K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2009, 10:44   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
sygedagpenge og start på på at søge fleksjob

Hej jeg er lige blevet ringet op af min nye sagsbehandler fra kommunen hun ved ikke om jeg kan få sygedagpenge, jeg gik sygemeldt fra febuar 2008 til febuar 2009 og jeg blev derefter ledig og har været vikar i 3 mdr nu har min læge og fagfoening sagt jeg skulle sygemeldes og søge om at blive godkendt til fleksjob da jeg ikke kan klare en normal ansættelse mit vikariat var på 22 timer om uge og med 1-2 fri dage om ugen men alligevel knækkede jeg sammen med min depression igen jeg venter på der er tid hos en psykiater og har fået en tid i marts 2010. Jeg har været ved at se på de regler der er om sygedagpenge og ved ikke om der er nogle af dem jeg kan bruge hvad hvis hun siger imorgen jeg skal på kontanthjællp det kan jeg måske ikke få pga af min mands indkomst og vi skal jo have to indkomster for at leve, når vi har 3 børn osv så skal man jo have nogle penge de kan jo ikke gå for lud og koldt vand håber der er nogle der har noget hjælp og nogle svar til mig
knus til alle i søde her inde fra marlene
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 12:43   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Som udgangspunkt vil jeg mene at du har ret til sygedagpenge efter § 26 i LOV OM SYGEDAGPENGE (se under nyttige links), hvis du har arbejdet i 13 uger efter din sidste sygedagpengeperiode; men helt sikker er jeg ikke, fordi der sker så mange ændringer for tiden, så det er svært at følge med.

Jeg håber at vores skønne §-ryttere her på K10, korrigerer mig hvis jeg har givet dig urigtig oplysning

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2009, 13:19   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jo, der er loft over, hvor længe man kan modtage sygedagpenge, men du har jo været "raskmeldt" siden februar, så der burde være en mulighed for atter at modtage sygedagpenge.

Husk at få lavet en ressourceprofil. Den er vigtig i din sag.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop sygedagpenge/start virksomhedsrevalidering...h Pauline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 30-10-2011 16:03
At søge fleksjob Zweetz Spørgsmål ang fleksjob 5 19-10-2011 10:21
Stop af sygedagpenge - skal jeg søge FP idag? Betty Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 01-04-2010 01:15
start af sygedagpenge ville Spørgsmål ang fleksjob 5 26-04-2009 19:46
At søge sygedagpenge Connie Alt det andet 2 07-10-2008 14:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension