K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2015, 21:01   #1
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Regulering af e-cigaretten lovforslag

Lovforslag sendt til høring

http://www.ft.dk/samling/20141/almde.../227/index.htm


Nu er det snart slut.

Korrupte pengegriske medicinalfirmaer det lugter langt væk
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 16:34   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad det betyder for MIG

Jeg er så kuldret mentalt for tiden, at jeg dårligt kan læse mere end 3 linjer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 17:02   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Totalt latterligt...andet er der vel ikke at sige...kan også ses her https://hoeringsportalen.dk/Hearing/Details/45435

Ganske vildt at man i danmark når man skal lave love læner sig op af rådgivning fra sundhedsstyrelsen...

Den selv samme sundhedsstyrelse som tillader hjerneskadede læger at behandle børn medicinsk...

Formaldehyd i e-væske.....hmm det kunne da være sjovt at se deres bevis for dette...

Og så deres sprogbrug....potentielle sundhedsskadelige virkninger....ja man kunne blive ved men jeg gider virkelig ikke ødelægge mere af min dag på det...

Men sådan er man nok nødt til gøre....lyve og have et kreativt sprogbrug.... hvis man ikke ønsker at basere sine love ud fra ordentlige videnskabelige undersøgelse, fakta og logik...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 17:07   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvor fanden kommer formaldehyd nu ind henne - PG/VG/aroma og nikotin?

At der er formaldehyd i cigaretter fjerner dem jo heller ikke fra hylderne.

- men okay, forstår så heller ikke hvorfor det skal ind under tobaksvarer, når der ikke er nogle former for tobak involveret.........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 17:10   #5
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
http://newsbreak.dk/regeringen-klar-...-e-cigaretter/


Her er er der en god artikel, som beskriver det hele

Det er en SKANDALE...
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2015, 17:55   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det jo kun et udkast eller forslag....og man kan da håbe at de besinder sig...

Ellers...så ved vi hvor vi fremover skal få vores varer fra....sortbørs...

Ellers er alternativet jo at begynde at ryge igen...og dermed belaste samfundet når man bliver syg af det...

Skandalen er stor nok for os som damper nu...men den er endnu større for alle dem som ikke kommer til at stoppe med at ryge ved at kunne gå over til ecigaretter..

Sjovt nok siger de alle steder at de laver denne lov fordi de vil gavne sundheden i DK..

Sjovt nok...ja så vil det gøre det stik modsatte...der vil være rigtig mange som bare forsætter med alm cigaretter...med det der følger med det...

Kunne være at man skulle se sig om efter en stor kummefryser....hvor man kan opbevare al den nicotinbase man kan nå at hamstre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2015, 01:02   #7
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det du skriver Web, er fuldstændig hvad jeg tænker.

Nick Hækkerup går sku ikke op i Folkesundhed, når han vil banlyse e-cigaretten. Der findes ikke noget juridisk holdepunkt for, e-cigaretten skal sidestilles med analoge cigaretter.


Vi må håbe, at de øvrige partier ikke hopper med på vognen, i forhold til hvor stram en lovgivning der skal være på området.

Jeg har allerede skrevet til Stine Brix fra Enhedslisten, for at høre Enhedslistens holdning til problemstillingen. Nu må vi se hvad hun svarer..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2015, 09:19   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænker bare, formaldehyd findes jo også i gulerødder, æbler, tomater, trævarer mm, og den største og farligste kilde til formaldehyd sker jo, når man brænder træ af i en brændeovn..........men hvorfor er det så lovligt?

Synes det er ærgerligt for debatten (og sandheden), at de sætter ALLE væsker i samme bås, når det er løgn at formaldehyd findes i væsker. De finder det måske i nogle stykker, og bandlyser resten....irriterende.

Nå, men lad og høre hvad EL mener på et tidspunkt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2015, 12:37   #9
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er bange for det går os dampere imod.

jeg har bestilt " et ton " væske her i feb, for at kunne klare mig meget længe hvis og hvis.

det er grotesk. tænk alle de dampere i EU og alle de jobs der evt ville ryge.-tror ikke de tør - men intet er sikkert.

som jeg haar forstået det er det alt med nikotin i . men hvad er sundest 40 smøger - ryger mange jo ..eller damp.

men man må kunne bestille hos fasttech stadig hvis det går gal .men jeg er sk.. sur og bitter

kan det virkelig opbevares i en fryser . i de flasker eller . bare et bispørgsmål . jeg har som nævnt bestilt et "ton" for at være sikker
stribe ftp

Sidst redigeret af stribe; 27-02-2015 kl. 12:39.
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2015, 16:21   #10
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Crist, nogle folk har ikke sans for proportioner.

jeg vil ikke vaccinere mit barn, der er kviksølv i. - ja det svare til at æde en dåse tun.

der er formaldehyd i e-cig. - hvor meget cancer inducerende stoffer, der i rødvin, når det nedbrydes.

det der skal reguleres og undersøges er ikke nicotin, men smagstofferne.
er vapaing sundt- nej- men alternativerne er værre.

det tyder også på at det hjælper at bruge mere VG, jeg bruger selv 75/20/5 vand

Sidst redigeret af hejhejhej2; 27-02-2015 kl. 16:31.
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension