K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2010, 12:08   #71
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Nå men jeg fik bestilt tid til Neurolog på Mølholm imorgen kl. 11:45. er helt nervøs. Gud ved hvad de finder derinde... Om noget?!

Jeg fik også ringet til min nye sagsbehandler. Jeg spurgte om ikke jeg måtte komme ned og møde ham og d. 31. august giver han en kop kaffe kl. 10. Han lød faktisk flink, så nu har jeg det bedre
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 20:04   #72
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Godt at høre Og flot du fik ringet og spurgt efter et møde!

Som sagsbehandler har jeg kun gode erfaringer med Mølholm, og har heller ikke hørt klager fra nogen af mine borgere.

De der specialsteder synes jeg generelt plejer at være ret gode...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 22:19   #73
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Godt at høre Og flot du fik ringet og spurgt efter et møde!

Som sagsbehandler har jeg kun gode erfaringer med Mølholm, og har heller ikke hørt klager fra nogen af mine borgere.

De der specialsteder synes jeg generelt plejer at være ret gode...
Tak Andersine Jeg er spændt på hvordan de er dernede. Hvis de er rigtig søde, kan de også få lov at fixe benet
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 09:33   #74
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Nå men jeg fik bestilt tid til Neurolog på Mølholm imorgen kl. 11:45. er helt nervøs. Gud ved hvad de finder derinde... Om noget?!

Jeg fik også ringet til min nye sagsbehandler. Jeg spurgte om ikke jeg måtte komme ned og møde ham og d. 31. august giver han en kop kaffe kl. 10. Han lød faktisk flink, så nu har jeg det bedre
Super godt Nilla
Godt initiv (-gg-) med den kop kaff' - den kan jeg godt li'

Ønsker dig al mulig held og lykke både med socialfritzen -ggg- og med Mølholm-
glæder mig til at høre hvad der fattes dig :-))))
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 10:27   #75
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Super godt Nilla
Godt initiv (-gg-) med den kop kaff' - den kan jeg godt li'

Ønsker dig al mulig held og lykke både med socialfritzen -ggg- og med Mølholm-
glæder mig til at høre hvad der fattes dig :-))))
Tak Pia Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 10:41   #76
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Tak Pia Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel
ÅÅÅh ha da...kan du ikke finde en anden chauffør?
En der ikke gør dig så nervøs?
På den anden side, er det jo også godt at i ser sagen fra hver jeres vinkel? ikk?

Alle min og knuz
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 13:58   #77
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Tak Pia Er bare hamrende nervøs lige nu. Nok mest fordi min mor skal med. Hun hører altid kun det gode og jeg hører altid kun det dårlige. Men det betyder også at hun ikke altid hører det som det er og jeg dermed også skal bevise det over for hende.

Men hvis de finder noget, så tør jeg ikke køre hjem selv. Der er en times kørsel
Optag det hele på f.eks. en mp3'er.
Jeg så, at de har en i Føtex til 200 kr.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 18:37   #78
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Hej piger, det gik godt. Min mor blev i venteværelset så der blev ikke noget problem ud af det.

Lægen var grundig og tjekkede reflekser. Hun spurgte hvad jeg troede det var og ja sagde at det sclerose lignende symtomer og det mente hun godt det kunne være, men det var ikke sikkert. Mine reflekser var ok.

Jeg skal til MR scanning d. 20 august. Troede de ville tage billeder i dag men det var kun undersøgelse.

Hun sagde så at det måske kunne være nervebetændelse, men jeg måtte love ikke at læse for meget om det. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort
Og det håber jeg ikke det er puha det er fælt. Men jeg kan godt se hvorfor hun nævner det.

Men det kan også være der ikke var noget.

Nå men bagefter tog min mor og jeg ned og fik salat med krebs, rejser, hummer, krabber, muslinger og en stor kammusling. MUMS! og så kostede det kun 125 kr for den portion. Det fatter jeg ikke.

Min mor forærede mig et par Angulus sko SÅ jeg er meget meget glad nu
og jeg har ikke fortrudt at jeg tog et par sko på, som jeg måtte tage af på gågaden i Vejle, fordi de gjorde for ondt

Jeg optog ikke. Det var der heller ikke grund til. Men jeg kan optage med mobilen
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 09:32   #79
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Hej piger, det gik godt. Min mor blev i venteværelset så der blev ikke noget problem ud af det.

Lægen var grundig og tjekkede reflekser. Hun spurgte hvad jeg troede det var og ja sagde at det sclerose lignende symtomer og det mente hun godt det kunne være, men det var ikke sikkert. Mine reflekser var ok.

Jeg skal til MR scanning d. 20 august. Troede de ville tage billeder i dag men det var kun undersøgelse.

Hun sagde så at det måske kunne være nervebetændelse, men jeg måtte love ikke at læse for meget om det. Det har jeg selvfølgelig allerede gjort
Og det håber jeg ikke det er puha det er fælt. Men jeg kan godt se hvorfor hun nævner det.

Men det kan også være der ikke var noget.

Nå men bagefter tog min mor og jeg ned og fik salat med krebs, rejser, hummer, krabber, muslinger og en stor kammusling. MUMS! og så kostede det kun 125 kr for den portion. Det fatter jeg ikke.

Min mor forærede mig et par Angulus sko SÅ jeg er meget meget glad nu
og jeg har ikke fortrudt at jeg tog et par sko på, som jeg måtte tage af på gågaden i Vejle, fordi de gjorde for ondt

Jeg optog ikke. Det var der heller ikke grund til. Men jeg kan optage med mobilen
Hvor er jeg glad for du har haft en dejlig dag og ikke er skræmt helt :-)
Skønt at du fandt en løsning på dit "mor-problem" - og at i nød dagen sammen med din mor (og fik nye sko-wooouw)

Håber selvfølgelig ikk det er nervebetændelse - for pyha ...og husk nu - IKKE LÆSE OM DET (ikke mere ihvertfald)

Knuz
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 10:38   #80
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Så er du i gang med en udredning - godt, at det ikke var slemt. Jeg håber, din vej mod en diagnose bliver så "smertefri" (åndsvagt udtryk, men jeg kan ikke finde et bedre) som muligt Det lyder da til, at de arbejder hurtigt - ventetiden på en scanning er i hvert fald længere i det offentlige.

Det lyder som en dejlig ose-tur bagefter...og så med et par nye sko
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension