K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2011, 09:37   #11
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Nemlig.
Og det virker, skal jeg hilse og sige.

Alternativt kan man benytte kommunens mail-adresse og stile det til sb.
Korrekt, og det gjorde denne lille prinsesse også igår aftes

Mail er kommet tilbage fra sagsbehandler!

Hej C********

Jeg underskylder mange gange for misforståelsen i går. Jeg havde forstået det sådan at "kun" fejlede Evasiv. Hørte vidst ikke ordentlig efter. Men når jeg får papierne ude fra Psykiatri Nord, vil jeg selvfølgelig sende dem til min leder og så vil hun bedømme om du er berettiget til det der hedder Psykisk Syg takst, der lige nu er på 10.044kr mdl.
Du vil høre fra os, når der er kommet en afgørelse.


Mvh

M**** R*******
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 12:01   #12
Suzy Jensen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Haderslev
Indlæg: 39
Styrke: 14
Suzy Jensen er ny på vejen
Seriøst skal man have det med tilbagevirkende kraft?
Jeg fik min Borderline diagnose i december 09 (og kom på kh i januar med tilbagevirkende kraft fra d. 4 december) men jeg fik først satsen for 25+ i maj måned. Dog var det min rådgiver på jobcenteret der selv havde søgt om det uden jeg vidste så pludselig stod der flere penge på kontoen og da jeg snakkede med hende spurgte hun om jeg havde fået mere udbetalt og at jeg troede det var en fejl. Hun sagde det var pga min borderline diagnose. Men hvis det er med tilbagevirkende kraft skulle jeg da have for flere mdr.
Suzy Jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 12:44   #13
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Iflg. min psykiater, skal jeg have det fra den dag jeg får diagnosen. Men jeg er ikke sikker. Er igang med at arrangere et møde med min sagsbehandler, for at få ordentligt svar på det hele.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 20:43   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkSilverfox Se meddelelser
Iflg. min psykiater, skal jeg have det fra den dag jeg får diagnosen. Men jeg er ikke sikker. Er igang med at arrangere et møde med min sagsbehandler, for at få ordentligt svar på det hele.
Hvis nu du mailer hende med spørgsmålet, så får du svaret på skrift, er det ikke bedre?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 22:11   #15
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Jo du har ret Vovse
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2011, 08:51   #16
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Min sagsbehandler skrev ondag d. 13/4-2011 at min statusrapport var ankommet, og nu var den sendt videre til hendes leder, så hun kunne bedømme om der er grundlag for forhøjet kontanthjælp.
Igår kom svaret så; Nej ! For jeg er ikke kategorien psykisk syg.

På nettet står der: når den pågældende har en dokumenteret psykisk lidelse, der er diagnosticeret som skizofreni, skizotypisk sindslidelse, vedvarende psykotisk tilstand, korterevarende psykotisk tilstand, skizoaffektiv lidelse, uspecificeret ikke organisk betinget psykose og emotionelt ustabil personlighedsstruktur af borderlinetype

Og *wooow* Borderline er min "hoved"diagnose!! Så nu skal jeg i gang med at anke den sag!
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
...er rasende på Danmark. Karo Politik og Samfund 23 15-06-2012 17:50
Rasende på sb..... jasch Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-06-2011 22:09
Jeg er rasende - Jeres bedste råd? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 25 12-12-2010 19:22
jeg er rasende... Søge tilskud til psykolog Sandie75 Alt det andet 13 11-06-2010 10:32
Jeg er rasende! sun-lady Det er da strengt ! 18 24-10-2008 20:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension