, og bare det at komme ud af døren kræver en masse forberedelser og at køre så langt, blive undersøgt i hoved og røv, kommer til at kræve en kæmpe smerte regning. flex trafik er jo udelukket mere eller mindre. man ved jo ikke på forhånd hvor lang tid det tager og hvis man ikke er klar til tiden køre de jo igen.
Kliniske funktion laver en udredning, men kan de komme med en dianosse?
Er mega nervøs for de skal sige "funktionel lidelse" og skal i behandling.
Er der nogen her som kan give mig Bare lidt ro i sindet?
På forhånd tusinde tak
gloria zippo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension