K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2010, 20:12   #21
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
@ Katharina Jeg går hverken til psykolog eller psykiater pt, da de foregående jeg har gået hos, ikke har følt at de kunne komme videre med mig.

Jeg har ikke råd til psykolog, så det måtte blive en psykiater igen igennem henvisning fra egen læge, og der er desværre lang ventetid.

Jeg vil prøve at gøre mit brev så overskueligt som muligt, synes bare det er rigtig svært, men må jo gøre mit bedste.

Synes også det var en meget uproffessionel udtalelse af HDP vedr min mistro, især da han selv spurgte mig, om jeg var mistroisk. Så svarer man ærligt og får en spand møg i hovedet.

Jeg har været inde og kigge på hva de forskellige tager for en udtalelse, og det ligger jo i et prisniveau mellem 6-10.000kr, får jeg ALDRIG nogensinde råd til!! Så den vej kan jeg ikke gå...

Min sagsbehandler tog med mig ind til mødet med HDP, for det første fordi jeg ikke tør tage med det offentlige, så hun/kommunen arrangerede taxa frem og tilbage. Derudover tilbød hun at tage med, da jeg har fortalt hende, at jeg har oplevet så mange gange, at det der blev sagt til samtalerne med en speciallæge oftest blev omformuleret osv i udtalelserne.

Så hun var med under samtalen, men sagde ikke så meget bagefter. Jeg tudede hele vejen hjem og var helt knust efter den oplevelse, og hun gav mig et kram og sagde hun ville kæmpe for mig....men om hun vil støtte mig når jeg fremsender mit brev ved jeg ikke. Jeg aner ikke hvor meget hun efterhånden kan huske fra den samtale, er snart 2 mdr siden, og hun sidder jo også med andre sager end min
Men jeg må jo se hvad der sker, selvom jeg mest af alt bare har lyst til at lade lo.. være lo.., for orker bare ikke mere.

Stort til dig
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 20:17   #22
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Engel Se meddelelser
Der var en udtalelse i det foregående der fik mig til at frýgte at sagen er blevet vurderet af den berygtede lægekonsulent Jens Bang.
Jens bang er prakltiserende læge i Sverige og sidder og "skovler" penge ind ved at nedgøre folk med psykiske problematikker, som lægekonsulent for københavns kommune !!!
Og det har du så helt ret i, det er Jens Bang der er lægekonsulent på min sag!! Jeg var heller ikke glad, da jeg i sin tid så at det var ham der sad med min sag

Jeg bor så ikke i Københavns kommune, men synes også jeg fik at vide for år tilbage, at han var blevet fyret derfra plus Glostrup...påpegede det også overfor min tidligere sagsbehandler, at jeg ikke kunne forstå hvorfor de benyttede ham - men det var jo ikke noget han kunne gøre så meget ved, jeg ville bare påpege det overfor ham.

Jens Bang har dog ikke været SÅ slem ENDNU i min sag, har hørt andre sager hvor han har været meget meget værre. Men i de sidste 2 udtalelser er han lidt begyndt at vise sit "grimme" ansigt Og så irriterer det mig, at han har så travlt med at komme med sine personlige holdninger og synspunkter, da jeg har fået at vide, at det slet slet ikke er hans job!
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 20:33   #23
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Jeg har oplevet Jens Bang vende sager der var lige ved at være færdige, og sikre i sagsbehandlernes øjne, og sagsbehandlere der har stået med åben mund og polypper, når han på 7 linjer piller en sag fra hinanden uden omtanke og viden og vel at mærke uden andet end at se på diagnoser.

Jeg ville aldrig bruge penge på en anden erklæring når han er inde over...
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 21:22   #24
tusindblomst
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
tusindblomst er ny på vejen
Jeg er dybt forarget..

At man som borger ..ydermere skal ha en konsulent ind over som på et kort sekund vurderer.. trods det at hans ekspertise ligger i at oversætte... ham I taler om er også inde i min sag.. og tænk engang ... han skriver ud fra noget han ikke ved noget om... Min sag er mangelfuld..og alligevel har en konsulent udtalt sig.. omkring hva ?? Og ydermere blev jeg sendt til en læge... som skrev forkerte ting.. og konkluderede.. Igen .. udfra hvad?? manglende viden om hva min sag omhandler...

det er groteskt
tusindblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 22:12   #25
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Engel Se meddelelser
Jeg har oplevet Jens Bang vende sager der var lige ved at være færdige, og sikre i sagsbehandlernes øjne, og sagsbehandlere der har stået med åben mund og polypper, når han på 7 linjer piller en sag fra hinanden uden omtanke og viden og vel at mærke uden andet end at se på diagnoser.

Jeg ville aldrig bruge penge på en anden erklæring når han er inde over...
ok det skræmte mig meget det du skriver!! Jeg forstår simpelthen ikke, at kommunerne bliver ved med at bruge ham - men ok, så får dem der ønsker det, jo de svar de vil ha', så de kan få folk videre i systemet

Jeg kommer heller ikke til at bruge penge på en anden erklæring, for jeg har slet slet ikke råd til det, så det er udelukket.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 22:15   #26
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tusindblomst Se meddelelser
At man som borger ..ydermere skal ha en konsulent ind over som på et kort sekund vurderer.. trods det at hans ekspertise ligger i at oversætte... ham I taler om er også inde i min sag.. og tænk engang ... han skriver ud fra noget han ikke ved noget om... Min sag er mangelfuld..og alligevel har en konsulent udtalt sig.. omkring hva ?? Og ydermere blev jeg sendt til en læge... som skrev forkerte ting.. og konkluderede.. Igen .. udfra hvad?? manglende viden om hva min sag omhandler...

det er groteskt
Det ER grotesk!! Det "sjove" er også, at HDP faktisk tilsidst i sin udtalelse skriver, at han ser min tilbagevenden til arbejdsmarkedet som dårlig pga diverse ting - det er så ting jeg ikke helt kan genkende mig selv i. Men ikke destro mindre, så har Jens Bang, fuldstændig valgt at ignorere lidt netop den udtalelse, og kun fokuseret på, at HDP har valgt at sige, at med behandling og medicin så bliver jeg god som ny igen Hvilket også er helt hul i hovedet, da det nu har stået på i over 10 år!

Men det er forrykt, og jeg forstå slet ikke at Jens Bang kan få lov til at blive ved. Er rigtig ked af at høre, at du også har så dårlige erfaringer med ham.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 23:23   #27
tusindblomst
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
tusindblomst er ny på vejen
man skal høre meget før ørerne falder af.. OG jeg

har kun lige skimtet at han er inde over i de sagsakter jeg har fået...men på trods af at min sag ER mangelfuld... og der ER sket fejl, så har han udtalt sig...

og for at det ikke skal være løgn..så har en læge tilladt sig at skrive noget som er fuldstændigt hen i vejret.. Og nej, det handler ikke om at jeg fornægter noget... men han skrev flere ting forkert.. var ikke særlig imødekommende.. og til trods for de mangler i min sag..som er afgørende og vigtigt ...og som har haft betydning for "hvorfor" jeg faldt i sin tid...

så skal man bare affinde sig med.."at så må der været noget galt med en" eller måske det der er værre .. jeg ved det ikke...
dvs.der sidder mennesker som vurderer... ud fra mangler... de burde istedet.. sige : hov..Det er mangelfuldt.. Det kan jeg ikke udtale mig om..eller andet..

En ting ved jeg... Jeg accepterer ikke at skulle sidde tilbage med.. at nogen kan tillade sig at skrive hvad det passer dem...uden at kendskab til en som menneske

jeg har været så langt nede ..men det er jeg ikke mere ...men da jeg var mest ked af det.. så var disse mennesker som nu udtaler sig... ikke en del af min sag...

Og jeg håber blot at kunne komme helstyrket ud af det..og håber på at kunne få rettet de fejl.der er sket med tiden... for hvis det er prisen..at man "KUN "er en sag.. og ikke blir set på, som det menneske man er... så siger jeg nej tak...

heldigvis ved nogen af dem der er tæt på mig, hvad jeg står for som menneske.. også det meste omkring min sag... men hva nytter det på sigt, når man desværre er afhængig af at skulle overleve..
man kan jo ikke spise økologisk... "grønne planter fra mosen" eller bo i telt om vinteren..fordi man ikke vil rykkes rundt i et system.. eller er det alternativet ??

Jeg håber for alle jer herinde at I hver især må få det bedste med jer på jeres vej .. Og at vi hver især må blive behandlet med den respekt som vi som menneske har ret til...

man skal ikke nedgøre andre mennesker...uanset hvem de er, hvor de kommer fra eller hvilken bagage man bærer med sig...

og mangler respekten..ja, så er jeg den der er står af...
tusindblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 00:38   #28
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Skriv alle dine kommentarer ned i punktform og send det til kommunen og gem en kopi til dig selv! Om ikke andet så vil det vedlægges din sag!! Det svære er, at når man er afhængig af systemet pga. dårligt helbred, så skalter og forvalter de med en. De skulle fandeme selv prøve det!
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg skrive.... Susanne2412 Alt det andet 3 29-11-2010 13:08
Hjælp til at skrive en klage Bambi Alt det andet 6 26-03-2009 13:27
Skal skrive anke til afslag, gode råd ønskes tbbe At søge førtidspension 9 21-04-2008 20:15
Skal vi skrive sammen????? lena Politik og Samfund 16 07-03-2008 16:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension