K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2014, 13:47   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
At besvare personlig besked ....

Når jeg skal besvare en personlig besked, er jeg aldrig klar over, om jeg skal starte min besvarelse over, eller under den andens skriv.
Derfor er jeg aldrig sikker på, om min besked er "gået i vasken" på grund af forkert placering, eller om den bare ikke bliver besvaret.
Man kan jo ikke se det, man selv lige har sendt, eller tjekke, om det er røget afsted, - eller kan man?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2014, 17:48   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jooo, når du skriver beskeder er der en boks der hedder mappekontrol - og der kan du klikke på indbakke eller sendte elementer. Så kan du altid lige tjekke om du nu også har sendt.

Når du sidder og skriver beskeden, er der faktisk også en boks neden under hvor der står:

Blandede indstillinger
Bed om en bekræftelse for denne meddelelse er læst af bruger
Gem en kopi af denne meddelelse i Sendte emner
Vis signatur
Lav automatisk links i teksten
Tillad ikke smilies i teksten

Der kan du også lave flueben i hvad der passer dig bedst.


Det er lige meget hvordan du besvarer beskeden, den skal nok komme frem....

Sidst redigeret af Ninja; 18-07-2014 kl. 17:51.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2014, 13:00   #3
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tak skal du have :-)
Det er bare skrivefeltet, der forvirrer. jeg har lige svaret på TEST både over og under dit skriv. Det kom begge steder, - så nu ved jeg hvordan det ser ud.
Tak for hjælpen.

Mette
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2014, 10:06   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De fleste svare ved at skrive under kopien af det man har modtaget....men som Helene skriver så er det fuldstændigt ligemeget hvor man gør det....man kan også bare slette det den anden har skrevet til en...det bestemmer man selv....beskeden skal nok komme frem..

Vil du have den til at gemme de beskeder du selv sender som standard kan du gøre det her under kontrolpanelet http://www.k10.dk/profile.php?do=editoptions

Det er bare at sætte hak i at den skal gemme de sendte beskeder...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 12:36   #5
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Det var jeg så ikke klar over. Tak for info.
Hmmm. Den er hakket af. Jeg kan bare ikke finde stedet, hvor jeg kan læse dem.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 20:04   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den er lige på forsiden, der hvor du går ind for at læse beskederne.....

Det er den boks der hedder mappekontrol.

Bare gå til private beskeder.

Så er boksen lige midt på skærmen.

Så kan du lige klikke på bjælken ''modtagne beskeder'' eller gå ned i ''sendte beskeder''

Sidst redigeret af Ninja; 21-07-2014 kl. 20:06.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2014, 21:36   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du vil læse sendte beskeder så skal du bare gå ind i de private beskeder her http://www.k10.dk/private.php?

Der kan du øverst se at den automatisk er i indbakken....du trykker bare der og vælger sendte beskeder og så kan du se alle de beskeder du har sendt...

Tryk på en af de beskeder og så kan du læse den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension