K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2007, 12:29   #91
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Jeg kan se, at en bruger, C18, har bestilt bøgerne hjem fra biblioteket. Vil du godt skrive hvad biblioteket sagde til den bestilling?

Jeg tror man kan bestille biblioteksbøger på nettet, ellers kan man ringe og beskrive bogen som den eneste af sin art, og presse på.
Gid det hele må lykkes for os.
mvh Jytte Hestbech

Jeg har lige været på Gladsaxe Hovedbibliotek og tilmeldt mig som låner.

Derefter gik jeg over til biliotekaren, og bestilte bogen som vist på BOD's forside om jyttes 2 bøger.

Jeg får mail såsnart den kommer!

Så nu kan Gladsaxe Kommune snart låne bogen.

Jeg synes, at det ville være en "forbilledlig" julegave til kommunens medarbejdere, så de kan se "hvad de er ude i og hvad de gør ved mennesker", mod betaling.

Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2007, 17:28   #92
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jytte - Jeg har modtaget bekræftelse på, at bogen er på vej til mit bibliotek. Der stod, at den er reserveret i Esbjerg og at jeg får mail, når den er landet på det lokale.

Jeg synes det er SÅ sejt det du gør, Jytte. Man burde jo næsten sende et eksemplar til samtlige politikere i "julegave"
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 10:34   #93
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Jeg har lige været på Gladsaxe Hovedbibliotek og tilmeldt mig som låner.

Derefter gik jeg over til biliotekaren, og bestilte bogen som vist på BOD's forside om jyttes 2 bøger.

Jeg får mail såsnart den kommer!

Så nu kan Gladsaxe Kommune snart låne bogen.

Jeg synes, at det ville være en "forbilledlig" julegave til kommunens medarbejdere, så de kan se "hvad de er ude i og hvad de gør ved mennesker", mod betaling.

Benny-G.dk

Jytte, jeg har sat link til din bog på min HJEMMESIDE

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 10:38   #94
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Så er bogen bestilt

Så har jeg lige bestilt bogen hjem til vores lokale bibliotek - jeg gjorde det via biblioteksdatabasen, og det var meget nemt :

Alle med netadgang har mulighed for at benytte sig af samme metode, tror jeg - og fordelen er jo at man slipper for sure opstød fra bibliotikaren

Mange hilsner fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 14:06   #95
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Jeg har nu fået at vide, at ekstra bladet vil lave noget dybdeborende arbejde om et par sager. Dem det drejer sig om er blevet kontaktet af bladet. Måske kommer det først om en måned, fordi de vil gøre et stort arbejde ud af det.

Mvh Jytte Hestbech

Jeg er i dag blevet ringet op af journalisten fra Ekstra Bladet.

Hun er p.t. på NATIONEN, og hendes chef synes vores sag er for omfattende til deres område.

Til december skifter hun til en anden afdeling på bladet, hvor de arbejder med sager af mere undersøgende art.

Hun vil da prøve om hun kan få lov til, at skrive om vores sager.

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 15:42   #96
Etta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2007
Lokation: falster
Indlæg: 24
Styrke: 17
Etta er ny på vejen
Exclamation lægekonsulenter -herom også i Guldborgssund`s avis Folketidende

Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Jeg er i dag blevet ringet op af journalisten fra Ekstra Bladet.

Hun er p.t. på NATIONEN, og hendes chef synes vores sag er for omfattende til deres område.

Til december skifter hun til en anden afdeling på bladet, hvor de arbejder med sager af mere undersøgende art.

Hun vil da prøve om hun kan få lov til, at skrive om vores sager.

Benny Gerhard
Lægekonsulenter.
Folketidende Har i Oktober måned, bragt debat-indlæg, dels fra stedlige formand for foreningen af Førtidspensionister og fleksjobbere, samt formand for fibromyalgi Guldborgsund.
Måske burde - det ekstra blad - have mulighed for - lige at kigge disse igennem ved nærmeste lejlighed
Disse - vedr. vores helt egen stedlige kommunaltansatte (tidligere, velkendt af mange paienter, ansat ved arbejds og miljømedicinsk klinik Nyk. F. sygehus) lægekonsulent Thomas Clasens`ens ihærdige og magtfulde diagnose-angivelser- til lokale kommunale sagsbehandler, samt i sagsakter til pensionsnævnet for ansøgning af f. pension, - med egne an/henvisninger til yderligere psykologiske udredninger og tvivlsspørgsmål vedr. foreliggende diagnoser fra speciallæger m.v. - alt sammen omhandlende : os i forvejen helbredsmæssige og resurcesvage borgeres sagsbehandling.
Til kamp mod alle magtmisbrugere,her især de der holder resurcesvage kroniske syge mennesker som gidsler, "så sødt som i middelalderlige forgangne tider", hvor folk med pest og andre sygdomme blev fordrevet fra by og land - til borgeres og bønders spot og spe eller sjældne bamhjertelighed.
__________________
Citat:
Gode oplevelser og gode mennesker
Etta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 15:45   #97
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
har i dag bestilt bogen på Vissenbjerg biblo

hørt fra EB - det samme som Benny-G.
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 17:37   #98
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Jeg ved ikke lige om det har været nævnt før i tråden, men skal man bare bruge titel og forfatter når man bestiller?

Jeg vil også gerne bestille bogen her i Århus-området, måske endda på flere biblioteker, hvis man kan det.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 19:19   #99
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Du kan gøre det over nettet via bibliotekets hjemmeside. Du skal bare bruge forfatter og titel og søge på den, så kommer der et felt hvor du kan bestille den hvis de ikke har den i forvejen.
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 21:01   #100
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Tak det vil jeg gøre.
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Så er kampen slut Fodfolket Dit og Dat 75 12-09-2011 12:14
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension