K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2012, 19:21   #11
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Jeg kan kun tilslutte mig Frk. M. Jeg finder også det er et stort savn og jeg følger også med så godt som det kan lade sig gøre når man ikke sidder med det i dagligdagen. Meget netværk er forsvundet og det er et stort av i min selvopfattelse at være førtidspensionist. Faktisk har det og min sygdom gjort at jeg i perioder fandt det svært at færdes offentligt - pinligt at indrømme - men det var så besværligt at rende ind i gamle kolleger og skulle stille med forklaringen - også fordi sygdommen visuelt giver sig til kende. Desværre sætter min sygdom begrænsninger for hvad jeg kan - noget der er pisse træls og selvom jeg gør alt hvad jeg kan for art rykke grænsen - skal den nok lade mig det vide hvis jeg yder over evne. Så på særlig venskabelig fod er vi ikke - mig og sygdommen. Det pladder med sygdom er en øjenåbner og giver stor livskvalitet gælder ikke i mit tilfælde. Jeg savner mig - mit job og min styrke og desværre kan al verdens terapi ikke ændre det.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 20:08   #12
GitteJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
GitteJ er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar - det er hårde odds I er oppe imod, kan jeg godt høre.

Jeg er blevet mere inspireret og vil gerne vide noget mere konkret, så jeg vil prøve at kaste endnu et indlæg ud - vil se om jeg kan finde "kandidater" til en lille spørgeskema undersøgelse.

Jeres tilbagemeldinger vil jeg dog også anvende, så tak for det og jeg håber I evt. har lyst til at deltage i min undersøgelse, måske kommer der så godt et resultat ud af det, at jeg kan videregive nogle gode fif !

Gitte
GitteJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 20:19   #13
GitteJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
GitteJ er ny på vejen
Hjælp til spørgeskemaundersøgelse..

Jeg efterlyste i går hjælp fra førtidspensionister- om det at få tilkendt pension ! Jeg er i gang med en projektopgave på Diplomuddannelsen og vil undersøge om det at få tilkendt førtidspension rykker ved jeres selvopfattelse / tab af arbejdsidentitet ?!

Jeg vil prøve at gå et skridt videre - vil gerne blive mere klog på området og efterlyser i den forbindelse nogle førtidspensionister, der har lyst til at deltage i en spørgeskemaundersøgelse !

Jeg har endnu ikke fået skemaet lavet færdigt, men har du lyst til at deltage, så send mig gerne en mail, da det bliver en elektronisk undersøgelse - når jeg har ca. 20 respondenter/deltagere, vil jeg sende den ud.

Jeg håber I er friske - og undersøgelsen er naturligvis anonym - så send mig en mail på - [email protected]

På forhånd tak for hjælpen !

Gitte
GitteJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2012, 17:12   #14
GitteJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
GitteJ er ny på vejen
Jeg mangler stadig nogle deltager til min spørgskemaundersøgelse, skal helst have min. 20 deltager for at kunne måle lidt ud af de spørgsmål jeg ønsker svar på !

Jeg håber at høre fra lidt flere af jer !

Så tilmeld jer venligst på mailadresse: [email protected]

GitteJ
GitteJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2012, 10:02   #15
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du må gerne sende til mig, hvis du vil.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Kvinder med fibromyalgi søges til mindre spørgeskemaundersøgelse Bachelorgruppe Jeg har fået job. 14 07-03-2010 09:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension