K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2006, 09:31   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvad med de unge

Jeg fik en Privat besked fra en bruger her på siden, som fik mig til at indse at vi nok har overset en gruppe lidt, og det er de unge som har været så uheldige at få et dårligt helbred..

Hvordan er det for dem ?
De kan være med her på K10 ja, men bliver de dømt ude i samfundet på at de er unge og evt førtidspensionist eller andet ?
Har de muligheder for netværker ?
Har de et sted hvor de kan mødes og dele deres tanker og problemer om det at være ung og visiteret til fleks eller at være på førtidspension..

Jeg kunne ikke umiddelbart komme på nogen steder og det eneste jeg kunne komme på var at foreslå at de fik en del af K10.

Vi andre må selvfølgelig også gerne blande os, men ved at vi kalder den DE UNGE så er håbet måske at andre unge kan komme til (jeg tror at der er en del derude og har også en fornemmelse af at der er nogle stykker her på K10)

Og det ville være rart hvis de kunne bruge hinanden i en tid hvor man ikke lige frem har et samfund hvor det er acceptabelt at være syg .

Brugerne der skrev til mig, har givet mig lov til at sætte hendes PB ind her i den nye debat, så håber vi at det kan åbne op for at flere kommer til
 
Lukket emne

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fokus på unge ftp'er Risa Politik og Samfund 21 20-02-2012 08:33
Unge med handicap TylerGirl De Unge 6 17-06-2011 18:57
Hej alle unge Annemette De Unge 15 28-01-2010 18:11
Vi unge TNK De Unge 33 16-04-2009 21:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension