K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2009, 16:20   #1
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Smile Et forum for Stofskifte

Til Vægten, pruttenQ34, ayla, Susanne2750, Dragen, Ingrid og andre som er har en stofskiftesygdom eller er pårørende til en stofskiftesyg...

Jeg vil gerne henlede den store omverdens opmærksomhed på på det norske forum for stofskiftesyge - Sonjas Stoffskifteforum eller direkte link - http://www.sonjas-stoffskifteforum.info

Det norske sprog er ikke noget problem. Det er ikke nynorsk, men det norske bokmål, som ligger så tæt på det danske, at det er nemmere at forstå end f.eks. "vendsysselsk"

Det er mere reglen end det er undtagelsen, at de fleste stofskiftesyge med et uregerlig sygdomsforløb bliver ofte sendt til en psykiater - i stedet for til videre udredning. Mange begynder selv at tro på, at der må være noget galt med deres nerver/psyke, fordi lægerne har jo givet op, ikk`?

I stedet at høre på den sludder er Sonjas Stoffskifteforum nok stedet, hvor man kan konstatere ved selvsyn, at der er mange mennesker, som slås med samme problemer - en sum af selve sygdom + manglende lægelige ekspertise + manglende forståelse i omgivelserne.

Håber Webmaster lader dette indlæg stå et stykke tid og vil medtage linket til Sonjas Stoffskifteforum med i K10s liste over "Nyttige Links". På forhånd tak
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 19:26   #2
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
tusinde tak for det....!! jeg vil gå ind kigge en tur..!!
:-)

burde nok være min læge der skulle læse det... jeg får bare mere viden om at andre har det som mig og det hjælper ikke mig i min flex søgning,men gad min læge fatte at jeg ik er den eneste der har det sådan kunne det være..:-)
aligevel helt sikkertt rart læse men jeg har også læst på doctor.com og for danskernes side for stofskiftet...men kunne være jeg skulle tage ett par kopier ,så komunen i det mindste måske kan se jeg ik er den eneste...!!

Sidst redigeret af Webmaster; 31-01-2009 kl. 23:24. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 19:45   #3
Susanne2750
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 68
Indlæg: 27
Styrke: 17
Susanne2750 er ny på vejen
Smile

Hej Tante ANA

Mange tak for linket, det lyder meget interessant, så det vil jeg kigge nærmere på.

Hilsen Susanne
Susanne2750 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2009, 21:50   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Tak for linket...det vil jeg ind og kigge nærmer på.

Min læge er heldigvis rigtig god...og satte mig igang med medicin mens jeg ventede på at komme til undersøgelse på hospitalet.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For lavt stofskifte - foredrag Mella Politik og Samfund 12 11-06-2013 15:04
Stofskifte.... Te-pigen Dit og Dat 7 29-04-2012 09:56
Højt stofskifte, medicin Vovse Alt det andet 11 26-03-2011 12:06
angst/depri= lavt stofskifte.. Huldra Et godt link! 5 01-02-2011 08:11
stofskifte stress Dit og Dat 0 31-05-2010 17:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension