K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2012, 17:43   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg tog en snak med underviseren idag, om mine skånehensyn, og han var virkelig forstående og sagde at de andre SKAL løfte for mig. Der er så en i min gruppe jeg snakker og arbejder godt med, og løfter så de ting der skal løftes.

Timetallet er hårdt, jeg er ikke mange sure sild værd når jeg kommer hjem, men idag er det gået bedre, har ikke løftet, og har siddet en del ved pc, så ikke smadret i armene som igår.

Nu er det jo sagsbehandleren der ønskede mig på kursus, fordi at da jeg er uden uddannelse, skal have noget faglighed bag mig. Jobkonsulenten forklarede mig at det var fordi, at de havde haft mange der var godkendt til flex som kun kunne det indenfor faget som de lavede i deres arbejdsprøvning, og ville arbejdsprøvningen så ikke ansætte dem bagedter eller de blev fyret ja så var det nærmest umuligt at finde noget de kunne.

Jeg skal nok få forklaret jobkonsulenten grundigt hvordan jeg havde det under kurset, så han får det skrevet ind i Ressourceprofilen.

Men en ting har jeg ihvertfald lært nemlig hvor vigtigt ens skånehensyn er, og at de bliver overholdt.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 18:00   #12
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Godt, Supersus, gør det ikke igen, løfte altså :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 20:46   #13
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
HUSK at lave en udførlig dagbog for ALLE dage og timer imens du er på kursus.
Du kan evt. bruge den under Nyttige links, eller bare selv skrive dag for dag, og send det så til sagsbehandler efter endt kursus og bed om at det bliver vedlagt din sag....
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det er så hårdt at holde modet oppe... muslingemus Din historie 7 14-02-2011 23:02
Handicappede rammes hårdt buster Politik og Samfund 2 19-11-2010 09:47
har hårdt brug for hjælp (hørehandicap) Dilek Alt det andet 8 09-11-2009 03:10
Fleksjobbet er for hårdt!!!!!!! yasmin69 Spørgsmål ang fleksjob 7 03-05-2009 14:55
flex jobber på hårdt arbejde.. annette Spørgsmål ang fleksjob 2 06-12-2006 00:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension