K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2014, 19:39   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja nu har jeg jo så valgt, at hjælpe, desværre skal hun vente nogle dage, for min pung kan ikke køre 25 km," uden grund" men så kommer det jo frem, hun ser frem til det og så må vi håbe at tøjet passer hendes tøsser.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2014, 09:18   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hatten af for dig,sådanne at hjælpe på denne måde.

Nu er det jo meget forskelligt hvad folks hjerter brander for.

For der er mange der altid mangler og har for lidt,men lige det med at give væk på face book,der kan jeg som render meget på loppemarkder se en del af dem der meget ofte er modtager af ting ,stå som sælger på de billige pladser.

Men hvem siger at de ikke også er småt bemidlet,og bare gør hvad de kan for at få det til at løbe rundt,eller for at få lidt ekster til deres børn.

Når jeg selv giver væk på face gør jeg det for at komme af med tingene spare meliøet og glæde en anden,lige meget vilke baggrund modtageren har.

Vil jeg give til en bestemt gruppe mennesker så ville jeg aldrig bede folk om at stille sig i KØ på face book så ville jeg finde dem på en anden måde.

Og nej en enlig mors øknomi på kontanthjælp er ikke noget at prale af men til at leve for mener jeg, enlige på kontanthjælp er langt dårliger stillet,og nogle studerende der har endnu mindre,men måske en bedre mulighed for at lave penge selv,osv sådanne kan man jo privotere forskelligt.

Selv tager jeg køen i række følge når jeg har sat noget på,også selv om nummer 2 og 5 skriver privat at de kan hente med det samme
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2014, 15:09   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
sætter også alt mit børnetøj på facen, beder ikke om en sørgelig historie, bare andre kan bruge det kan de hente det, er begyndt at sortere dem fra som jeg kan se henter alle steder til venner og bekendte eller hvad de bruger det til, fordi jeg gerne vil have det skal glæde andre
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension