K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2018, 18:01   #1
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
Så! Nu skal den havde gas! Hvor stater vi?

Yes!
Så er det slut med at ynke, vi stater sq en eller fem syv underskriftindsamlinger.
Hvor starter vi? Der er, så vidt jeg kan se på k10 nok at tage fat på.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/uf...ag-demokratiet
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2018, 20:18   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Problemet er at underskrftindsamlinger virker bare ikke...

Umiddelbart ser det heller ikke ud til at www.borgerforslag.dk kommer til at virke ordentligt...

Jo jo du/vi kan få politikerne til at snakke om ting vi ønsker...men men...de kan vælge at lade være med at ændre noget som helst...

Feks det borgerforslag om uddannelsesloftet der lige er nået i mål med over 50.000 stemmer....samtlige partier siger at det ikke vil gøre at de skifter mening...

Nej vi skal have folk ud på gaderne...over hele landet...der skal råbes og laves ballade så alle lægger mærke til det så der kan komme et ordentligt pres på politikerne...

Og det er desværre ikke så nemt at få samlet syge mennesker i hobetal...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2018, 20:33   #3
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
Er der noget politiker er lydhør over for så er det stemmer.
Nægter simpelthen og anerkende at underskriftindsamlinger ikke har den ringeste effekt.
Hvor mange er egntlig tilmeldt k10.dk ?
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2018, 22:01   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er 22.698 tilmeldt på K10

Jamen vis mig en underskriftindsamling der har haft en effekt...

Selv den underskriftindsamling der var om offentlighedsloven...der var mega mange mennesker der havde skrevet under....men selv den havde ingen....som i INGEN....effekt...

Men jeg er nok nok den forkerte at debattere med om...muligheder for at rette op på forholdene for de syge...da jeg er ret pessimistisk hvad det angår...

I min verden...er den eneste måde at kunne få rettet op på tingene....ikke i det nuværende system...hvor økonomi er Gud og som betyder ALT og styre ALT...

Måske hvis vi fik udviklet vores såkaldte demokrati i nærheden til et folkestyre...og jeg mener et rigtigt folkestyre...ja så kunne man sikkert få rettet op på mange af disse ting...

Men på den måde vores demokrati er og virker nu...og når og sålænge økonomi er alt...ja så er chancerne minimale for at få rettet op på tingene..

Jeg ville virkelig ønske at der var et minimalt håb for forandring til det bedre...men jeg kan desværre ikke se det håb...overhovedet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension